Ik vind het erg lovenswaardig dat Christina het lef heeft om zich zo te onderscheiden van andere artiesten. Hoewel er veel popinvloeden inzitten, is het een album met een hele eigen sound (of eigenlijk 2 albums met beide hun eigen sound). Ook is het tegenwoordig maar al te vaak zo dat popartiesten een enkel matig schijfje met krap een half uur muziek uitbrengen, hier weer eens een album met 22 nummers die bijna allemaal langer dan drie minuten.
Het eerste album heeft vrij veel invloeden van wat ze al gedaan heeft, veel zanglijntjes die doorelkaar lopen, vrij krachtige muziek, beetje trashy. Ik vind haar aanpak heel slim, oude muziek en samples gebruiken in combinatie met een duidelijke popstijl. Zo kun je je eigen smaak trouw blijven en toch je doelgroep aanspreken (toch nog steeds tienermeisjes denk ik
![]()
).
Waarschijnlijk zullen alle singles uit disc 1 komen, het meeste op disc 2 is denk ik niet "mainstream" genoeg. Ik vind beide discs op hun eigen manier erg goed. Ik blijf Christina 1 van de betere vocalistes vinden van dit moment (sowieso in pop). Een Britney verbleekt bij de power die zij in haar stem heeft. Ik kijk uit naar de volgende liveDVD/CD, want een goede band heeft ze ook.