Jij wel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef NightFlight het volgende:
Randstad is een heel net uitzendbureau, je krijgt tenminste je geld.![]()
mensen die zo omslachtig doen voor persoonlijk gewin wil ik meestal doodmakenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:55 schreef Mr.Phyl het volgende:
Mooie kans om eens misbruik van de situatie te maken, maandagochtend bel je Randstad, doe een beetje boos en zeg dat je hun brief niet hebt ontvangen, vraag het adres en eis dat ze de werkgever uitleggen dat het hun fout is dat je te laat komt. Ga daarna rustig richting werk, ze weten dat je te laat komt en dat jij er niets aan kunt doen, trek een straat van te voren een sprintje zodat je hijgend aankomt en laat zien dat je graag wilt werken maar dat jij er niets aan kunt doen dat je te laat bent. Schrijf vervolgens gewoon al je uren op en laat de werkgever en randstad maar uitvechten wie er verantwoordelijk is voor de gemiste uren.
Nijmegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Kauki het volgende:
Randstad zuigt. Big time.
Toen ik nog bij mn ouders woonde, ging het wel. Hadden ze keurig werk voor me, goed geregeld allemaal. Nu ik in Nijmegen woon is het een groot drama. Brieven die niet aan komen, slechte communicatie, nog steeds geen werk, etc.
Randstad![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef Q. het volgende:
Tempo Team heb ik altijd goede ervaringen mee gehad.
uuuhm, tempo team is van hetzelfde bedrijfquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef daaaaan het volgende:
Je moet ook naar Tempo Team gaan, veel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |