Helaas voor Krotwaar komt dat besef wat te laat. Gelukkig voor mitt gaat de plak naar -de betere- Rey.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
okee6, mijn excuses. Toch nog meer medaillekansen
Ik denk dat Nederland dan weer 4e zou zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:26 schreef Bruce117 het volgende:
Worden er voor die teamcompetitie ook medailles uitgerijkt ?
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Hoe wordt dat berekend?
Stoer!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:39 schreef Falco het volgende:
Mooie marathon! En ik ga nu even kijken of Nederland in de teamcompetitie nou een medaille scoort. Sowieso moeten ze Italië voor zich laten, maar daarna maken ze wellicht wel een kansje.
Edit: Als ik snel in de uitslag kijk, is Nederland of tweede of derde
driequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.
Eerste 3 toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.
Tsja kansloos dat teamcompetitie-gedoe,maar als Nederland er een medaille mee kan scoren!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:39 schreef Falco het volgende:
Mooie marathon! En ik ga nu even kijken of Nederland in de teamcompetitie nou een medaille scoort. Sowieso moeten ze Italië voor zich laten, maar daarna maken ze wellicht wel een kansje.
Edit: Als ik snel in de uitslag kijk, is Nederland of tweede of derde
En ik vergat die Portugezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef Falco het volgende:
Hmm, volgens mij Nederland eerste... Rusland houden ze achter en Italië is niet compleet met zijn vieren en Spanje en Portugal ook niet...
Edit: Met drie lopers, is Nederland tweede, net voor Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |