Dan ben ik echt blij dat ik van de Multipla af benquote:
Wat een leuke Smart zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijn
[afbeelding]
Er is veel meer voor nodig om mij op (of uit) de kast te krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
HEEE Flugeltjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
KRIBBET, je bent terug
Nu kan BB écht beginnen
heb me wel een beetje zorgen gemaakt, hoe gaat het met je?
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HEEE FlugeltjeGelukkig zijn de aardige mensen gebleven
![]()
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, voorlopig ben ik er weer![]()
Het gaat elke maand een stukje beter maar ben blij dat ze morfine hebben uitgevonden![]()
Hier mag alles.quote:
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Het kwam er eigenlijk niet van (druk heb ik het nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zien
We'll see about thatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier mag alles.
Als je het maar niet over de streams hebt.
Wat ik dus straks deed:
[..]
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.
Dayquote:
Jazekerquote:
Yep!quote:
Dat wordt dan van mijn kant een korte rel want:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
Dus jullie worden geacht nu te gaan rellen om me bezig te houden.![]()
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dus jullie worden geacht nu te gaan rellen om me bezig te houden.![]()
*klik*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Die streams mogen van mij nu wel beginnen, hoor.
Verveel me kapot hier.
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellen
Nee, het is net zoals de meeste users en de rest van de mensheid een tyfuseikel, alleen weten de meeste users dat goed te verbergenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |