abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40787027
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Dat laatste wachten we eerst nog maar even af inderdaad, al denk ik nog steeds dat ze gratis zijn, anders hadden ze nu inmiddels wel wat bekend gemaakt over de kosten denk ik.

Benieuwd hoe ze het huis verbouwd hebben inderdaad, keuken zag er erg groot uit iig. En hopen dat er leuke, boeiende mensen in zitten.
Als ze net zo boeiend zijn als de laatste bewoners, haak ik snel af.
Ik vond het allemaal wat lafjes.
pi_40787042
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:

[..]

Als ze net zo boeiend zijn als de laatste bewoners, haak ik snel af.
Ik vond het allemaal wat lafjes.
Was het ook, hoop echt dat er deze keer wat boeiendere figuren inzitten.
Die bankhangers, die weinig tot niks te vertellen hadden en alleen maar konder zeuren om feestjes en overal t bijltje bij neergooiden waren niet echt een inspiratie om naar te kijken. Maar ja, blijven kijken in de hoop dat er ooit toch wat gebeurd
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_40787052
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Was het ook, hoop echt dat er deze keer wat boeiendere figuren inzitten.
Die bankhangers, die weinig tot niks te vertellen hadden en alleen maar konder zeuren om feestjes en overal t bijltje bij neergooiden waren niet echt een inspiratie om naar te kijken. Maar ja, blijven kijken in de hoop dat er ooit toch wat gebeurd
Ik hoop dat er dit keer mensen in zitten die voor hun mening durven uit te komen, niet bang zijn voor de consequenties. Vandaar dat ik niet in het huis zit.
pi_40787057
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ik hoop dat er dit keer mensen in zitten die voor hun mening durven uit te komen, niet bang zijn voor de consequenties. Vandaar dat ik niet in het huis zit.
Jij hebt geen mening?
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_40787072
Heb je al foto's gezien van de keuken?
Onderschriftloos
pi_40787083
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:53 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Jij hebt geen mening?
Altijd, maar in zo'n huis zou ik hem niet zo snel geven, mijn probleem is dat ik af en toe dingen eruit gooi zonder bij na te denken. Bij BB staat dat gelijk op de streams, thuis kan ik tenminste nog uitleggen wat ik nu eigenlijk bedoelde.
Ik zou dus minder snel mijn mening geven in dat huis, omdat ik weet hoe ik ben. Daarom ben ik blij met internet, kan ik eerst even nadenken voordat ik wat zeg
pi_40787087
Arliator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onderschriftloos
pi_40787093
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:56 schreef melke het volgende:
Heb je al foto's gezien van de keuken?
Neuh, ziet er groot uit op de header van de BB pagina, maar kan ook illusie zijn natuurlijk
pi_40787098
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:59 schreef melke het volgende:
Arliator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hee Melke!! Jij ook weer hier? Ik had je al gezien, maar ik reageer voor het eerst op je
pi_40787109
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 03:58 schreef Arliator het volgende:

[..]

Altijd, maar in zo'n huis zou ik hem niet zo snel geven, mijn probleem is dat ik af en toe dingen eruit gooi zonder bij na te denken. Bij BB staat dat gelijk op de streams, thuis kan ik tenminste nog uitleggen wat ik nu eigenlijk bedoelde.
Ik zou dus minder snel mijn mening geven in dat huis, omdat ik weet hoe ik ben. Daarom ben ik blij met internet, kan ik eerst even nadenken voordat ik wat zeg
Ah, die is wel herkenbaar. Eerst roepen, dan denken om vervolgens je tong er wel af te kunnen bijten
Maar zou er wat dat betreft weinig moeite mee hebben om erin te gaan, zo ben ik nu eenmaal en ze zetten je toch weg zoalsHummie het wil, daar zou ik meer moeite mee hebben. En daarbij heb het gewoon niet zo op camera's. Vind het verschrikkelijk om mezelf terug te zien.
pi_40787125
Arliator
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_40787144
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
Arliator
Morwen
pi_40787152
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:04 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Ah, die is wel herkenbaar. Eerst roepen, dan denken om vervolgens je tong er wel af te kunnen bijten
Maar zou er wat dat betreft weinig moeite mee hebben om erin te gaan, zo ben ik nu eenmaal en ze zetten je toch weg zoalsHummie het wil, daar zou ik meer moeite mee hebben. En daarbij heb het gewoon niet zo op camera's. Vind het verschrikkelijk om mezelf terug te zien.
Komt idd ook bij dat ik niet voor de camera's wil verschijnen. Ik ben niet zo camerageil. Op mijn werk werden er foto's gemaakt toen een project succesvol was afgerond. Ik moest ook op de foto, heb heel beleefd bedankt. Valt niet te vergelijken, maar is een voorbeeld.
pi_40787156
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:08 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Morwen
n-n

Ik moet me toch pissen, niet normaal. BRB dus
Only Human
pi_40787159
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:02 schreef Arliator het volgende:

[..]

Hee Melke!! Jij ook weer hier? Ik had je al gezien, maar ik reageer voor het eerst op je
Ik had je nog niet gezien. Ik ook weer hier!
Onderschriftloos
pi_40787161
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
Arliator
Ik dacht een rustige nacht te hebben, maar wat denk je.................

Hee Morwen!!
pi_40787173
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef melke het volgende:

[..]

Ik had je nog niet gezien. Ik ook weer hier!
Hoe is het met de studie?
pi_40787176
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:

[..]

Komt idd ook bij dat ik niet voor de camera's wil verschijnen. Ik ben niet zo camerageil. Op mijn werk werden er foto's gemaakt toen een project succesvol was afgerond. Ik moest ook op de foto, heb heel beleefd bedankt. Valt niet te vergelijken, maar is een voorbeeld.
Ken het, ga zelf dan ook meestal de loop op als ik camera's zie.
pi_40787181
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:

[..]

n-n

Ik moet me toch pissen, niet normaal. BRB dus
Zeikwijf
Wacht ff ga met je mee
pi_40787184
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:13 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Ken het, ga zelf dan ook meestal de loop op als ik camera's zie.
Komt ook nog bij, mijn baas zou never nooit toestemmen
pi_40787189
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:

[..]

Hoe is het met de studie?
Goed! Heb nu vakantie, een vakantie baantje en een vriendje In september weer naar schoo en stiekem ook nog op vakantie!
Onderschriftloos
pi_40787193
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:14 schreef Arliator het volgende:

[..]

Komt ook nog bij, mijn baas zou never nooit toestemmen
He, pretletter, hoest met Dizzy?
Only Human
pi_40787200
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:15 schreef melke het volgende:

[..]

Goed! Heb nu vakantie, een vakantie baantje en een vriendje In september weer naar schoo en stiekem ook nog op vakantie!
Klinkt allemaal goed!!!!
pi_40787207
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

He, pretletter, hoest met Dizzy?
Met Dizzy is het slecht, ze is nu op vol zich aan het vermaken, verrrrrraadster
pi_40787208
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 04:15 schreef melke het volgende:

[..]

Je gaat in september weer naar school en stiekem op vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')