Second that.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:54 schreef Pranfeuri het volgende:
het standaardverhaaltje. nu is het leeftijdsverschil net te groot, zij zit op een totaal ander niveau dan jij nu. wacht tot ze 18 is en jij 23, dan kan het perfect. opgelost~!
En eigenlijk ben ik nog vrij infantiel, dus het moet helemaal goed komen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef kanaiken het volgende:
en een jaar later is het al een minder groot probleem voor je zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Pedofiel to the max. 19 en 14 is echt heel erg over the top hoor.
Lawl.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En eigenlijk ben ik nog vrij infantiel, dus het moet helemaal goed komen!
13/18 dus ook?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en een jaar later is het al een minder groot probleem voor je zeker![]()
Ik had zelf ooit de situatie 15 (ik ooit) en vriendje 20.. no problemos kan ik je melden ts
dus in verhouding met 14/19 is het wel dezelfde situatie.. ligt er totaal aan hoe ze overkomt etc.
Ideaal is het maybe kwa leeftijd niet.. maar wat doe je tegen verliefdheid?
Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef rochard het volgende:
kanaiken kan wachten wat die wil. ik ben juist iets minder volwassen voor me leeftijd:P
laat ik het zo zeggen.. 14/15 scheelt vaak niet veel.. onder die 14 vaak weer wel..quote:
Dat was 'm!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef rochard het volgende:
kanaiken kan wachten wat die wil. ik ben juist iets minder volwassen voor me leeftijd:P
Genoeg die met 14 nog niks voorstellen hoor, net als 13 een grensleeftijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.. 14/15 scheelt vaak niet veel.. onder die 14 vaak weer wel..
Je snapt hoe pubertijd werkt mag ik hopen![]()
Niet echt een snuggere opmerking van je dus.
Nou, dan heb ik er nog eentje voor je; het leven is NUTTELOOS!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef rochard het volgende:
gelukkig zij dr ook mensen die er hetzelfde over denken als mij. verliefdheid houd je idd niet tegen. en je kan wel domme grappen maken over 18-3 en 17-12 en vervolgens 6-1 ofzo, maar das natuurlik weer iets heel anders, die domme grappen zijn vrij NUTTELOOS!!
Dus, wat is het nut van dit topic? Neuk haar dan gelijk maar plat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef rochard het volgende:
gelukkig zij dr ook mensen die er hetzelfde over denken als mij. verliefdheid houd je idd niet tegen. en je kan wel domme grappen maken over 18-3 en 17-12 en vervolgens 6-1 ofzo, maar das natuurlik weer iets heel anders, die domme grappen zijn vrij NUTTELOOS!!
Je moet hier zijn denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik er nog eentje voor je; het leven is NUTTELOOS!!!
en dat is precies wat ik dus bedoel.. hoe komt ze over etc. hoe volwassen is ze al..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Genoeg die met 14 nog niks voorstellen hoor, net als 13 een grensleeftijd.
Ik snap niet wat je hier zojuist gezegd hebt. Mijn Nederlands is zeer oncreatief. Graag ABN.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef rochard het volgende:
kanaiken stfu. als je nie snapt wat ik bedoel zeg dan nix meer
Ja precies die afweging hebben ik gemaakt, kwa gedrag en uiterlijk zit dr nie veel verschil. en mensen met hun neuken. ik kan heus wel wachten tot ze ouder is hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dat is precies wat ik dus bedoel.. hoe komt ze over etc. hoe volwassen is ze al..
Als ik dus naar mijn eigen situatie op die leeftijd terug kijk, dan was het dus prima.. ik leek een struk ouder in doen en laten en uiterlijk.
Maar mijn buurmeisje dat zou absoluut vreemd zijn geweest.. die leek nog 9 met 15 jaar![]()
Maargoed dat is dus ook de afweging in dit verhaal..
Gewoon laten kletsen.. je weet wel hoe het werkt op fok..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef rochard het volgende:
kanaiken stfu. als je nie snapt wat ik bedoel zeg dan nix meer
Leg eens uit?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
je weet wel hoe het werkt op fok..
Je hebt gelijk, laten we dat eerst even stellen. Maar aangezien wij er niet zo dicht opzitten, gaan we uit van een gemiddelde tot onder-gemiddelde situatie om wat marge te creëren. En zodoende komen we uit op een nee, aangezien ze dan toch wel erg jong uitvalt. Toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dat is precies wat ik dus bedoel.. hoe komt ze over etc. hoe volwassen is ze al..
Als ik dus naar mijn eigen situatie op die leeftijd terug kijk, dan was het dus prima.. ik leek een struk ouder in doen en laten en uiterlijk.
Maar mijn buurmeisje dat zou absoluut vreemd zijn geweest.. die leek nog 9 met 15 jaar![]()
Maargoed dat is dus ook de afweging in dit verhaal..
Wanneer is ze jarig?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja precies die afweging hebben ik gemaakt, kwa gedrag en uiterlijk zit dr nie veel verschil. en mensen met hun neuken. ik kan heus wel wachten tot ze ouder is hoor.
Ja hebt gelijk. komen mensen die zelf geen leven hebben en dan maar dat van andere af zeiken om er zelf beter van te worden. die heb je altijd. maja ik ga naar bed mzzlquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon laten kletsen.. je weet wel hoe het werkt op fok..
Tis nu eenmaal fok! he.
Waarom dit topic? Wacht dan gewoon helemaal en open over een jaar of wat dit topic nog eens met ge-update leeftijden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja precies die afweging hebben ik gemaakt, kwa gedrag en uiterlijk zit dr nie veel verschil. en mensen met hun neuken. ik kan heus wel wachten tot ze ouder is hoor.
Vervelend hè, als mensen niet zeggen wat je wilt horen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk. komen mensen die zelf geen leven hebben en dan maar dat van andere af zeiken om er zelf beter van te worden. die heb je altijd. maja ik ga naar bed mzzl
Ik voel me zo beter nu ik jou afzeik. Dat wil je niet weten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef rochard het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk. komen mensen die zelf geen leven hebben en dan maar dat van andere af zeiken om er zelf beter van te worden. die heb je altijd. maja ik ga naar bed mzzl
Waarom kom je het hier dan vragen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef rochard het volgende:
[..]
Oeh, deze reactie is echt beter dan de mijne, hulde!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vervelend hè, als mensen niet zeggen wat je wilt horen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je zo overtuigd bent dat het goed zit heb je niet de goedkeuring nodig van wat stakkers op internet die niks beters te doen hebben.![]()
Dan ben je wel 'genaaid'.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:13 schreef _The_General_ het volgende:
Technisch gezien ontvoering... om maar eens een extreem geval te noemen!
Dat wordt wel van je verwacht ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je eenmaal volwassen bent hoor je grenzen te stellen als normaal persoon.
Niet dat ik dat doe, mijn vriendin is ook 4 jaar jongen dan mij.quote:
Ach, hij bewijst iig wel wat ie idd geestelijk jonger dan 19 is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vervelend hè, als mensen niet zeggen wat je wilt horen.
Exact! En het is freaking elke keer zo!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik wordt een beetje moe van al die 13/14/15 jarigen die met kansloze gevallen van 18/19/20/21 of zelfs ouder omgaan.
Simpel geval van puberig doosje valt makkelijk voor elke jongen die maar paar jaar ouder is, want dat is stoer enzoen oudere jongen die geen meiden van zn eigen leeftijd kan krijgen ziet zn kans.
Ondertussen is het zo kansloos als de pest, maargoed.
Ach joh, die meiskes hebben elke maand een ander.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Exact! En het is freaking elke keer zo!
Hoop kansloze jongens van die leeftijd, of iets dergelijks?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach joh, die meiskes hebben elke maand een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |