Als je tijd en zin hebt kom je dan even op MSN of bel je even? Ben weer eens door mn belminuten heen..quote:
Probeer het eens lekker van je af te schrijven, joh. Is leuk hoor, echt wat je noemt een aanrader.quote:
Ik ben ook ziek. Kortsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef T1andonly het volgende:
Nog steeds ziek, maar dit weekend rust heeft me wel goed gedaan hoop ik
jij had echt een schattig huisjequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Het gaat de goede kant op, straks maar even flink relaxen in bad en dan komt alles weer goed.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Een groot gevoel van eenzaamheid overvalt me...terwijl ik het nog wel zo gezellig had gemaakt voor mezelf met kaarsjes...wierook...thee...
Wat vast ook op de een of andere vage manier niet echt meewerkt zijn de vakantiefoto's die ik de hele dag al aan het selecteren ben... Maar muziek is vast de grootste 'boosdoener' samen met de wierook... Mis ook gewoon de (letterlijke) warmte op deze koude zomeravond....quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook kaarsjes aan, maar het geeft ook een beetje een gevoel van eenzaamheid, zeker in combinatie met de 'juiste' muziek.
Had ja, met zo een toffe palmboom. Ik mis dat huis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had echt een schattig huisjeik wil er ook zoeen, maar dan in leiden bijv...
leuk weekend gehadvoel me best top, maar een beetje moe.. is niet echt een uitrustweekend geweest.. maar gelukkig komende vrijdag vrij en naar lowlands
En pong.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Had ja, met zo een toffe palmboom. Ik mis dat huis.
Congrats!quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke,
jammer alleen van die knie, zit ik weer thuis
Dan ben je dus ook niet nooit ziek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef Arjann87 het volgende:
Ik ben nooit ziek. En nu, al 5 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |