Make-up eraf en je zou d'r zeker géén 19 schatten..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad net een klein kind. Totaal geen borsten en vrouwelijk figuur.
Ga toch weg man. Die meid ziet er gewoon niet uit als 14, maar zou makkelijk voor een 18 of 19-jarige door kunnen gaan, qua uiterlijk dan.
Wat boeit je fucking leeftijd? Of je volwassen bent? Tering meiden van 16 nowadays zien iedereen onder de 18 niet eens staan en jij zit hier je HBO-niveau monoloog te houden over pedofilie etc etc. Laat de dames zelf liever aan het woord in plaats van zo'n paalridder.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omg, niveautje vmbo hier hoor..
Meteen overdrijven om je gelijk te krijgen. Wat zeg ik nou net?!!?
Als je 19 bent, dan ben je in leeftijd volwassen..
En die andere voorbeelden die je noemt van pedofiele zijn inderdaad óók pedofiele. Nouja.. zo wordt het in de volksmond genoemd. Eigenlijk is het efebofilie.
Pedofiele is het geilen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Iets wat bij een 14-jarige trouwens ook nog te betwijfelen valt
Heeyquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Make-up eraf en je zou d'r zeker géén 19 schatten.... En die tietjes..
Ik denk dat er best veel vrouwen van 20/30/40/50 etc zijn die een moord doen voor zulke 'tietjes'.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Achja, want volwassen vrouwen hebben inderdaad allemaal dikke tieten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel vrouwen van 20/30/40/50 etc zijn die een moord doen voor zulke 'tietjes'.
Jajong legt de kortzichtigheid van Kluup-Kluup blootquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Achja, want volwassen vrouwen hebben inderdaad allemaal dikke tieten.
We zijn het ook niet altijd eens...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vriendje denkt er anders hetzelfde over hoor.
Niet over dat meisje hierboven iig...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat meisje hierboven is in alle opzichten geslachtsrijp. Dus waar héb je het over?
Zo blijf je dus eeuwig maagd hè sukkel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:30 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet over dat meisje hierboven iig...
Agut..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:28 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Heeytietjes zeggen niets..ik ben 19 en heb zeker niet meer dan haar
Dat is niet leeftijdsgebonden
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zo blijf je dus eeuwig maagd hè sukkel.
Volgens mij ben ik 21 en is mijn vriendin 19. Alhoewel 1 maand geleden was ze nog 18 dus was ik bijna een pedofiel. Oei toen ik 20 was, was zij 17....quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Ik neuk iig meisjes van m'n eigen leeftijd.. Jij geeft die kinderen zeker snoepjes om ze mee te krijgen?
Ik vind 't er bij haar gewoon niet volgroeid uitzien in verhouding tot haar lichaam..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Niets agut aan hoor..ben zeer tevreden
Hoor hem praten alsof ie verstand heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vind 't er bij haar gewoon niet volgroeid uitzien in verhouding tot haar lichaam..
Niks mis met kleinere borsten, mits ze vastzitten aan een meisje van je eigen leeftijd..
Zit je weer alles te overdrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 21 en is mijn vriendin 19. Alhoewel 1 maand geleden was ze nog 18 dus was ik bijna een pedofiel. Oei toen ik 20 was, was zij 17....
SUE ME BITCH.......kom dan..... ik wacht.
Mn vriendin is btw 1.62m en ik 1.93m.
Kijk mij dan zo'n raspedofiel zijn![]()
![]()
Nou jij bent zo kortzichtig met je leeftijdsgebonden volwassenheid denk haal de lengte er ook maar ff bijquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zit je weer alles te overdrijven
en waarom haal je lengte erbij?
Mijn vriendin is trouwens 1.85 en ik 1.86.. voor als je er iets aan hebt..
Ik vind jou anders behoorlijk veel minder intelligent overkomen..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoor hem praten alsof ie verstand heeft.![]()
Je 'vriendin' is dus gewoon een kerel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zit je weer alles te overdrijven
en waarom haal je lengte erbij?
Mijn vriendin is trouwens 1.85 en ik 1.86.. voor als je er iets aan hebt..
Fout je draait je eigen mening zo als ware het een feit. Drogreden jongeman.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk veel minder intelligent overkomen..
Dit is topic nr. zoveel over dit onderwerp. En wat ik doe is niks meer dan én mijn mening geven én dit onderbouwen met feiten..
Omfgquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je 'vriendin' is dus gewoon een kerel.
Naast dom ook nog homo ook.
Misschien moet je de definitie van 'feit' nog even opzoeken, want je eigen mening zo proberen te brengen dat het - voor jou iig - lijkt alsof het een feit is, maakt het geen feit hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vind jou anders behoorlijk veel minder intelligent overkomen..
Dit is topic nr. zoveel over dit onderwerp. En wat ik doe is niks meer dan én mijn mening geven én dit onderbouwen met feiten..
Die is al 4 jaar 14 hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/67550659.jpg
Zij is ook 14.
FEITENquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou jij bent zo kortzichtig met je leeftijdsgebonden volwassenheid denk haal de lengte er ook maar ff bij![]()
Efebofiel zijn is niet per definitie strafbaar. Dus wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
FEITEN
- Je bént ook volwassen na je 18e.
- Je bént pedofiel als je je aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn..
- Je bént efebofiel als je je aangetrokken voelt tot pubers..
Wat heb dat te maken met het FEIT dat dat wijf van die foto nueckbaar is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
FEITEN
- Je bént pedofiel als je je aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn..
Waar haal je vandaan dat ik het veroordeel, laat staan dat het strafbaar is?! Quote me maar even dan als je dat ergens hebt gevonden..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Efebofiel zijn is niet per definitie strafbaar. Dus wat probeer je nou te zeggen?
Pedofiel zijn ook niet, als je er maar niets mee doet. Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Efebofiel zijn is niet per definitie strafbaar. Dus wat probeer je nou te zeggen?
Maar een relatie.. Komop hé..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat heb dat te maken met het FEIT dat dat wijf van die foto nueckbaar is?
Die zal pauper zijn aangezien de TS zo onzeker is dat ie hier een topic opentquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Maar een relatie.. Komop hé..
En gaat trouwens even over het meisje in de OP..
En je bent febofiel als je een onweerstaanbare drang hebt naar voedsel uit de muur?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
FEITEN
- Je bént ook volwassen na je 18e.
Is idd nog iets..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:46 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die zal pauper zijn aangezien de TS zo onzeker is dat ie hier een topic opent.
Ventiel als je geilt op bandenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
En je bent febofiel als je een onweerstaanbare drang hebt naar voedsel uit de muur?
Sorry.
Doe nou niet alsof je niet weet wat ik bedoel. Ook al ben je praktiserend efebofiel, dan is nog steeds niet per definitie strafbaar. Zodra je 18 bent ben je heus niet meteen puber-af ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Pedofiel zijn ook niet, als je er maar niets mee doet. Wat probeer je nou te zeggen?
Hihi, sorry!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet weet wat ik bedoel. Ook al ben je praktiserend efebofiel, dan is nog steeds niet per definitie strafbaar. Zodra je 18 bent ben je heus niet meteen puber-af ofzo.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen eerlijk gezegd.
Zou kunnen dat jullie wel op een gelijk niveau zitten maar die kans acht ik vrij klein.
Laten we eerlijk zijn, als jij als 19-jarige verliefd wordt op een 14-jarige dan zul je sociaal wel een stukje achterlopen en niet bijzonder ervaren zijn op liefdesgebied.
Alles kan, maar echt heel kansrijk wil ik de situatie niet noemen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef Jajong het volgende:
Seriously though toen ik 20 was heb ik een meisje van 15 geneukt, nou ze was al volgroeid geloof me, en maagd.
Maar er was geen hol aan. Ik raad het je af dus
Toen ik 19 was ook wel een keer een meisje van 15 geneukt.. Ze was trouwens wel geslachtsrijp, aangezien ze aan de MA-pil moestquote:
Pedoquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Toen ik 19 was ook wel een keer een meisje van 15 geneukt.. Ze was trouwens wel geslachtsrijp, aangezien ze aan de MA-pil moest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |