Dat is dus eigenlijk ook het dilemma.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:07 schreef Marczilla het volgende:
Door hem een fles wijn te geven benadruk je dus alleen maar voor hem dat de manier hoe hij nu begeleid de goede manier is.........niet doen dus.
Maar het staat idd wel netjes, laat je een soort van visite kaartje achter.
Geef je hem een goedkope wijn, komt de boodschap ook over.. TAADAA!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk ook het dilemma.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
geef je hem toch een doos sigaren? krijgt ie kanker van.
dat wordt kluiven geblazen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef Sasandra het volgende:
Als mijn scriptie ooit afkomt (en daar ziet het nu werkelijk naar uit) dan ga ik vast en zeker mijn scriptiebegeleider bedanken. Zonder hem was het namelijk helemaal nooit gelukt. Hij begeleidt mij al een hele tijd zonder dat ik ingeschreven sta op de uni. En hij gelooft nog steeds in mij en die klotescriptie.Kom daar maar eens om bij ieder ander.
Ik heb het ook niet gedaan, zo tevreden was ik niet over hem. Ik moet wel nog een keer bij mijn mentor langsgaan om hem te bedanken voor het goed vervullen van zijn mentorrol in al die jaren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:35 schreef ChrisJX het volgende:
Is dat gebruikelijk dan, je begeleider bedanken?
Ik heb 'm helemaal niet meer gesproken sinds het inleveren van de laatste versie. Kreeg een heel kort mailtje terug met: proficiat, een 8.5. Voel niet echt de behoefte om nog langs te gaan, maar vind het eigenlijk wel een soort verplichting.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:33 schreef Renesite het volgende:
Is het een vrouw? Bosje bloemen - lekker simpel (zou ik doen)
Een man een handdruk en iets als: Dat biertje houd je van me tegoed![]()
Ja, heel lullig, maar een man geef je geen bos bloemen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
geef je hem toch een doos sigaren? krijgt ie kanker van.
Lastig, heeft iemand anders een idee wat je kunt kopen voor een mannelijke scriptiebegeleider?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:33 schreef Renesite het volgende:
Is het een vrouw? Bosje bloemen - lekker simpel (zou ik doen)
Een man een handdruk en iets als: Dat biertje houd je van me tegoed![]()
Ja, heel lullig, maar een man geef je geen bos bloemen ofzo![]()
Een fles wijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:57 schreef SpaRood het volgende:
Lastig, heeft iemand anders een idee wat je kunt kopen voor een mannelijke scriptiebegeleider?
Kan je doen als het een wijndrinker is natuurlijk... Een krat bier is natuurlijk weer wat onpersoonlijkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |