Wat moet ik daar doen echt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Alle eerste keer is eng tenslotte![]()
Volgens mij begrijp ik wat u bedoelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
Oeh, een [SEX]meet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
No commentquote:
Dan zouden Fc Köln en Bayer Leverkusen er ook bijmoeten toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Schalke VfL Bochum en Borussia Dortmund volgens mij
Jajong +4 (Arminia speelt al voor het derde seizoen op rij, voor de volledigheid.)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Schalke VfL Bochum en Borussia Dortmund volgens mij
Maak er even +1 van en dan gaan we wel verder met de vraag van DeSieverquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jajong +2
Ik ben op zoek naar nog drie andere clubs in dezelfde deelstaat.
Nee, nog eerder volgens mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Jajong het volgende:
Oh, DeSiever.. Ghost?
Wat goed dat u het onthouden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Is die vraag van Ron uit Warnsveld al beantwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |