quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]Deze was toch best leuk Manu
Wat een ontzettend enge wijven en wát een gemekker over geldquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef oYo het volgende:
[afbeelding]
Afgevallen om financiele redenen.(zie blog)
Zal ik Luciano even hierheen sturen?quote:
Ken u verder niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey newsaap hoe is het nou?
Hij kan wel net zo mooi schreeuwen zingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
Wie is Luciano Pavaroti misschien ?
![]()
leer Nederlandsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je met die engelse pauper, kennen geen beschaving, trouwens, pik is een vliegtuig mee.
Leerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Probeer ook is eens Leer met een hoofdletter.![]()
Doe je best en geef haar maar een dikkequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef newsman het volgende:
Zal, het trouwens doorgeven aan Melke, wat voor aardig persoon, jij bent.
Doe ook eens iets aan je Duits als je toch met je talenkennis bezig bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
Dü bist keine mensch.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef Day het volgende:
Heren, zullen we de grammaticalessen maar even achterwege laten?
Hey Manu en Newsmanquote:
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetjequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef newsman het volgende:
Nou Day, ik hoef niet door een lullig jongetje uitgescholden te worden voor aap, iedergeval ik ben niet begonnen en verder wens ik hem veel plezier met zijn leven.
Newsman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |