Hey, heb net verraden dat ik jou kloon benquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Wel lekker blijven plakken hehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Mocht je willen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]had ik tenminste Tanja's telefoonnumer
![]()
ik weet het, ze is verhuisd dus zal ook wel een nieuw telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.![]()
Ik heb haar nummer niet eens![]()
Hm ......... rellen = 48 uur ban ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Yep!
Dus jullie worden geacht nu te gaan rellen om me bezig te houden.![]()
Hee, die simpele eikel is er ook nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kopquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, die simpele eikel is er ook nogGelukkig, was al bang dat er niemand meer over was om te zieken
![]()
quote:
Ik ben er weerquote:
Of op mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Nope, Bommie nog niet gezien hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weerJammer voor sommige maar dat is dan jammer
![]()
Is Versabommie ook nog van de partij![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...![]()
Ik zit er niet op te wachten hoor maar die Simpel is zo simpel dat hij niet snapt dat je wel is met 2 verschillende namen wil werken, 1 voor het BB gebeuren (waar vooral in de nachtelijke uurtjes behoorlijk wat persoonlijk geleuter boven kan komen) en 1 waarmee ik op Fok Frontpage reageer op alle andere dingen die mij bezighouden en waar mijn interesse naar uitgaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef melke het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen weer terug komt
Tegen de tijd dat het echt gaat beginnen zal ik hem even mailen, wel zo gezelligquote:
Ik ook hoor, maar sommige *zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef melke het volgende:
[..]
JawelSommige mogen weg blijven, maar van de meeste vind ik het leuk
Vond ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef melke het volgende:
Leuke nickname day!
Niet om 00.02?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Vond ik ook
Trouwens, Bong ging om 00:00 uur naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |