En daar heb ik geen zak aanquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Biancavia het volgende:
Op fiets rijmt niets.
Bij de Beekse Bergenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:54 schreef U.F.O het volgende:
waar woon je dan? staphorst?
Respect!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is wel s een fiets gestolen, stond ie 2 dagen later weer in de gezamenlijke fietsenkelder waar ik m had achtergelaten, met wat lamme stickers dr op en een ander kabelslot. Zo triest. Als je m weer ziet en het slot is te goed, fiets helemaal aan puin rammen.
Ik ben er ook erg trots op dat ik mn fiets heb laten stelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:57 schreef Tomaz het volgende:
Respect!
Niet in dat dorpquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar hebben ze tijgers! En kangoeroes!
Trots moet je zijn op het feit dat je je eigen fiets niet meer terug hoeft!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg trots op dat ik mn fiets heb laten stelen.
Hilvarenbeek?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet in dat dorp![]()
Wij hebben hooguit een paar cavia's en wat konijnen![]()
Ik hoop het, dan ben ik niet de enigequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Trots moet je zijn op het feit dat je je eigen fiets niet meer terug hoeft!![]()
Vandaag m'n fiets geparkeerd terwijl er een hang-groepje stond te kijken. Die vind ik nooit meer terug dus![]()
Rotzak!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan ben ik niet de enige![]()
Daar heb ik de krant rond moeten brengenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:10 schreef Biancavia het volgende:
Daar hebben ze een straat die heet Wildeman.
Antiek!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heb ik de krant rond moeten brengen![]()
Nu moet ik weer voor 20 euro een fiets kopen bij de lokale fietsenmaker![]()
De fiets was nog wel een familiestuk van 30 jaar oud, had zelfs een slot op de fietspomp (ook al had ik de sleutel niet, staat wel stoer)![]()
Groot is relatiefquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Antiek!
Met zo'n groot wiel voorop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |