Dat is waar, maar mijn punt is dat het in sommige gevallen wel kan. Natuurlijk heeft een discussie in dit geval geen zin aangezien wij niets afweten over de TS en het desbetreffende meisje/vrouw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen er rijp uitzien en het psychisch ook zijn.
30-41 gaat ook bijvoorbeeld wel. Maar 10-21 wordt alweer een ander verhaal.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef Nyx96 het volgende:
Ik ken twee stellen waarbij man en vrouw 11 jaar verschillen. Gaat prima.
Misschien weten ze nog niet helemaal wat hen te wachten staat en denken dat ze het aan kunnen maar dat het achteraf toch niet zo'n goed idee was? Het is gewoon zo dat op die leeftijd niet alle meisjes weten wat ze willen en al te snel beslissingen nemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe niet zo ggggristelijk man.
Als die chick wil nakken dan kan je dr nakken. Easy as that.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
30-41 gaat ook bijvoorbeeld wel. Maar 10-21 wordt alweer een ander verhaal.
Verschillende levensfases etc..
wist je dat Paris zich laat likken door haar chihuahua?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:58 schreef 2609 het volgende:
wtf man waarom mag dit pedotopic gewoon openblijven rot op manze zouden je levenslang op moeten sluiten gadverdamme
maak je nou maar niet druk over paris maar zorg dat die vieze pedo opgesloten wordquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wist je dat Paris zich laat likken door haar chihuahua?
Paris is stiekem pas 13. *geestelijk*quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
maak je nou maar niet druk over paris maar zorg dat die vieze pedo opgesloten word![]()
Heey daar ben ik het mee eens..maar verder aardig uitgewoond.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Paris is stiekem pas 13. *geestelijk*
Ahja dat doe ik ook wel eens met 15 jarige sle ik bedoel meisjes datenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef MadMarco het volgende:
Af en toe chat ik (19) ook weleens met meisjes van 15... vaak komen ze op chatsites vanzelf naar je toe (privegesprekken enzo) ze zijn vaak geīnteresseerd in je, zal wel door de leeftijd komen. Ik heb een tijdje geleden gedate met een meid die pas 15 was. Ze vond het allemaal zo spannend om met mij in de bios te zitten. Ik legde mn arm over d'r schouder en je voelt haar trillen van de zenuwen![]()
Nee, seks hebben we niet gedaan, nouja beetje handwerk.
Je bent imho wel triest als je een relatie aangaat met zo'n jong meisje. Kijk, als je gewoon denkt: ik heb zin in wat gezelligheid is het niet erg.
Is dat juist niet veel triester, zo'n meisje even "gebruiken"?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef MadMarco het volgende:
Af en toe chat ik (19) ook weleens met meisjes van 15... vaak komen ze op chatsites vanzelf naar je toe (privegesprekken enzo) ze zijn vaak geīnteresseerd in je, zal wel door de leeftijd komen. Ik heb een tijdje geleden gedate met een meid die pas 15 was. Ze vond het allemaal zo spannend om met mij in de bios te zitten. Ik legde mn arm over d'r schouder en je voelt haar trillen van de zenuwen![]()
Nee, seks hebben we niet gedaan, nouja beetje handwerk.
Je bent imho wel triest als je een relatie aangaat met zo'n jong meisje. Kijk, als je gewoon denkt: ik heb zin in wat gezelligheid is het niet erg.
Ik zou zeggen: Ja!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is dat juist niet veel triester, zo'n meisje even "gebruiken"?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Boeiend als het toch vrijwillig gaat. Mčn doe niet zo moraliserend belachelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het triester dat zo meisje zich zo laat gebruiken...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Chatsite'squote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef MadMarco het volgende:
Nou, het was heel gezellig, en we hadden al een hele tijd met elkaar gesproken. We zagen elkaar ook meer als gewoon vrienden. Maar je kan wel doen alsof jongens van die leeftijd alleen maar 'willen', maar als ik naar een chatsite ga en er beginnen allemaal meisjes privegesprekken, dan willen ze zelf net zo hard. Ik heb toch al gezegd dat ik dit meisje niet heb gebruikt
Oeh een tiener die eens gaat chatten...dramaquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Chatsite's
zegt genoeg over jou, stumperd.
agree.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:18 schreef UFOtje het volgende:
Conclusie van dit topic?
1
Voor een keertje of enkele "afspraakjes" moet het kunnen. In het achterhoofd houdend dat seks en zelfs al zoenen strafbaar is.
2
Een relatie kan eigenlijk nooit goedgaan, aangezien de levensfase waarin hij/zij zich bevindt teveel verschilt.
Erg kort door de bocht, maar daar komt het wel op neer.
niets instinct. dat is opgelegde moraal, die bepaald is door de samenleving, en van generatie op generatie wordt doorgegeven, en waar veranderingen slechts langzaamaan plaatsvinden ("die jeugd van tegenwoordig!!!")quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef MadMarco het volgende:
[..]
agree.
En natuurlijk worden bepaalde leeftijdsverschillen moreel gezien afgekeurd. Zo zal men van 15 en 19 denken "dat is wel kantje boord" en van 15 en 20 "kan echt niet" wel vreemd, maar volgensmij denken mensen instictief wat dat betreft.
Idd... het idee alleen al... mijn zusje van 13 met een gast die net zo oud is als ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik wordt een beetje moe van al die 13/14/15 jarigen die met kansloze gevallen van 18/19/20/21 of zelfs ouder omgaan.
Simpel geval van puberig doosje valt makkelijk voor elke jongen die maar paar jaar ouder is, want dat is stoer enzoen oudere jongen die geen meiden van zn eigen leeftijd kan krijgen ziet zn kans.
Ondertussen is het zo kansloos als de pest, maargoed.
Denk niet dat er tussen 14-15 zoveel verschil ligt, maar dat van de secundaire kenmerken klopt wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef MadMarco het volgende:
Nog eenmaal. Pedo = geen secundaire geslachtkenmerken. Dat zijn dus mannen die geilen op kale kinderkutjes, meisjes zonder tieten etc.
Meisjes van 14 vallen nog onder kinderen, maar bij 15 zijn ze lichamelijk toch vaak wel redelijk volwassen. En ze kunnen ook wel bepalen of ze wel of geen seks willen. Labiel blijven ze, maar daar zijn het nou eenmaal tienermeisjes voor.
Dan had het je kind bijna kunnen zijn.quote:Als je 19 bent kan je een 15 jarige best pakken. Als je 30 bent ofzo... tja, dan is het gewoon smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |