en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef AnnaStesia het volgende:
10 voor 10 rijden?
Lijkt me erg ongemakkelijk.
jah waarom zou je de lelijke manier kiezen als de coole manier ook goed isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....![]()
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
ik hou mn hand altijd gewoon op 12 uur dat stuurt ook lekker zo met 1 hand
Gangster tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
En dan zitten ze ook nog overdreven rechtopquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
niet helemaal maar wel stukje jah armsteun weetjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
in een personenauto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb zon bal op het stuur gezet, dat is pas relaxed.
En dan maar denken dat ze er stoer uitzien ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.
Foto's/prijs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Wahaha, als een vrachtwagenchauffeur?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik hang een stukje naar links, ik heb aan de rechterkant namelijk geen armsteunquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |