Je bent de vrouw van remlof en jullie zitten samen om 3:30 naast elkaar op de PC, ieder z'n PC?quote:
Gebeurt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ga jij eens aan je plasser trekken, misschien gebeurd er deze keer iets
Dude, ik heb net 4 keer mijn vriendin gepaalt, even genoeg voor vandaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ga jij eens aan je plasser trekken, misschien gebeurd er deze keer iets
Ieder zijn of haar aphrodisiacquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent de vrouw van remlof en jullie zitten samen om 3:30 naast elkaar op de PC?
Wil je nou nóg meer FOK!kers scoren?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi.
ik ben weer vrijgezel.
neuken?
Nee, ik ben zijn stoephoer en ik typ nu met linskquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent de vrouw van remlof en jullie zitten samen om 3:30 naast elkaar op de PC, ieder z'n PC?
Zie Icon, zo ja: msn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi.
ik ben weer vrijgezel.
neuken?
ja!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:31 schreef fraubitch het volgende:
hoi.
ik ben weer vrijgezel.
neuken?
OMFG, IRL lachje.quote:
Wát een nerd-post.quote:
ik ben een en al antidepressiva!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef fraubitch het volgende:
ik neuk niemand totodat ik uit mijn depressieve bui ben
Veel succes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef fraubitch het volgende:
Wanhopig okay, maar je slaat nu een modderfiguur.quote:
niks mis met modder, mits tieten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanhopig okay, maar je slaat nu een modderfiguur.
EN dat alles per geval bekeken wordtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel succes.
Mag ik je er even aan herinneren dat dit fok is?
Antirimpel-modder?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niks mis met modder, mits tieten!
Blijf er maar in dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef fraubitch het volgende:
mag ik je eraan herinneren dat ik dat weet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel succes.
Mag ik je er even aan herinneren dat dit fok is?
mag ik jou erin meenemen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |