Hoop kansloze jongens van die leeftijd, of iets dergelijks?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach joh, die meiskes hebben elke maand een ander.
neen zo met den bloten leuterd derin zeg maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:39 schreef -Angelus- het volgende:
Draag je ook regenjas?
Ja maar jij bent nu al stokoud, tijden zijn verandertquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:41 schreef Biancavia het volgende:
Toen ik 14 was had ik echt geen contact met jongens van 19 hoor.
Ik bedoel, die waren gewoon.... oud.
wat dacht je gewoon van onzekerheid..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hoop kansloze jongens van die leeftijd, of iets dergelijks?
hij begon toen met blowen enne toen euhquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nu al stokoud, tijden zijn verandert
Pfff, mensen die niet assertief zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat dacht je gewoon van onzekerheid..
Ja, da's zeker Marie, da's zeker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nu al stokoud, tijden zijn verandert
Inderdaad. Zelf 24 hier. Zit met me maat op het terras ene te drinken, komt er een grietje bijzitten. Minirokje aan, topje dat niets verbergt, pumps, redelijk groot, knap koppie, goed figuur, maar 16 of 17 jaar. Begint ze me een verhaal af te steken dat ze is weggelopen, en ergens een plek zoekt om te slapen. Kijk, het is heel simpel. Als ik geen grijze massa zou hebben en blind zou zijn, naaide ik die het licht uit de ogen. Helaas ben ik niet blind, kijk ik haar aan tijdens de daad, en komt die grijze massa in werking die me dan vertelt dat ik een behoorlijke hufter ben. Sommige dingen kunnen niet en/of doe je niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik wordt een beetje moe van al die 13/14/15 jarigen die met kansloze gevallen van 18/19/20/21 of zelfs ouder omgaan.
Simpel geval van puberig doosje valt makkelijk voor elke jongen die maar paar jaar ouder is, want dat is stoer enzoen oudere jongen die geen meiden van zn eigen leeftijd kan krijgen ziet zn kans.
Ondertussen is het zo kansloos als de pest, maargoed.
Ik dus weer wel.. en waarom.. er waren amper jongens van mijn leeftijd.. ja of veels te jong en dat werkte nietzo vanwege het kinderachtige gedrag en dan was je snel aangewezen op de wat ouderequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:41 schreef Biancavia het volgende:
Toen ik 14 was had ik echt geen contact met jongens van 19 hoor.
Ik bedoel, die waren gewoon.... oud.
Ik wel, het zit in je hoofd en je maakte jezelf wijs dat ze door hun leeftijd zo erg kinderachtig zouden zijn. Ik weet alleen niet zeker of dit in je hoofd kwam vóór of ná dat je iets met oudere jongens begon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik dus weer wel.. en waarom.. er waren amper jongens van mijn leeftijd.. ja of veels te jong en dat werkte nietzo vanwege het kinderachtige gedrag en dan was je snel aangewezen op de wat oudere![]()
Mja.. kan er weinig anders van maken
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf 24 hier. Zit met me maat op het terras ene te drinken, komt er een grietje bijzitten. Minirokje aan, topje dat niets verbergt, pumps, redelijk groot, knap koppie, goed figuur, maar 16 of 17 jaar. Begint ze me een verhaal af te steken dat ze is weggelopen, en ergens een plek zoekt om te slapen. Kijk, het is heel simpel. Als ik geen grijze massa zou hebben en blind zou zijn, naaide ik die het licht uit de ogen. Helaas ben ik niet blind, kijk ik haar aan tijdens de daad, en komt die grijze massa in werking die me dan vertelt dat ik een behoorlijke hufter ben. Sommige dingen kunnen niet en/of doe je niet.
dus een relatie aangaan met een 14 jarige als 19 jarige is gewoon tijdelijk voor een egoboost zodat ie daarna dr kan dumpen voor iemand van zn eigen leeftijd?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat dacht je gewoon van onzekerheid..
Neh, daarna durft hij ze jonger te pakken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dus een relatie aangaan met een 14 jarige als 19 jarige is gewoon tijdelijk voor een egoboost zodat ie daarna dr kan dumpen voor iemand van zn eigen leeftijd?
Iemand van 16 jaar is inderdaad te jong voor iemand die 25 wordt ja. Van de ene kant was het echt een pracht wijf, van de andere kant ben ik de slechtste niet. Daarbij, en dat is geen onzin, woont die griet tegenover me in de straat. Dus de kans dat vader haar hier naarbuiten zag komen was te groot.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een briefje van twintig wat op de grond ligt, daar loop jij ook met een boog omheen?
Aap en mouw enzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:51 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Iemand van 16 jaar is inderdaad te jong voor iemand die 25 wordt ja. Van de ene kant was het echt een pracht wijf, van de andere kant ben ik de slechtste niet. Daarbij, en dat is geen onzin, woont die griet tegenover me in de straat. Dus de kans dat vader haar hier naarbuiten zag komen was te groot.![]()
![]()
Haha, dat soort meiden zijn vaak degene die juist mannen alles voor hun laat doen. Ik kende er een die verder echt een geweldige leuke meid was. Ook knap.. maar niet zo sletterig als jij beschrijft. Maar verder ook wel probleempjes thuis, begrijpelijk op zich en ze was niet erg puberaal ofzo maar ik had wel van horen zeggen het idee dat ze dus ook al wel zo ver was dat ze met oude ventjes zou slapen voor onderdak enzo..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf 24 hier. Zit met me maat op het terras ene te drinken, komt er een grietje bijzitten. Minirokje aan, topje dat niets verbergt, pumps, redelijk groot, knap koppie, goed figuur, maar 16 of 17 jaar. Begint ze me een verhaal af te steken dat ze is weggelopen, en ergens een plek zoekt om te slapen. Kijk, het is heel simpel. Als ik geen grijze massa zou hebben en blind zou zijn, naaide ik die het licht uit de ogen. Helaas ben ik niet blind, kijk ik haar aan tijdens de daad, en komt die grijze massa in werking die me dan vertelt dat ik een behoorlijke hufter ben. Sommige dingen kunnen niet en/of doe je niet.
Goh wat ben je weer crea beaquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik wel, het zit in je hoofd en je maakte jezelf wijs dat ze door hun leeftijd zo erg kinderachtig zouden zijn. Ik weet alleen niet zeker of dit in je hoofd kwam vóór of ná dat je iets met oudere jongens begon.
Hoeft toch helemaal niet ? waarom dan zo zwartwit reactiequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dus een relatie aangaan met een 14 jarige als 19 jarige is gewoon tijdelijk voor een egoboost zodat ie daarna dr kan dumpen voor iemand van zn eigen leeftijd?
Ik begrijp later wel dat het in 'jouw tijd' een drama was met de meeste jongens?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goh wat ben je weer crea bea![]()
geloof me in mijn tijd was het echt een drama met de meeste jongens![]()
Maar ja gezien je leeftijd kan ik niet van jou verwachten dat je dat nu al begrijpt.
Maar waarom dan 5 jaar ouder, 2 jaar niet genoeg?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goh wat ben je weer crea bea![]()
geloof me in mijn tijd was het echt een drama met de meeste jongens![]()
Maar ja gezien je leeftijd kan ik niet van jou verwachten dat je dat nu al begrijpt.
nou als het bestaan van de relatie een gevolg is van onzekerheid dan heeft het geen lang leven beschoren. Want op gegeven moment verdwijnt die onzekerheid en dan kan ie wat kieskeuriger zijn en dan wordt de leeftijdskloof toch ineens teveel voor 'm.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoeft toch helemaal niet ? waarom dan zo zwartwit reactie![]()
Een andere maat van me had al een tijdje wat met haar gehad. Dus dat was niet het geval. Ze kon overal terecht. Maar ik moet altijd lachen om die gozers die wat hebben met dat jonge volk. Je moet er maar zin in hebben. Als ik een kind wil, maak ik er wel ene. En inderdaad, ze willen overal aan meedoen, vinden alles tegek en komen er vaak te laat achter dat ze er psychisch simpelweg nog niet aan toe waren. Ik vind die jongens die hiervan misbruik maken, zwakkelingen. En dat heb ik me maat ook gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha, dat soort meiden zijn vaak degene die juist mannen alles voor hun laat doen. Ik kende er een die verder echt een geweldige leuke meid was. Ook knap.. maar niet zo sletterig als jij beschrijft. Maar verder ook wel probleempjes thuis, begrijpelijk op zich en ze was niet erg puberaal ofzo maar ik had wel van horen zeggen het idee dat ze dus ook al wel zo ver was dat ze met oude ventjes zou slapen voor onderdak enzo..
Jammere is is dat ze vaak later pas spijt er van krijgen.
je leest gewoon weer nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik begrijp later wel dat het in 'jouw tijd' een drama was met de meeste jongens?
En ik weet dat mijn leeftijd tegen mij werkt, makkelijk om te gebruiken.
En ik ben zeer creatief, met name op deze late uren.
Leg het deze onwetende 17-jarige puber dan eens uit.quote:
Omdat er in mijn omgeving niet kwa leeftijd die redelijk gelijk lag een aanbod was schijnbaar... daarom dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar waarom dan 5 jaar ouder, 2 jaar niet genoeg?
Ik weet heus wel dat op 13/14 jarige leeftijd de jongens vaak kinderachtige ettertjes zijn met piepstemmetjes en adhd symptonen maar dan zijn er ook al wel genoeg jongens van 16 die al stuk volwassener zijn.
14 en 19 is gewoon stom. Ik kijk naar een 14 jarige en ik zie een wereld van verschil.
Die poging heeft (denk ik) weinig zin.. anders had je het al wel opgepikt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Leg het deze onwetende 17-jarige puber dan eens uit.
Maar wel zo'n meisje lekker aan je piemel laten zitten!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef MadMarco het volgende:
Je bent imho wel triest als je een relatie aangaat met zo'n jong meisje. Kijk, als je gewoon denkt: ik heb zin in wat gezelligheid is het niet erg.
Morgen ga ik het nog een keer proberen. Als ik het dan niet begrijp is het té subtiel voor me.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die poging heeft (denk ik) weinig zin.. anders had je het al wel opgepikt.
Dus nee sorry.. lees het een andere keer nog eens door ofzo.. misschien zie je dan wel wat ik bedoel.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Morgen ga ik het nog een keer proberen. Als ik het dan niet begrijp is het té subtiel voor me.
Onthou wel dat ik niet alleen een onwetende 17-jarige puber ben, maar me ook al ontwikkeld heb tot een botte lul waar niets tot doordringt. Ik kan dus enige problemen hebben met gevoelige signalen.
Het is tactiek meid, pure tactiek. Kijken wat zulke praat uitlokt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Nou das toch ook onzin om zo over jezelf te praten of nie dan![]()
kom op zeg! wat is dat met die pubers anno 2006
Ja voor mij dus ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is tactiek meid, pure tactiek. Kijken wat zulke praat uitlokt.
Zal die generatie kloof dan wel zijn hequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou nou MissHobje niet zo denigerend je was zelf dan ook niet echt duidelijk. Dat jij begrijpt wat je bedoelt betekend nog niet dat je dat juist communiceert naar de ander toe om het hem te laten begrijpen.
Nou..quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal die generatie kloof dan wel zijn he
We zijn voor elkaar bestemd!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja voor mij dus ookdat hebben we dan gemeen
!
Ja, maak er in je eerstvolgende reactie maar weer een MILF actie van hè.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal die generatie kloof dan wel zijn he
En wat vind je er dan zo leuk aan? Haar lieve koppie? De onschuld die ze uitstraalt? Het schattige? Of is het gewoon haar strakke kutje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef rochard het volgende:
De titel zegt t eigenlijk al. ik ben verliefd op een 14-jarig meisje en zij ook op mij (ik ben dus 19), maar we zitten met een groot leeftijdverschil. zelf willen we wel een relatie, maar ik vraag me af wat jullie dr van vinden. vinden jullie t raar? ik hoor t graag en eventuele adviezen zijn ook welkom
En het grote voordeel is dan weer dat je daar allemaal gezellige nieuwe vrienden krijgt, die ook met diezelfde Jody B. opmerkingen achter je komen staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |