Een 25-jarige moet geen respect hebben voor die 14-jarige omdat zij het nog niet verdiend heeft?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Respect verdien je en krijg je niet zomaar.
haha geweldig ditquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Een 25-jarige moet geen respect hebben voor die 14-jarige omdat zij het nog niet verdiend heeft?
We zijn hier niet aan het praten over de laatste gevechten in tha hood, hoor.
Zit niet te zeiken knul. Je opende dit topic dus niet om te weten of het kon, maar je wilde gewoon horen dat het kon. Alle reacties die jou niet aanstaan daar wordt je geirriteerd over. Open dan geen topic man. Denk je nou echt dat je aan kunt komen met dat je vriendin 14 is terwijl jij 19 bent?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk. komen mensen die zelf geen leven hebben en dan maar dat van andere af zeiken om er zelf beter van te worden. die heb je altijd. maja ik ga naar bed mzzl
Damn, dit is al het derde topic binnen korte tijd waarin de TS zich inderdaad helemaal niet interesseert voor de discussie, maar gewoon wilt horen wat in zijn straatje past.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken knul. Je opende dit topic dus niet om te weten of het kon, maar je wilde gewoon horen dat het kon. Alle reacties die jou niet aanstaan daar wordt je geirriteerd over. Open dan geen topic man. Denk je nou echt dat je aan kunt komen met dat je vriendin 14 is terwijl jij 19 bent?
Dat is niet waar, er zijn grote verschillen tussen meisjes van 14 onderling. De ene schat je 18 en de ander 12 of jonger.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:08 schreef _Stefan_1980 het volgende:
De pedosexuele-discussie slaat nergens op, ze zal er heus niet uitzien alsof ze rijp voor sex is. Maar of ze het geestelijk is kan ik niet beoordelen, de kans van niet lijkt me groter dan die van wel dus bereidt je iig voor op een relatie met veel diepgaande gesprekken en weinig gesex.
Er is een verschil tussen er rijp uitzien en het psychisch ook zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn grote verschillen tussen meisjes van 4 onderling. De ene schat je 18 en de ander 12 of jonger.Zelf op mijn 14e zag ik er al wel "rijp" uit. In hoeverre je dat kan zeggen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Niet luisteren naar die maagden hier, een 14-jarig meisje is gewoon lekker.
Er zit ook een verschil tussen, care about en don't give a shit about it.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen er rijp uitzien en het psychisch ook zijn.
15 klinkt (vraag me niet waarom) acceptabeler dan 14.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Niet luisteren naar die maagden hier, een 14-jarig meisje is gewoon lekker.
Jammer inderdaad dat het jou niet kan interesseren of een meisje van 14 geestelijk capabel genoeg is om welafgewogen keuzes te maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen, care about en don't give a shit about it.
Doe niet zo ggggristelijk man.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat het jou niet kan interesseren of een meisje van 14 geestelijk capabel genoeg is om welafgewogen keuzes te maken.
Ik kom met argumenten, jij kan alleen 'boe' en 'bah' zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Doe niet zo ggggristelijk man.
Als die chick wil nakken dan kan je dr nakken. Easy as that.
en glijmiddel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Het kan. Mits je een condoom gebruikt natuurlijk.
Waarom zou ik met argumenten moeten komen? In jouw ogen gaat het niet dus die mening wordt iedereen opgedrongen. In mijn ogen gaat het wèl, en dan kom jij met in hoeverre ze capabel is. Tering, dat weet jij zelfs niet, dus dat is geen reden. In hoeverre is iemand van 25 wel capabel om seks te hebben gegeven het feit dat hij/zij maagd is? Volgens de wet volwassen etc, maar geestelijk ook? Je gaat er van uit dat het WEL zo is, maar zeker weten doe je het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kom met argumenten, jij kan alleen 'boe' en 'bah' zeggen.![]()
Een relatie kan nog eerder dan seks zelfs. Dus what's the problem now?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:17 schreef MadMarco het volgende:
Maar begon dit topic met de TS die verliefd was, dat is wat anders dan eenmalige seks.
En dan blijft het per ongeluk aan...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk niet dat mijn ouiders er zoveel problemen mee zouden hebben, zolang we maar niet te ver gaan. En natuurlijk gaan ze ervan uit dat het toch snel stuk loopt.
Neem aan dat dat "care about" wel goed zit als je verliefd bent, niet? Of ben ik nou de enige die haar vlam het liefst in een situatie ziet die het beste is voor die persoon?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen, care about en don't give a shit about it.
Oeps, was de dubbele ontkenning vergeten.........quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn grote verschillen tussen meisjes van 4 onderling. De ene schat je 18 en de ander 12 of jonger.Zelf op mijn 14e zag ik er al wel "rijp" uit. In hoeverre je dat kan zeggen.
Een vriendje van 19 die alles al gezien heeft is gewoon WoW verslaafd en gebruikt dat als smoesje. Wat een stakkervriend, ik hoor het al weerquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:38 schreef innovative het volgende:
[..]
En dan blijft het per ongeluk aan...
Dachten mijn ouders namelijk ook, toen mijn net veertienjarige zusje een vriendje van 19 kreeg. Nu zijn ze dus inmiddels 2,5 jaar samen, doet zij allerlei dingen niet omdat hij zegt dat ze niet leuk zijn, gaat ze niet stappen omdat "hij dat allemaal wel gezien heeft" (meneer is verdorie 2 maanden jonger dan ik, maar gedraagt zich alsof hij 50 jaar ouder is) etc... En still going strong...
Vind hem geen verkeerde kerel, ik vind de combinatie nog steeds wél verkeerd.
Je (ex)vriendje was een viezerik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en een jaar later is het al een minder groot probleem voor je zeker![]()
Ik had zelf ooit de situatie 15 (ik ooit) en vriendje 20.. no problemos kan ik je melden ts
dus in verhouding met 14/19 is het wel dezelfde situatie.. ligt er totaal aan hoe ze overkomt etc.
Ideaal is het maybe kwa leeftijd niet.. maar wat doe je tegen verliefdheid?
Oh, ik ben de laatste die je hoort beweren dat het oh zo'n stoere, geweldige gozer is die de héle wereld al heeft gezien. Verre van, zelfs, 't is een jochie uit de polder met het uiterlijk van een veertienjarige, en bijbehorende reacties geeft bij ruzie of kritiek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef Camplo het volgende:
Een vriendje van 19 die alles al gezien heeft is gewoon WoW verslaafd en gebruikt dat als smoesje. Wat een stakkervriend, ik hoor het al weer
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Ik hou me altijd aan de 'gedeeld door twee plus vijf' regel, om het sociaal geaccepteerde leeftijdsverschil te berekenen. dus:
19/2 = 9,5 + 5 = 14,5, dus het kan net wel of net niet...
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/67550659.jpgquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Hoe fokking triest
Komop.. 14! WIL je wel een vriendin van 14 als je 19 bent?!
Sorry, maar ik vind het neigen naar pedofiele.
Kan men wel zeggen 'ze is heel volwassen voor haar leeftijd', maar dat gaat nergens over. Volwassenheid krijg je naar je leeftijd. 19 is volwassen.. 14 staat daar ver van af. Ze is een kind.![]()
Mooie meid,maar zeker wel kinderlijk ondanks make-up en lingeriesetjequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/67550659.jpg
Zij is ook 14.
Volwassenheid krijg je naar je leeftijd... zanik niet zo pedofilie. Tering als je er niks van weet behalve een bekrompen mening hou je bek dan gewoon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Hoe fokking triest
Komop.. 14! WIL je wel een vriendin van 14 als je 19 bent?!
Sorry, maar ik vind het neigen naar pedofiele.
Kan men wel zeggen 'ze is heel volwassen voor haar leeftijd', maar dat gaat nergens over. Volwassenheid krijg je naar je leeftijd. 19 is volwassen.. 14 staat daar ver van af. Ze is een kind.![]()
fok sluiten dan maar?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Volwassenheid krijg je naar je leeftijd... zanik niet zo pedofilie. Tering als je er niks van weet behalve een bekrompen mening hou je bek dan gewoon.
Als je 19 bent.... goh dan ben je al echt zo heeeeeeeeeel volwassen. Klets niet zo dom man.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
fok sluiten dan maar?!
Tss.. Moet ik bij iedere zin zeggen dat het mijn mening is?!
Als je beiden volwassen bent.. Dán maakt leeftijd niet veel meer uit. Maar 14!!! Alsjeblieft zeg..
Dus?! Ik vind het een triest figuur. Tieten niet volgroeit, hersens ook niet. En het feit dat ze al op zo'n leeftijd zulke foto's laat maken is al helemaal ziek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/67550659.jpg
Zij is ook 14.
Ja, het is inderdaad net een klein kind. Totaal geen borsten en vrouwelijk figuur.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dus?! Ik vind het een triest figuur. Tieten niet volgroeit, hersens ook niet. En het feit dat ze al op zo'n leeftijd zulke foto's laat maken is al helemaal ziek.
Pedo's zijn het die hier op geilen, je ziet zo dat dat kind behoorlijk minderjarig is
Gebruik het woord 'pedo' niet als je niet weet wat je zegt, een pedo geilt op KINDEREN van 0 tot 10 jaar ofzo. 14-jarige meisjes moet je er gewoon aanrijgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dus?! Ik vind het een triest figuur. Tieten niet volgroeit, hersens ook niet. En het feit dat ze al op zo'n leeftijd zulke foto's laat maken is al helemaal ziek.
Pedo's zijn het die hier op geilen, je ziet zo dat dat kind behoorlijk minderjarig is
Daarom, snappen de moralistischen hier echter nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gebruik het woord 'pedo' niet als je niet weet wat je zegt, een pedo geilt op KINDEREN van 0 tot 10 jaar ofzo. 14-jarige meisjes moet je er gewoon aanrijgen.
omg, niveautje vmbo hier hoor..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je 19 bent.... goh dan ben je al echt zo heeeeeeeeeel volwassen. Klets niet zo dom man.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Camplo het volgende:
Kijk gewoon aan hoe het gaat. Klaar oplossing solved.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gebruik het woord 'pedo' niet als je niet weet wat je zegt, een pedo geilt op KINDEREN van 0 tot 10 jaar ofzo.
Dat meisje hierboven is in alle opzichten geslachtsrijp. Dus waar héb je het over?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
omg, niveautje vmbo hier hoor..
Meteen overdrijven om je gelijk te krijgen. Wat zeg ik nou net?!!?
Als je 19 bent, dan ben je in leeftijd volwassen..
En die andere voorbeelden die je noemt van pedofiele zijn inderdaad óók pedofiele. Nouja.. zo wordt het in de volksmond genoemd. Eigenlijk is het efebofilie.
Pedofiele is het geilen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Iets wat bij een 14-jarige trouwens ook nog te betwijfelen valt
Jeetje meisjes dwingen wel respect af bij jou..quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gebruik het woord 'pedo' niet als je niet weet wat je zegt, een pedo geilt op KINDEREN van 0 tot 10 jaar ofzo. 14-jarige meisjes moet je er gewoon aanrijgen.
Je vriendje denkt er anders hetzelfde over hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Jeetje meisjes dwingen wel respect af bij jou..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |