ga eens snel naar het danny topic, er heeft zo'n vervelende ajacied gepostquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Cassis?
Vandaag was het in de provincie Groningen trouwens best mooi weer
Leuk SCH, quality time met Desmondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Hier ook mooi weer, morgen met Desmond naar Noordwijk aan Zee, nachtje in een veel te luxe hotel heb ik hem gegeven voor zijn verjaardag
Dus niet denken dat ik weer geband ban
Is er iets bekend over nieuwe modjes hier of wil niemand meer, wat me logisch lijkt.
Had ik natuurlijk allang gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga eens snel naar het danny topic, er heeft zo'n vervelende ajacied gepost
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Hier ook mooi weer, morgen met Desmond naar Noordwijk aan Zee, nachtje in een veel te luxe hotel heb ik hem gegeven voor zijn verjaardag
Eerst even dat pilsje opdrinken die ik voor je heb getaptquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er een nog maar een hitchcock filmpje in
noem je dat tappenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst even dat pilsje opdrinken die ik voor je heb getapt![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook zo. Drukke dag geweest en op de een of andere manier in de avond steeds koortsig. Morgen wel fit zijn want nichtje Tess viert haar 3e verjaardag
quote:
ik gooi nu Vertigo erinquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Cool. Met de gedachte dat Pascal van één van mijn favo films heeft genoten ga ik slapen.
Trusten Hoolers. En Pascalo keep up the good work
Parijs toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds als ik jullie niet meer spreek, golfer had een uur geleden al heimwee.
Ik moest hem alleen nog ff uitleggen dat we morgenochtend pas gingen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |