Kijk daar betaald de kortzichtigheid zich al uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Camplo leeft duidelijk wel in die groepen. Mensen met een voetbalclub op hun arm, nou vraag ik je.
(Ja, kut, jij kent hem ntlk.)
Dat is zijn arm niet..quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Camplo leeft duidelijk wel in die groepen. Mensen met een voetbalclub op hun arm, nou vraag ik je.
(Ja, kut, jij kent hem ntlk.)
Je hebt iig érg weinig respect.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah anders ben je een pedofielLlllll............!!!EINZ!!!!JEWEETTOCH!!!!!!!!!!!!!
Een 25-jarige moet geen respect hebben voor die 14-jarige omdat zij het nog niet verdiend heeft?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Respect verdien je en krijg je niet zomaar.
haha geweldig ditquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een 25-jarige moet geen respect hebben voor die 14-jarige omdat zij het nog niet verdiend heeft?
We zijn hier niet aan het praten over de laatste gevechten in tha hood, hoor.
Zit niet te zeiken knul. Je opende dit topic dus niet om te weten of het kon, maar je wilde gewoon horen dat het kon. Alle reacties die jou niet aanstaan daar wordt je geirriteerd over. Open dan geen topic man. Denk je nou echt dat je aan kunt komen met dat je vriendin 14 is terwijl jij 19 bent?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk. komen mensen die zelf geen leven hebben en dan maar dat van andere af zeiken om er zelf beter van te worden. die heb je altijd. maja ik ga naar bed mzzl
Damn, dit is al het derde topic binnen korte tijd waarin de TS zich inderdaad helemaal niet interesseert voor de discussie, maar gewoon wilt horen wat in zijn straatje past.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken knul. Je opende dit topic dus niet om te weten of het kon, maar je wilde gewoon horen dat het kon. Alle reacties die jou niet aanstaan daar wordt je geirriteerd over. Open dan geen topic man. Denk je nou echt dat je aan kunt komen met dat je vriendin 14 is terwijl jij 19 bent?
Dat is niet waar, er zijn grote verschillen tussen meisjes van 14 onderling. De ene schat je 18 en de ander 12 of jonger.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:08 schreef _Stefan_1980 het volgende:
De pedosexuele-discussie slaat nergens op, ze zal er heus niet uitzien alsof ze rijp voor sex is. Maar of ze het geestelijk is kan ik niet beoordelen, de kans van niet lijkt me groter dan die van wel dus bereidt je iig voor op een relatie met veel diepgaande gesprekken en weinig gesex.
Er is een verschil tussen er rijp uitzien en het psychisch ook zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn grote verschillen tussen meisjes van 4 onderling. De ene schat je 18 en de ander 12 of jonger.Zelf op mijn 14e zag ik er al wel "rijp" uit. In hoeverre je dat kan zeggen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Niet luisteren naar die maagden hier, een 14-jarig meisje is gewoon lekker.
Er zit ook een verschil tussen, care about en don't give a shit about it.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen er rijp uitzien en het psychisch ook zijn.
15 klinkt (vraag me niet waarom) acceptabeler dan 14.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Niet luisteren naar die maagden hier, een 14-jarig meisje is gewoon lekker.
Jammer inderdaad dat het jou niet kan interesseren of een meisje van 14 geestelijk capabel genoeg is om welafgewogen keuzes te maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen, care about en don't give a shit about it.
Doe niet zo ggggristelijk man.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat het jou niet kan interesseren of een meisje van 14 geestelijk capabel genoeg is om welafgewogen keuzes te maken.
Ik kom met argumenten, jij kan alleen 'boe' en 'bah' zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe niet zo ggggristelijk man.
Als die chick wil nakken dan kan je dr nakken. Easy as that.
en glijmiddel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Het kan. Mits je een condoom gebruikt natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |