Het feit dat alle meisjes een eigen kleur hebben vind ik wel wat hebben. Dan 'herken' je ze op een of andere manier toch beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
En ik wil zo'n jurkje.
Morgen dus om 20:05 en om 21:50 op BBC .quote:Saturday 2nd September at 7.05pm and 8.50pm on BBC ONE.
Ik ben bij m'n ouders, een BBC-loos hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef m@x het volgende:
En ze heeft het weer helemaal goedgemaakt, ze ligt er uitNiet langer dat zelfingenomen kinnetje, dat heiliger dan heilig lachje en dat rare accentje. Ik ben wel benieuwd wie er straks uitgaat. Ik vrees voor Abby of Leanne, ik hoop op Helena.
Leanne?! Nu ben ik al helemaal in shock! Blij dat ik volgende week weer kan kijken!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef Cee het volgende:
Simona en Leanne liggen eruit. Terecht, vind ik. Siobhan is een heel eind gekomen en ik vind dat ze nu verdiend in de halve finale staat. En ook Helena. Ben het wel eens met de jury, ze trekt gekke bekken en qua uitstraling komt ze niet zo sympathiek over maar ze is wel steeds de sterkste qua zang bij de sing-offs.
Leanne bleef te jong voor de rol, en qua acteren is Helena toch een stuk verder. ALW moedigde Leanne wel aan om vooral verder te gaan met zingen en musicals en audities, maar voor deze rol is ze niet geschikt. Qua performance was er niets mis mee (ze zong 'Hopelessly devoted to you', met een acteur als extra rekwisietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Leanne?! Nu ben ik al helemaal in shock! Blij dat ik volgende week weer kan kijken!
Maar waar ging het mis?
Simona is ook gewoon stomquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Leanne bleef te jong voor de rol, en qua acteren is Helena toch een stuk verder. ALW moedigde Leanne wel aan om vooral verder te gaan met zingen en musicals en audities, maar voor deze rol is ze niet geschikt. Qua performance was er niets mis mee (ze zong 'Hopelessly devoted to you', met een acteur als extra rekwisietzodat ze daarmee kon acteren) maar niemand van de jury zag nog een Maria in haar.
Tijdens het afscheidsliedje was toch wel erg duidelijk dat Simona erg overdreven zingt en acteert, ze duwde nog net Leanne niet van het podium af om even alle aandacht te krijgen.![]()
Meteen na de reguliere wedstrijd was er een sing-off tussen Simona en Helena, en toen viel Simona af. In de results-show was er een sing-off tussen wederom Helena, en Leanne, en ALW redde Helena voor de vijfde keer van de ondergang.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar Simona viel dus rechtstreeks af? En Leanne na een sing off met Helena?
Ik ga over 1,5 maand, maar TSOM draait dan nog nietquote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een show gisteren!
Ik kreeg echt kippenvel van Siobhan. Songbird is echt een heel mooi nummer en ik was bang dat dat niks zou worden, maar het was zo mooi.
En Aoife die ALW aan het huilen kreeg tijdens de repetitie
Ik ben zo blij dat Simona eruit is. Ik denk alleen dat ze beter twee keer So long, Farewell hadden kunnen zingen. Nu werd Leanne inderdaad bijna het podium afgeduwd door Simona![]()
Ik heb echt zin om naar Londen te gaan, alleen al om naar TSOM te gaan...
Gezien de mensen die nu in de finale staan zal Connie het wel winnen. Ik snap alleen niet zo goed dat ALW verder geen enkele invloed meer heeft, en dat het nu geheel op het publiek aan komt. Lijkt me toch vrij tricky...quote:Op zondag 10 september 2006 19:30 schreef bladibladibla het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn videorecorder lag dat ik de eerste 30 minuten niet kon zien. Ik was al als de dood dat ik helemaal niks kon zien
Siobhan heeft een mooiere stem om naar te luisteren, terwijl Aoife echt de betere actrice is. Maar als je vergelijkt hoeveel Aoife's stem zich ontwikkeld heeft denk ik dat ALW haar de kans moet geven, aangezien Siobhan misschien niet zo goed is qua acteren.
Dat stukje met John Barrowman was trouwens wel grappig, zeker als je je bedenkt dat hij al jarenlang openlijk homo is![]()
Ik gun Connie die rol heel erg. Helena heeft een goede stem, en tijdens Have you met Miss Jones? kon je duidelijk zien dat ze goed kan acteren tijdens een nummer. Ik vind haar stem alleen niet zo mooi, een beetje schril, maar dat is persoonlijk. Siobhan heeft een geweldige stem, maar ik vind haar niet zo'n Maria als Connie.
En toen Connie vorige week in tranen vertelde dat zie niet meer terug naar huis call centre baantje wilden gunde ik het haar nog veel meer
Ik denk dat het publiek na al die soortgelijke shows zoals Idols zo onderhand wel doorheeft dat ze gewoon op hun favoriet moeten stemmen, en niet op de underdog. Ik denk dat veel mensen op Helena hebben gestemd om haar uit de sing off te houden met het gevolg dat Siobhan er geheel onverdiend instond. Dat zal veel mensne wel hebben wakker geschud.quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef Leonoor het volgende:
Gezien de mensen die nu in de finale staan zal Connie het wel winnen. Ik snap alleen niet zo goed dat ALW verder geen enkele invloed meer heeft, en dat het nu geheel op het publiek aan komt. Lijkt me toch vrij tricky...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |