abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40727922
@home....
Vantevoren nooit problemen met @home gehad maar nu heb ik al 2 weken ontzettende slome verbinding. Het begon vorige week, ik was lekker online aan het gamen tot ik ineens ontzettende lag kreeg. Eerst dacht ik dat het aan de server lag dus ik join een andere server, met helaas hetzelfde resultaat. Hmm ik dacht bij mezelf misschien ligt het dan aan het spel, dus ik start een ander spel op en met hetzelfde resultaat. Naya dan maar slapen.

Volgende ging het regelmatig goed maar om 17 uur begon het weer, kon weer totaal niet gamen en op het web gaan. Rond 23 uur was de hele verbinding weer normaal. Zo ging het dus de hele week door Ik besloot op een dag maar eens naar de klantenservice te bellen (ik houd niet van die klantenservice want ze laten je daar af en toe wel eens langer dan een uur in de wacht staan). Ik bel, zij gaat het lijstje af met vragen en er bleek niets aan de hand te zijn en moest morgen maar eens terug bellen want de klanten service mag na 21:00 niets meer doorverwijzen naar de technische dienst.

Toen ging het 2 dagen goed en heb dus niet meer gebeld.

Toen begon het weer, deze keer erger dan die week ervoor. Pagina's waren onbereikbaar en gamen was onmogelijk. Ik weer bellen, ik zeg zo ja ik heb nog steeds hetzelfde probleem. En wat denk je, zegt die van de klanten service: ja sorry ik mag je niet in 1 keer doorverwijzen eerst moet ik even een paar dingen controleren. Hij begint met die vragen en ik geef nog alle antwoorden voor hij de eerste zin gezegd heeft. Bleek zelfde probleem te zijn en dit keer hoor ik er ook nog bij dat het waarschijnlijk aan de witte moterola modem ligt (joh, algemeen bekend). Werd ik in de wacht gezet bij technische dienst, niemand aan de lijn gehad en ik heb na anderhalf uur maar opgehangen.
Dit herhaalt zich nog 3 keer, alleen elke keer een andere telefonist(e) en elke keer geven ze weer een andere oorzaak.

Gister ik weer bellen naar de klanten service en deze keer klonk het als iemand die er iets meer verstand van heeft dan die andere klantenservice medewerkers. Hij leest mijn modem uit en zegt al meteen dat er niets van klopt. Hij zou monteurs langs laten komen die eerst zon algemene kast gingen controleren en daarna mijn modem zouden controleren.

Vandaag, het is nog erger dan anders en had via speedtest.nl 12,6kb/s download en 5,1kb/s upload..... Ik bellen om te vragen wanneer de monteurs zouden komen, dus ik krijg zo'n medewerker aan de lijn en die zei meer euh en *stilte* dan dat er geluid uit de hoorn kwam. Tot overmaat van ramp hangt ze gewoon onder dat ik bezig was met uitleggen gewoon op!
Ik bel nog een keer om iemand aan de lijn te krijgen die zegt dat de wachtrij zo groot is dat ze mij vandaag niet meer konden helpen...

ps. nee ik kan hier niet overstappen naar een andere provider aangezien @home nog steeds monopolie hier heeft....
pi_40728406
sorry, ik kan je leed niet delen. Ik heb hier bijna 2 jaar @home zonder problemen. Wel klote dat ze je zo naaien bij die KS. Maar ik kan denk ik wel de adresgegevens van ze achterhalen. Kan je ze persoonlijk aanspreken
pi_40728426
@slome
feest
pi_40728443
kut verhaal maar naar dat is @home zag in de klaagbaak snap ik het al !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:32:40 #5
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40728466
@home, dikke ellende. Ik ben er gelukkig vanaf en heb adsl, maar moest van de week bellen voor vrienden. Ongelofelijk, een uur gewacht en toen maar de hoorn erop gegooid. Stelletje gekken daar, dat is toch niet normaal?

Bij die vrienden deed internet het trouwens helemaal niet meer en ik kreeg echt een kneus aan de lijn, die moest elke vraag eerst opzoeken... zucht. En de 2e lijn krijg je niet te pakken omdat je uren in de wacht staat.

Ben blij dat ik er weg ben, zou jij ook moeten doen.
pi_40728600
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef PeterFdeVries het volgende:
sorry, ik kan je leed niet delen. Ik heb hier bijna 2 jaar @home zonder problemen. Wel klote dat ze je zo naaien bij die KS. Maar ik kan denk ik wel de adresgegevens van ze achterhalen. Kan je ze persoonlijk aanspreken
Ik heb ook echt nog nooit problemen gehad (ja behalve dat ik niet mn max download eruit haal maar daar hoor je me niet over klagen) het was er gewoon opeens...

Dat mn verbinding nu wegvalt is inderdaad erg maar die klanten service maakt mijn frustratie vele malen groter.
pi_40729575
Als die verbinding wegvalt , hoe is je tv beeld dan, wij hebben hier ook ontzettend last gehad daarvan, triple play van @home en niets is bruikbaar, meestal was dit van 16.00 tot 19.00, zelfs onder het WK, heb een keer gebeld naar hun wat de stand was omdat wij niets konden zien.
Kwam tovallig zo''n kwast van Essent aanrijden en had gevraagd, ehhh komt door de hitte dan valt er wat uit in de centrale kast, en weg reed ie (had overigens geen reet met @home te maken, was nl voor gas) maar raar is dat dan dat er iets in die kast zit wat uitvalt en na 3 uurtjes weer aangaat.
pi_40730676
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met die helpdesk van @Home/Essent. Is echte en aanfluiting. Wij hebben ook es 2 weken geen internet gehad. Eerste keer dat ik belde kreeg ik (na heel lang wachten) zo iemand die alleen de standaardvragen stelt, ondertussen nog even een "oeps, ik heb uw schermpje per ongeluk weggeklikt, nu moet ik het weer opnieuw gaan opzoeken" en je uiteindelijk maar aan het lijntje houdt door te zeggen dat ze je modem wel even updaten, waarna het de volgende dag ws. wel weer werkt. Niet dus, dag later weer gebeld en ik kreeg weer zo'n uitzendkracht oid aan de lijn die niet meer kon melden dat ze het 'zo errrrg voorrrr meneerrrrr vond' en opnieuw een melding in het systeem zou zetten. En aldoor klagen dat hun systeem zo traag en brak is e.d. Wtf moet ik daar nou mee? Uiteindelijk een kerel aan de lijn gekregen die er meer verstand van had en direct een afspraak maakte om een monteur langs te laten komen. Toen bleek dat ze zo handig waren geweest om het netwerk in onze wijk geschikt te maken voor alleen het nieuwe modem, terwijl wij nog een oud modem hadden. Toen duurde het nog een paar dagen voordat we dat modem eindelijk kregen.

Laatst ook nog es een lang weekend zonder TV/internet gezeten (tijdens het WK). Signaal was volledig weg. Direct vrijdagmiddag gebeld en ze melden je doodleuk dat ze geen monteur sturen omdat er niet meer meldingen uit de wijk zijn (dan ben je niet de moeite waard ). Aangedrongen om een supervisor oid aan de lijn te krijgen die wat meer bevoegdheden had, maar nee, monteur komt pas na het weekend op maandag of dinsdag Ondertussen nog wel het geklaag aangehoord van die helpdesker dat het zo'n zooitje was bij Essent
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:52:24 #9
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40731163
Oh, monteur? Is best een uitzondering bij @home (helpdesk gewerkt)

Heb je als medewerker ook een pagina waarop alle storingen en wachttijden staan, serieus bijna altijd rond de 90 minuten!

[ Bericht 50% gewijzigd door L-IS op 12-08-2006 01:00:33 ]
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_40731239
@home
ik heb t ook maar ik begin steeds meer te neigen om een andere provider te kiezen
pi_40801585
quote:
Werd ik in de wacht gezet bij technische dienst, niemand aan de lijn gehad en ik heb na anderhalf uur maar opgehangen.
Ik kom hier even op terug. Ik had vandaag weer gebeld en deze keer iemand aan de telefoon die er verstand van heeft. Wat andere tests gedaan dan die andere van de klanten service en daarna ben ik door verwezen naar de technische dienst. Gelukkig zit er een luidspreker aan de telefoon dus ik kan hem gewoon ergens neer leggen om te wachten tot het muziekje is afgelopen. Maar ondertussen staat de timer dus op anderhalf uur.

Edit: Het lag aan 1 of andere capaciteits tekort en ze gaan dat nu oplossen door alles te herverdelen. Ik ben benieuwd.

[ Bericht 9% gewijzigd door sk888er op 14-08-2006 18:26:57 ]
pi_40801748
Ik heb ook last van een slome internetverbinding! Ik word constant van BF2 gekickt omdat ik een te hoge ping heb. Kut @home.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_40802311
Ik blij dat ik geen problemen met @home heb Ik heb ze net 6 weken dus heb ik nog voor 2 weken 8Mbit, dan weer 4Mbit jammer genoeg. Ik heb nog geen problemen met ze gehad, maar dat kan mischien zijn omdat ik een nieuwere modem/router heb ontvangen.
Cool story, Hansel.
pi_40802343
En dan krijg je ook nog een onverstaanbare Limburger aan de lijn bij de technische dienst.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_40802458
Natuurlijk, zolang je geen problemen hebt is alles prima, maar áls je een echt probleem hebt (dus iets wat alleen @Home kan oplossen) dan kom je in zgn. molen terecht en kun je hopen dat iemand je klacht in behandeling wil nemen....
pi_40813210
Ik heb sinds een halve week ook een ralle verbinding... 500-800 kbyte/s download, en maar 1-3 kbyte/s upload

Ik ga @home niet eens bellen, word je in de wacht gezet en vervolgens niet serieus genomen
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:37:11 #17
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40814341
zou het helpen als je met een advocaat dreigt?
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40814948
nee
pi_40814990
@home, hier helemaal top.... altijd volle snelheid en icm met telefonie lekker goedkoop
pi_40815043
Ik heb een maandje terug een storing gehad, ik ben dus die storingslijn... Geen storingen bekend in mijn buurt. Naja, dan bel ik de helldesk dan gewoon? Neemt zon gast op na 15 min ( met een niet nader te noemen noord-afrikaans accent) Verteld mij even toe alles moet en hoort te zijn ( het zou namelijk aan mijn pc's liggen) terwijl mijn modem dus vaag deed. Daarna kwam hij opeens tot de conclusie dat er een storing in mijn buurt was. :/ En dat zetten ze ook niet even op die storings lijn ofzo...

Maar qua snelheid is @home wel goed, geven meer dan waar ze mee adventeren, in tegenstelling tot andere ISP's.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')