Ik vind het een vorm van respect om bepaalde dingen met rust te laten. Jij gaat toch ook niet het graf van je oma lichten om met haar botten te dansen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:46 schreef calvobbes het volgende:
Wat is het probleem?
Moet jij naar die musicals kijken dan?
Als mensen daar een musical van willen maken en andere mensen er naar willen kijken, waarom maak jij je er dan druk over?
Kolere zeg, wat een kromme vergelijkingquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:48 schreef manhattan het volgende:
Ik vind het een vorm van respect om bepaalde dingen met rust te laten. Jij gaat toch ook niet het graf van je oma lichten om met haar botten te dansen ?
Pim Fortuyn de Musical lijkt mij om die reden een superplanquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:48 schreef manhattan het volgende:
Ik vind het een vorm van respect om bepaalde dingen met rust te laten. Jij gaat toch ook niet het graf van je oma lichten om met haar botten te dansen ?
Alle gekheid op een stokje: als jij je oma bezoekt kijk je naar de steen, je haalt herinneringen op en respecteert haar om wie ze was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kolere zeg, wat een kromme vergelijking
Een lijk vergelijken met een TV serie
Als je alleen maar zo extreem kunt denken heb je wel een puntje
Die oma is dood en merkt er dus helemaal niets meer van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:01 schreef manhattan het volgende:
Dat is toch niet respectvol naar je oma toe ?
"Volkert, oh Volkert, Volkert, wat doe je nouuuuuuu!quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pim Fortuyn de Musical lijkt mij om die reden een superplan![]()
Themesong: "Als Piiiiiiiiim nooog geleeeeeeefd haaaaad"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |