Nee, want ik zei dat een heul aantal minuten geleden al verkaptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik weet sinds 18 seconden precies waar de avatar van nanking vandaan komt, ben ik nu een stukje toffer ?
Ja, ik kan het niet meer veranderenquote:
Neen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je beter? Assiebliev?
God had het drukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel allemensennogaantoe. En ik heb zo gebeden voor je herstel.
Soms wel hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Eikel dat het is.
Ik ben er nu toch uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ga je nu ook weer heel de dag opbed
liggen?
sinaasappeltje persen dan maar voor NanKingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
Ik voel me eigenlijk nog wel iets zieker als gister.
Nee, aub nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinaasappeltje persen dan maar voor NanKing![]()
Ja, mar een mens moet af en toe ook iets eten en drinken (en jij roken), maar verhuis je daarna weer terug onder de wol?quote:
Wel opletten dat je niet uitgedroogd raakt, enzo, dus misschien gewoon wat water blijven drinkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, aub niet.
Alles wat ik tot mij neem komt er in 10voud uit.
* NanKing rooktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mar een mens moet af en toe ook iets eten en drinken (en jij roken), maar verhuis je daarna weer terug onder de wol?
Ik pas wel op hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel opletten dat je niet uitgedroogd raakt, enzo, dus misschien gewoon wat water blijven drinken.
Zo bescheiden vooralquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En ík heb ook helende werking, zelfs door computerschermen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |