Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me inderdaad heel oud nu. Ben net terug van m'n werk (14 uur gewerkt) en moet morgen voor achten alweer naar m'n werk toe.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je. [afbeelding]
Het is dan ook geen kleinigheid, maar ik weet zeker dat je het goed zult doorstaan. Zelfs hier, in geschreven vorm, kom je op mij over als een heel sterk en bijzonder levenslustig persoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef BwennieBren het volgende:
Om even antwoord te geven op je vraag Scrut, t gaat redelijk hoor, t lichaam gaat wel soms mankementen vertonen dankzij de behandeling helaas
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom ga je dan niet nu lekker vroeg je bed in Scrut?
Hoi pos.quote:
Da's niet zo fraaiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.
Neem een lekker drankje...of zoietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.
Joh! Ik wist niet dat je arts was!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
gister was het nog bonter, moest ik de hele dag operationeel leiding geven aan bijna 50 personen
Dat valt te proberenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's niet zo fraaizou een plaatje plaatsen je goed doen denk je?
Charles? Aznavour?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt te proberen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Joh! Ik wist niet dat je arts was!
sorry, beetje flauw...
Ik wist niet wat dat was...nu welquote:
Nou dat moet je niet zeggen. In mijn visie is het 11quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1+1=2, daar valt niet over te twisten.
Hmmm, nee, maar je bent warm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef pos het volgende:
Beyonce?
Absoluut. Ze is 'ontdekt' door Jay-Z.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwangeres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |