Kielhalen die handelquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met Dizzy is het slecht, ze is nu op vol zich aan het vermaken, verrrrrraadster![]()
![]()
![]()
Ik zou haar pumps aantrekken en haar laten voelen who's the bossquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met Dizzy is het slecht, ze is nu op vol zich aan het vermaken, verrrrrraadster![]()
![]()
![]()
quote:
Jullie brengen me wel op leuke gedachtesquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou haar pumps aantrekken en haar laten voelen who's the boss![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je gaat in september weer naar school en stiekem op vakantie
Hierrrrr met die muts, uitleggen endezoquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:25 schreef Arliator het volgende:
Morwen, je moet je soeroeboeroes pumps aantrekken zegt Dizzy![]()
Schijnt over een programma te gaan, die jullie hebben gezien tijdens de nachten van BB, ging over een soort teletubies, poeba, of zoiets.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrr met die muts, uitleggen endezo![]()
Geniet er dan nog maar extra van!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Best goed, ik heb nog een paar dagen vakantie!!!, donderdag moet ik weer aan het werk![]()
Zeggggquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Schijnt over een programma te gaan, die jullie hebben gezien tijdens de nachten van BB, ging over een soort teletubies, poeba, of zoiets.
Haar pc loopt nu vast dus ze kan even niet online komen.
Vrouwen...................
Je weet niet half hoe moeilijk ik het met haar hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zegggg![]()
En zeg haar maar dat ik nog steeds aan haar denk bij Poebaa![]()
![]()
Ik ben helemaal klaar voor haarquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe moeilijk ik het met haar hebMaar daar kom je wel achter als ze ook op fok komt, want dat kan niet lang meer duren.
Mijn dag kan al niet meer stukquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt nu al punten gescoord bij Dizzy!!![]()
Die ga ik nu boven op doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, wie weet krijg ik nog inspiratie![]()
Ja, en wat dan nog?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:57 schreef melke het volgende:
OOOOOOOW Snaptnix!!!! Laat dit je volgelingen niet zien!
Trusten Morwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ga ik nu boven op doen![]()
Truste, idioten![]()
![]()
Ja jij ook?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Nog iemand wakker hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |