Heel stratego is ouderwets. Je kunt geen eens luchtaanvallen uitvoeren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
JE kan er voor of tegen zijn, maar vrouwen zitten nu enmaal in de krijgsmacht.
Maar hoe ik ook zoek en kijk, ik kan geen vrouw terug vinden op het strategobord.
dit is niet meer van deze tijd, en moet zo snel mogenlijk worden aangepast.
Best lekker wijf..quote:Stratego bestaat niet langer uit louter mannelijke figuren. Het bordspel krijgt voor het eerst een vrouw erbij, in de rol van spionne. ANP photo
RIJSWIJK (ANP) - Het openstellen van de krijgsmacht voor vrouwen is ook doorgedrongen tot spellenfabrikant Jumbo. Het leger van Stratego, het bordspel dat al bijna vijftig jaar in Nederlandse gezinnen wordt gespeeld, krijgt voor het eerst een vrouwelijk personage. Jumbo voegt een spionne toe aan de poppetjes, die tot nu toe uitsluitend uit mannen bestonden.
Naast deze aanpassing gaat ook het uiterlijk van het spel op de schop. Bovendien komt er een mobiele versie. Dat heeft Jumbo dinsdag bekendgemaakt.
zo, en dat heb je helemaal zelf bedacht, enkele dagen nadat bekend werd dat de Spion wordt aangepast naar een vrouw?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
JE kan er voor of tegen zijn, maar vrouwen zitten nu enmaal in de krijgsmacht.
Maar hoe ik ook zoek en kijk, ik kan geen vrouw terug vinden op het strategobord.
dit is niet meer van deze tijd, en moet zo snel mogenlijk worden aangepast.
dan wordt het tijd het spel eens an te passen naar deze tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:31 schreef frankium het volgende:
[..]
Heel stratego is ouderwets. Je kunt geen eens luchtaanvallen uitvoeren.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:32 schreef The_Martian het volgende:
Er zit inmiddels wel een vrouw in Stratego.
[afbeelding]
[..]
Best lekker wijf..
sommige mannen ook en derhalve dragen ze een stringquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Vrouwen hebben wel minder testosteron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |