Nou drink ik al heel lang bier, en op zich niet in kleine hoeveelheden, maar ik heb zo'n oprisping, in zo'n volume nog nooit eerder gehad hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Thetallguy het volgende:
Amateur-bierdrinker
Timboektoe is nou niet echt het toppunt van ontwikkeling hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:33 schreef Echo99 het volgende:
Voor iemand die in Timboektoe is geweest ben je niet erg ontwikkeld..
Dus gewoon amateur bierdrinkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Nou drink ik al heel lang bier, en op zich niet in kleine hoeveelheden, maar ik heb zo'n oprisping, in zo'n volume nog nooit eerder gehad hoor.
Mwao ik heb het bier met de paplepel ingegoten gekregen. Dat moet ook wel met een vader die bij een brouwerij werkte. Toen jij waarschijnlijk nog niet eens geboren was zat ik al met 1 liter pullen in m'n handen op een Deutsches Bierfest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus gewoon amateur bierdrinker![]()
Bier![]()
Tieten![]()
Dat zijn de mindere boeren ja. Maar dat voel je van tevoren tog al? Ik boer dan altijd wat rustigerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:30 schreef Schorpioen het volgende:
Zit ik zo lekker bier te zuipen, komt er opeens zo'n fijne boer opzetten. Die dingen zijn altijd zeer welkom, dus ik laat hem lekker komen, komt er godverdomme een hele sloot bierschuim mee!
Gelukkig kon ik nog net mijn hand ophouden, anders was het allemaal over mijn shirt gelopen!
Goor kutbier is het, dat Grolsch!
Godverdomme, kut voor je man, krijg je toch de Kanker van niet, Tyfus bier man dat Grolsch laat ze lekker de grafkanker sterven ofzo, mooi pleuris tering tyfus voor je mooie shirtje had dat anders ook geweest ook man, sterkte!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:30 schreef Schorpioen het volgende:
Zit ik zo lekker bier te zuipen, komt er opeens zo'n fijne boer opzetten. Die dingen zijn altijd zeer welkom, dus ik laat hem lekker komen, komt er godverdomme een hele sloot bierschuim mee!
Gelukkig kon ik nog net mijn hand ophouden, anders was het allemaal over mijn shirt gelopen!
Goor kutbier is het, dat Grolsch!
Ik was er gewoon niet op bedacht! Ik voelde me een klein beetje opgeblazen door die overdaad aan koolzuur die er in dat bier zit, dus ik verwelkomde elke boer. En dan gebeurt er dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat zijn de mindere boeren ja. Maar dat voel je van tevoren tog al? Ik boer dan altijd wat rustiger![]()
Ja, jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Godverdomme, kut voor je man, krijg je toch de Kanker van niet, Tyfus bier man dat Grolsch laat ze lekker de grafkanker sterven ofzo, mooi pleuris tering tyfus voor je mooie shirtje had dat anders ook geweest ook man, sterkte!!
Aan die zielige oogjes te zien, barstte je 10 seconden later in janken uit. Watje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Mustard_Man het volgende:
dus wat je wilt zeggen is dat je maag te zwakjes is voor grolsch?
en ik heb tenminste bewijs dat ik als baby al bier dronk:
[afbeelding]
man o man wat ben ik toch een stoere jongen![]()
Ah, de brutale boerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik was er gewoon niet op bedacht! Ik voelde me een klein beetje opgeblazen door die overdaad aan koolzuur die er in dat bier zit, dus ik verwelkomde elke boer. En dan gebeurt er dat.
Net als dat je een lekkere ruft laat en je opeens diarree blijkt te hebben.
wat zit je verliefd naar mn oogjes te staren pedoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:01 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Aan die zielige oogjes te zien, barstte je 10 seconden later in janken uit. Watje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |