Newsman gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:50 schreef newsman het volgende:
Nou verder ben ik gek van me girl, alleen ze woont ver weg snif, maar goed, je weet nooit hoe het zich verder ontwikkeld.:)
De lamp is al 3x uitgegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijenquote:
Ik zou zeggen, open de "Servival"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijen![]()
![]()
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
Wéér een opdracht verloren.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open de "Servival"![]()
Je hebt er iig zin an, dat is wel duidelijk
Hoi Terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wéér een opdracht verloren.
[..]
Hoi.
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de Servival heel snel een slotje krijgt
Weet nog dat ze er niet zo blij mee waren en sommige van die personen zijn nu modje geworden
![]()
Weer een ouwe bekendequote:
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.![]()
bedenk jij het spel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?![]()
Maar nieuw jaar, nieuwe regels dus waarschijnlijk ook een nieuw spel?![]()
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijnquote:
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorquote:
misschien moet je het pinball even mailen voor zijn negeer optiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
Al zou je in een leeg blik kattenvoer met raampjes erin rijden, als je maar droog zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorIdd, heeft wel wat weg van Pieter Post
Gelukkig kan ik ermee op het fietspad wel zo rustig
Dan ben ik echt blij dat ik van de Multipla af benquote:
Wat een leuke Smart zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijn
[afbeelding]
Er is veel meer voor nodig om mij op (of uit) de kast te krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
HEEE Flugeltjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
KRIBBET, je bent terug
Nu kan BB écht beginnen
heb me wel een beetje zorgen gemaakt, hoe gaat het met je?
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HEEE FlugeltjeGelukkig zijn de aardige mensen gebleven
![]()
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, voorlopig ben ik er weer![]()
Het gaat elke maand een stukje beter maar ben blij dat ze morfine hebben uitgevonden![]()
Hier mag alles.quote:
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Het kwam er eigenlijk niet van (druk heb ik het nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zien
We'll see about thatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier mag alles.
Als je het maar niet over de streams hebt.
Wat ik dus straks deed:
[..]
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.
Dayquote:
Jazekerquote:
Yep!quote:
Dat wordt dan van mijn kant een korte rel want:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
Dus jullie worden geacht nu te gaan rellen om me bezig te houden.![]()
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
*klik*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Die streams mogen van mij nu wel beginnen, hoor.
Verveel me kapot hier.
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellen
Nee, het is net zoals de meeste users en de rest van de mensheid een tyfuseikel, alleen weten de meeste users dat goed te verbergenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!![]()
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon benquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Wel lekker blijven plakken hehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Mocht je willen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]had ik tenminste Tanja's telefoonnumer
![]()
ik weet het, ze is verhuisd dus zal ook wel een nieuw telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.![]()
Ik heb haar nummer niet eens![]()
Hm ......... rellen = 48 uur ban ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Yep!
Hee, die simpele eikel is er ook nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kopquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, die simpele eikel is er ook nogGelukkig, was al bang dat er niemand meer over was om te zieken
![]()
quote:
Ik ben er weerquote:
Of op mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Nope, Bommie nog niet gezien hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weerJammer voor sommige maar dat is dan jammer
![]()
Is Versabommie ook nog van de partij![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...![]()
Ik zit er niet op te wachten hoor maar die Simpel is zo simpel dat hij niet snapt dat je wel is met 2 verschillende namen wil werken, 1 voor het BB gebeuren (waar vooral in de nachtelijke uurtjes behoorlijk wat persoonlijk geleuter boven kan komen) en 1 waarmee ik op Fok Frontpage reageer op alle andere dingen die mij bezighouden en waar mijn interesse naar uitgaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef melke het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen weer terug komt
Tegen de tijd dat het echt gaat beginnen zal ik hem even mailen, wel zo gezelligquote:
Ik ook hoor, maar sommige *zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef melke het volgende:
[..]
JawelSommige mogen weg blijven, maar van de meeste vind ik het leuk
Vond ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef melke het volgende:
Leuke nickname day!
Niet om 00.02?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Vond ik ook
Trouwens, Bong ging om 00:00 uur naar bed.
Is goed hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar mocht ik de neiging krijgen... je staat hoog op mijn lijste![]()
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.quote:
Ik ben een kloon van melke en nog een aantal anderen, zow dan weet je dat ook weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Ik vraag me dan af wat de seconden erbij warenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.
Dacht iedereen er maar zo overquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)quote:
Wie wie wie!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)
Kan je beter niet doen, slaap je zo slecht![]()
Stereotomy vraagt eromquote:
Scanbank!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stereotomy vraagt eromMaar ik durf niet
![]()
Gelukkig hebben we de foto's van Scanman nog van vorig jaar![]()
Jij hebt liever 5 mannen he! Zuipen, boeren en scheten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
En dat deed jij wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellenHeb vroeger met 3 vrouwelijke huisgenotes in een huis gezeten maar een beetje opruimen of schoonmaken...........
![]()
Zag dat hij er weer wasquote:
Hoooooiquote:
Na een paar weken ben ik ermee gestopt, die keuken was echt verschrikkelijk en die bebloede dingen in het toilet.............quote:
Sinds wanneer heet jij KRIBBETquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoooooi
Als je bedenkt dat min of meer in elk bed in dit huis een rode bloedvlek midden op de matras bevindt, dan wel ja.Verder is het een uitstekend, schoon, onderhouden nieuwbouwhuis met 3 verdiepingen met uitzicht op de Sloterplas hoor.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |