Ik heb ook zeer slechte ervaringen met die helpdesk van @Home/Essent. Is echte en aanfluiting. Wij hebben ook es 2 weken geen internet gehad. Eerste keer dat ik belde kreeg ik (na heel lang wachten) zo iemand die alleen de standaardvragen stelt, ondertussen nog even een "oeps, ik heb uw schermpje per ongeluk weggeklikt, nu moet ik het weer opnieuw gaan opzoeken" en je uiteindelijk maar aan het lijntje houdt door te zeggen dat ze je modem wel even updaten, waarna het de volgende dag ws. wel weer werkt. Niet dus, dag later weer gebeld en ik kreeg weer zo'n uitzendkracht oid aan de lijn die niet meer kon melden dat ze het 'zo errrrg voorrrr meneerrrrr vond' en opnieuw een melding in het systeem zou zetten. En aldoor klagen dat hun systeem zo traag en brak is e.d. Wtf moet ik daar nou mee?
![]()
Uiteindelijk een kerel aan de lijn gekregen die er meer verstand van had en direct een afspraak maakte om een monteur langs te laten komen. Toen bleek dat ze zo handig waren geweest om het netwerk in onze wijk geschikt te maken voor alleen het nieuwe modem, terwijl wij nog een oud modem hadden. Toen duurde het nog een paar dagen voordat we dat modem eindelijk kregen.
Laatst ook nog es een lang weekend zonder TV/internet gezeten (tijdens het WK). Signaal was volledig weg. Direct vrijdagmiddag gebeld en ze melden je doodleuk dat ze geen monteur sturen omdat er niet meer meldingen uit de wijk zijn (dan ben je niet de moeite waard
![]()
). Aangedrongen om een supervisor oid aan de lijn te krijgen die wat meer bevoegdheden had, maar nee, monteur komt pas na het weekend op maandag of dinsdag
![]()
Ondertussen nog wel het geklaag aangehoord van die helpdesker dat het zo'n zooitje was bij Essent