Ik heb haar helemaal niet uitgeluld, ik was te verbaasd om die snauw. Of bedoel je dat ik zei dat ze geen conductrice was? Ja als jij een gesprek voeren uitlullen vind, best hoor....quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:19 schreef Remzz het volgende:
Zo veel van dit soort topic's, en dan maar wat te trots zijn dat je die enquete mevrouw hebt hebt uitgelult
ja!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:19 schreef Remzz het volgende:
Zo veel van dit soort topic's, en dan maar wat te trots zijn dat je die enquete mevrouw hebt hebt uitgelult
ze zijn niet eens in dienst van de NS. in dienst van nipo (of een ander enquetebureau) dat weer is ingehuurd door NS. en sommigen nemen hun taak iets té serieusquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Dipkip het volgende:
Het zijn ook altijd de tweederangswerknemers die zo doen. Conducteurs zijn nooit onbeleefd tegen mij, ook al word ik moeilijk wakker en is mn tas een bende en duurt het 5 minuten voor ik mn kaartje heb.
Net zoals met politie en stadswachten, de sukkeltjes moeten altijd schreeuwen en snauwen en regelneuken ter compensatie van de deuk in hun ego dat ze de echte baan niet konden krijgen.
Derderangs dus!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:31 schreef snellejelle het volgende:
ze zijn niet eens in dienst van de NS. in dienst van nipo (of een ander enquetebureau) dat weer is ingehuurd door NS. en sommigen nemen hun taak iets té serieus
Ik zei altijd: "Ik rijd zwart". Toen zijn ze één keer de conducteur gaan halen, waarop ik me OV te voorschijn toverde en vroeg of zij ook een kaartje hadquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:02 schreef snellejelle het volgende:
Ik laat mijn OV ook nooit zien.
1 zei verontwaardigd: "maar dan doet u niet mee aan de enquete!!"
Proestquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zei altijd: "Ik rijd zwart". Toen zijn ze één keer de conducteur gaan halen, waarop ik me OV te voorschijn toverde en vroeg of zij ook een kaartje haden ik alsnog uit de trein gezet werd omdat ik zo brutaal was
![]()
Komt me bekend voor, dat ze dan zo gefrustreerd kijken inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:02 schreef snellejelle het volgende:
Ik laat mijn OV ook nooit zien.
1 zei verontwaardigd: "maar dan doet u niet mee aan de enquete!!"
Bij mij lopen ze dan meestal gewoon doorquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zei altijd: "Ik rijd zwart". Toen zijn ze één keer de conducteur gaan halen, waarop ik me OV te voorschijn toverde en vroeg of zij ook een kaartje haden ik alsnog uit de trein gezet werd omdat ik zo brutaal was
![]()
ik hoop dat je het zelf ook geloofdquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef existenz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er voor veel minder uitgezet hoorquote:
dat doe ik ook regelmatig ja. "ik heb geen kaartje". één keer zat er zo'n oud omaatje tegenover me en die keek me echt zo aan aan: "ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh!"quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, dat ze dan zo gefrustreerd kijken inderdaadAch, hangt een beetje van mn bui af of ik t laat zien of niet. Je kunt ook doodleuk zeggen dat je zwartrijdt
[..]
Bij mij lopen ze dan meestal gewoon door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |