ah vieze kankerhoer eerst lief doen tegen me en nu zo gedragenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef Noca het volgende:
Whehe, vind ze je niet meer leuk?
Heet ze toevallig Paris?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
ah vieze kankerhoer eerst lief doen tegen me en nu zo gedragen![]()
je moet het je niet al te persoonlijk nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
neej jonge dat is geen sletquote:
het is toch persoonlijk het gaat toch over een persoon en dat ben ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
je moet het je niet al te persoonlijk nemen![]()
it's all in the game![]()
Je wil me toch niet vertellen dat je serieus bent met al die onnodige scheldwoorden en die ziektes?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef 2609 het volgende:
laat paris er even buiten jongens daar gaat dit topic niet over het gaat over die kankerslet
je geeft wel erg weinig info. achtergrondinformatie over deze mogelijke sletquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef 2609 het volgende:
laat paris er even buiten jongens daar gaat dit topic niet over het gaat over die kankerslet
niet in haar ogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
het is toch persoonlijk het gaat toch over een persoon en dat ben ik
Joh, en dat vind je gek? Als ik een meisje was zou je neit eens tegen mij mogen praten. Ik zou je slappen 4 life mofoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef 2609 het volgende:kkslet je mag blij zijn dat ik aandacht aan je wil schenken en dan doe je zo stoer en zeg je niks meer tegen me als je me ziet
![]()
![]()
Ben jij een Marokkaan 26?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
neequote:
jonge gewoon ze deed eerst aardig tegen me enzo zegt ze dat ze me mist enzo en vanaf vandaag komt dr geen woord meer uit jonge ik ga dr echt trappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
je geeft wel erg weinig info. achtergrondinformatie over deze mogelijke slet
Ja dat lost de problemen opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:18 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge gewoon ze deed eerst aardig tegen me enzo zegt ze dat ze me mist enzo en vanaf vandaag komt dr geen woord meer uit jonge ik ga dr echt trappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |