Is goed hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar mocht ik de neiging krijgen... je staat hoog op mijn lijste![]()
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.quote:
Ik ben een kloon van melke en nog een aantal anderen, zow dan weet je dat ook weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Ik vraag me dan af wat de seconden erbij warenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.
Dacht iedereen er maar zo overquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)quote:
Wie wie wie!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)
Kan je beter niet doen, slaap je zo slecht![]()
Stereotomy vraagt eromquote:
Scanbank!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stereotomy vraagt eromMaar ik durf niet
![]()
Gelukkig hebben we de foto's van Scanman nog van vorig jaar![]()
Jij hebt liever 5 mannen he! Zuipen, boeren en scheten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
En dat deed jij wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellenHeb vroeger met 3 vrouwelijke huisgenotes in een huis gezeten maar een beetje opruimen of schoonmaken...........
![]()
Zag dat hij er weer wasquote:
Hoooooiquote:
Na een paar weken ben ik ermee gestopt, die keuken was echt verschrikkelijk en die bebloede dingen in het toilet.............quote:
Sinds wanneer heet jij KRIBBETquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoooooi
Als je bedenkt dat min of meer in elk bed in dit huis een rode bloedvlek midden op de matras bevindt, dan wel ja.Verder is het een uitstekend, schoon, onderhouden nieuwbouwhuis met 3 verdiepingen met uitzicht op de Sloterplas hoor.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |