Stopwoord? Ik heb er maar 1 nulletje bij gedaan, hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Alweer die 10000 billen post . stopwoordje van je ???
Ik zoek verder !!!
Nou gelukkig, het grote mysterie is opgelost.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ik weet het alweer Denise ............. die tropische verrassing![]()
Ik hou het bij Day, trouwens leuke nickquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ik weet het alweer Denise ............. die tropische verrassing![]()
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Nog iemand wakker hier?
Vice dan toch, aan slapene presidenten hebben we niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Melke for president!
Ah ok, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:46 schreef melke het volgende:
Ik sliep niet, was even ergens anders wat aan het klooien
Met mij alles goed! Met jullie ook?
Was ik er tijdens BB5 ook bij.. hmm ja en nee. Heb wel alles mee gevolgd hier.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:53 schreef melke het volgende:
NN vertel eens wat over jezelf! Was je er de bij BB5 ook bij?
Ga je er bij BB6 bij zijn? Jazeker wel toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Was ik er tijdens BB5 ook bij.. hmm ja en nee. Heb wel alles mee gevolgd hier.
Absoluutquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ga je er bij BB6 bij zijn? Jazeker wel toch?
Ja heerlijk weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Nog een paar dagen voor de streams beginnen.
Hai Hobjequote:Op maandag 14 augustus 2006 03:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer![]()
eindelijk weer leuke lurkdingen in de nacht.
Volgens Talpa wel, dus denk dat we een uurtje (of wat) later wel beeld zullen hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:29 schreef melke het volgende:
Vrijdag 22.30 beginnen de streams volgens mij toch?
Ook goed. Ben wel benieuwd naar het huis en de mensen! Je kunt de streams ook via msn bekijken he! Als ze tenminste gratis zijn...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Volgens Talpa wel, dus denk dat we een uurtje (of wat) later wel beeld zullen hebben![]()
Dat laatste wachten we eerst nog maar even af inderdaad, al denk ik nog steeds dat ze gratis zijn, anders hadden ze nu inmiddels wel wat bekend gemaakt over de kosten denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ook goed. Ben wel benieuwd naar het huis en de mensen! Je kunt de streams ook via msn bekijken he! Als ze tenminste gratis zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |