abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40759491
Lig je lekker te slapen in de trein van veel te vroeg 's morgens naar veel te ver weg, komen ze met zo'n treinkaartjes enquete.

Enquetevrouwtje: "uw kaartje alstublieft!"
Dipkip: "hm? wat?" *oogjes opendoet*
EV: "KAARTJE ALSTUBLIEFT"
DK: "eh, ja, ik heb een kaartje van daar naar daar met 40% korting vanwege voordeelurenkaart"
EV: "u moet het kaartje en de kortingskaart tonen!"
DK: "die zitten onderin mn tas en ik ga echt niet tegen u liegen"
EV: "toch moet u het kaartje tonen!"
DK: "u bent geen conductrice"
EV: "als u uw kaartje niet toont, mag ik u niet aanstrepen"
DK: "dan streept u mij toch niet aan?" *oogjes dichtdoet*
EV: "DAT KAN OOK ANDERS HE!!!"

WTF!! Je doet een enquete, TRUT, wees blij dat ik mn ogen uberhaupt opendeed!!! Heel mn ochtendrust verpest, kon gelijk niet meer slapen van irritatie!!
pi_40759517
Ik laat mijn OV ook nooit zien.
1 zei verontwaardigd: "maar dan doet u niet mee aan de enquete!!"

zondag 13 augustus 2006 @ 11:10:58 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_40759621
wat opdringerig inderdaad
How can I make this topic about me?
  FOK!fossiel zondag 13 augustus 2006 @ 11:15:50 #4
8443 cptmarco
it's captain...
pi_40759725
Zo veel van dit soort topic's, en dan maar wat te trots zijn dat je die enquete mevrouw hebt hebt uitgelult
  FOK!fotograaf zondag 13 augustus 2006 @ 11:21:47 #6
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_40759761
wat deed ze moeilijk? je mag officieel weigeren om daar niet aan mee te doen.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_40759770
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:19 schreef Remzz het volgende:
Zo veel van dit soort topic's, en dan maar wat te trots zijn dat je die enquete mevrouw hebt hebt uitgelult
Ik heb haar helemaal niet uitgeluld, ik was te verbaasd om die snauw. Of bedoel je dat ik zei dat ze geen conductrice was? Ja als jij een gesprek voeren uitlullen vind, best hoor....

En ik post het niet om de nieuwswaarde maar om de irritatie, daar is klaagbaak voor.
pi_40759797
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:19 schreef Remzz het volgende:
ja!
pi_40759847
Het zijn ook altijd de tweederangswerknemers die zo doen. Conducteurs zijn nooit onbeleefd tegen mij, ook al word ik moeilijk wakker en is mn tas een bende en duurt het 5 minuten voor ik mn kaartje heb.

Net zoals met politie en stadswachten, de sukkeltjes moeten altijd schreeuwen en snauwen en regelneuken ter compensatie van de deuk in hun ego dat ze de echte baan niet konden krijgen.
pi_40759914
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Dipkip het volgende:
Het zijn ook altijd de tweederangswerknemers die zo doen. Conducteurs zijn nooit onbeleefd tegen mij, ook al word ik moeilijk wakker en is mn tas een bende en duurt het 5 minuten voor ik mn kaartje heb.

Net zoals met politie en stadswachten, de sukkeltjes moeten altijd schreeuwen en snauwen en regelneuken ter compensatie van de deuk in hun ego dat ze de echte baan niet konden krijgen.
ze zijn niet eens in dienst van de NS. in dienst van nipo (of een ander enquetebureau) dat weer is ingehuurd door NS. en sommigen nemen hun taak iets té serieus
pi_40759955
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:31 schreef snellejelle het volgende:
ze zijn niet eens in dienst van de NS. in dienst van nipo (of een ander enquetebureau) dat weer is ingehuurd door NS. en sommigen nemen hun taak iets té serieus
Derderangs dus!

Ja en dan wel in donkerblauw met wit uniformpje gaan lopen Echt wel dat dat is om voor conducteur aan te worden gezien, net zoals die fakers van de stadswacht met hun nepstreepjes op de mouw.
pi_40760562
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:02 schreef snellejelle het volgende:

Ik zei altijd: "Ik rijd zwart". Toen zijn ze één keer de conducteur gaan halen, waarop ik me OV te voorschijn toverde en vroeg of zij ook een kaartje had en ik alsnog uit de trein gezet werd omdat ik zo brutaal was
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:10:48 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40760618
Ik laat 'm maar gewoon zien. Ben ik er vanaf.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:11:33 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40760637
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik zei altijd: "Ik rijd zwart". Toen zijn ze één keer de conducteur gaan halen, waarop ik me OV te voorschijn toverde en vroeg of zij ook een kaartje had en ik alsnog uit de trein gezet werd omdat ik zo brutaal was
Proest
(Un)masking for the greater good.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:11:38 #15
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_40760640
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:02 schreef snellejelle het volgende:

Komt me bekend voor, dat ze dan zo gefrustreerd kijken inderdaad Ach, hangt een beetje van mn bui af of ik t laat zien of niet. Je kunt ook doodleuk zeggen dat je zwartrijdt
quote:

[..]

Bij mij lopen ze dan meestal gewoon door
Maar toch niet helemaal.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:12:58 #16
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_40760685
quote:

[..]

ik hoop dat je het zelf ook geloofd
of niet natuurlijk
pi_40760823
Het is maar 'n kleine moeite om je kaartje te laten zien. Mijn OV heb ik gewoon vrijwel altijd bij me
pi_40761063
Tis ook de eerste keer dat ik het niet deed, eerst had ik OV en die zat dan gewoon in mn zak. Het was nu toevallig zo, dat ik wist dat mn portemonnee onder een stapel spullen in mn tas lag, en de toon die dat vrouwtje aansloeg beviel me niet, EN ik sliep. Dus.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:32:39 #19
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40761126
Dat soort mensen verdienen een langzame en pijnlijke dood
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_40761174
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef Leep het volgende:

[..]

ik hoop dat je het zelf ook geloofd
Ik ben er voor veel minder uitgezet hoor . Conducteurs kunnen ook wel eens chagerijnig zijn. En als ze dan niet verder willen rijden als jij niet uit stapt. Tja, ehm.. Het zal mij een zorg wezen, maar ik ga geen vertraging verzorgen omdat die conducteur chagerijnig is en ik niet 5 tot 15 minuten kan wachten op de volgende trein.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40764099
Ik had het vorige week ook! Zit je net lekker een boek te lezen met een muziekje op, wordt er iets omgeroepen. Voor het geval dat het een vertragingsmededeling of iets dergelijks was, haalde ik toch maar even het luidsprekerdopje uit mijn oor. Over de intercom een mededeling dat er weer eens een enquete zou zijn. Toen was ik al een beetje uit mijn humeur...

Kaartje klaargelegd, ik ging weer verder met mijn boek met muziekje erbij. Staat dat mens opeens naast me. Ze had echt totaal geen geduld. Ik laat het kaartje zien, maar hoor haar dwars door mijn muziek vragen wat voor kortingskaart ik heb. Ik antwoordde dat ik een voordeelurenkaart heb. Vervolgens praatte ze weer door mijn muziek heen, maar toen verstond ik haar niet. Dus ik haal alsnog dat dopje uit mijn oor.

'Of het de voordeelurenkaart met het zwarte balkje is?'.......GRML$^%$%^$%....BOEIEN!!!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_40777762
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Komt me bekend voor, dat ze dan zo gefrustreerd kijken inderdaad Ach, hangt een beetje van mn bui af of ik t laat zien of niet. Je kunt ook doodleuk zeggen dat je zwartrijdt
[..]

Bij mij lopen ze dan meestal gewoon door
dat doe ik ook regelmatig ja. "ik heb geen kaartje". één keer zat er zo'n oud omaatje tegenover me en die keek me echt zo aan aan: "ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh!"
pi_40777981
Die mensen zijn inderdaad zeer opdringerig en irritant. Ik begrijp ook niet waarom ze zo nodig dat kaartje moeten zien, mensen gaan echt niet massaal lopen liegen over wat voor kaartje ze hebben.
pi_40779258
Ik heb een keer een mevrouw gehad die mijn ov-kaart niet hoefde te zien.
Soms zitten er ook aardige tussen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')