Is idd lekker, rustig een bankroll opbouwen en dan steeds een limietje hoger.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo, das niet mis.
Ik speel nog steeds met kleine blinds. Ben nu in een week van $15 naar $65 gegaan, gaat dus lekker.
Ja, laatste dag nu...quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Moet je weer zo lang dan Zandmannetje?
Nicequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is idd lekker, rustig een bankroll opbouwen en dan steeds een limietje hoger.
Ik speel inmiddels op de $0.25/$0.50NL en $0.50/$1NL tafeltjes.![]()
Pff. Tja euh, dan valt er ook niet zoveel meer te plannenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, laatste dag nu...
Morgen en dinsdag de avond en dan heb ik woensdag vrij. Kan ik even op en neer naar Tilburg. Totaal bijna 70 uur deze week
.
En door al dat kijken naar dat poolen krijg ik zoveel zin om zelf te spelen.
Heb me ingelezen in die rel, jij was toch in stakingquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb me ingelezen in die rel, jij was toch in staking![]()
ohquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.
Je kan gewoon niet zonder Fok!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.
Geen probleem hier, de sociale controle is hier nog als in de jaren 70.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in HOOLS zo zonder uitbater.
Dat forum van jou zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er is ook een beter alternatief![]()
ja niemand durft daar nog wat op slot te gooienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat deed ik die nacht ze gingen alle 4 naar onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |