quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:05 schreef Burbo het volgende:
Whehe, jij kon haar geen voldoening geven en dus had ze een vibrator.
Ennn daar is de reden van de breukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:05 schreef Burbo het volgende:
Whehe, jij kon haar geen voldoening geven en dus had ze een vibrator.
fiets voor zoontje, fiets voor dochtertje, fiets voor zichzelf en snorfiets heeft ze ooit van mij gehad zodat ze mijn auto niet mee hoefde te nemen... was een tactische zet.... vrouw aant stuur......quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heeft zij 3 fietsen en een snorfiets ?
Net een vent....
nope, ging al een hele tijd niet meer goed, we hebben beiden een ander nu en nu ben ik wel gelukkig.... en zijn ook.... dus alle problemen opgelost, ik zit nu alleen met een eethoek, een bed en nog wat zooi in mijn maag.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:08 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ennn daar is de reden van de breuk![]()
www.speurders.nl 14.gifquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:09 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
nope, ging al een hele tijd niet meer goed, we hebben beiden een ander nu en nu ben ik wel gelukkig.... en zijn ook.... dus alle problemen opgelost, ik zit nu alleen met een eethoek, een bed en nog wat zooi in mijn maag.....
Je hebt er 2 kinderen mee ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:08 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
fiets voor zoontje, fiets voor dochtertje, fiets voor zichzelf en snorfiets heeft ze ooit van mij gehad zodat ze mijn auto niet mee hoefde te nemen... was een tactische zet.... vrouw aant stuur......![]()
idd, ik loop de hele dag met mijn lul uit mijn broek meisjes zwanger te maken.... ik draai er dan ook nooit voor op, ik erken ze niet, ik wil eigenlijk helemaal geen kinderen, ik moet er niks van hebben... heb zelf ook geen kinderen daaromquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt er 2 kinderen mee ?
Had je maar een rubber om je lul moeten binden. Krijg je he... 3 maanden relatie... geil.... neuh we hebben iets vasts samen, dus geen condoom... en dan op je 23ste pappa zijn
quote:haar vibrator (al wilde ze die niet meer, ze heeft al een nieuwe),
gouda, 120 km verderop dus.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ze kan toch gewoon 2x heen en weer crossen toch? Of woont ze nu in Zweden?
En zij heeft wel 2 kinderen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
idd, ik loop de hele dag met mijn lul uit mijn broek meisjes zwanger te maken.... ik draai er dan ook nooit voor op, ik erken ze niet, ik wil eigenlijk helemaal geen kinderen, ik moet er niks van hebben... heb zelf ook geen kinderen daarom![]()
had ik al verteld dat ik pas peetoom ben geworden van een pracht van een kind?*trots is
ze is geen hoer want ik heb nooit hoeven betalen voor de sex.... nou ja sex.... zo goed was dat ook weer niet....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En zij heeft wel 2 kinderen ?
Zeg dat ze een hoer is.
Das mijn conclusie nu ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef frankium het volgende:
>> V&A
De vriendin?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef frankium het volgende:
>> V&A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |