quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]Deze was toch best leuk Manu
Wat een ontzettend enge wijven en wát een gemekker over geldquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef oYo het volgende:
[afbeelding]
Afgevallen om financiele redenen.(zie blog)
Zal ik Luciano even hierheen sturen?quote:
Ken u verder niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey newsaap hoe is het nou?
Hij kan wel net zo mooi schreeuwen zingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
Wie is Luciano Pavaroti misschien ?
![]()
leer Nederlandsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je met die engelse pauper, kennen geen beschaving, trouwens, pik is een vliegtuig mee.
Leerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Probeer ook is eens Leer met een hoofdletter.![]()
Doe je best en geef haar maar een dikkequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef newsman het volgende:
Zal, het trouwens doorgeven aan Melke, wat voor aardig persoon, jij bent.
Doe ook eens iets aan je Duits als je toch met je talenkennis bezig bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
Dü bist keine mensch.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef Day het volgende:
Heren, zullen we de grammaticalessen maar even achterwege laten?
Hey Manu en Newsmanquote:
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetjequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef newsman het volgende:
Nou Day, ik hoef niet door een lullig jongetje uitgescholden te worden voor aap, iedergeval ik ben niet begonnen en verder wens ik hem veel plezier met zijn leven.
Newsman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |