Jij zeker niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Maar alsof iemand op Fok! haar zou meekrijgen
Denk het niet
STOP !!! JOUW GRAPPIGHEID LAAT MIJN BUIK SCHUDDELEN !!! HAHAHA WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP !!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Jij zeker niet.
Maar dat maakt ook niet uit want jij valt toch op dikke meisjes dus.
Nee jij trekt volle zalen Corky.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STOP !!! JOUW GRAPPIGHEID LAAT MIJN BUIK SCHUDDELEN !!! HAHAHA WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP !!!!
Als je cabaratier word ga je vast en zeker ubercancer veel geld verdienen met jouw grappigheidsfactor.
5. Ik ben jaloersquote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef zwambtenaar het volgende:
1. Het ziet er niet uit.
2. Het heeft geen talent.
3. Het heeft geen succes.
4. Het moet dood.
Waarom zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn op die drugshoerquote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
5. Ik ben jaloers
Of vergat je dat ?
Als zij daar blij van word, wat maakt het dan uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn op die drugshoer? Ze heeft het intellect van een soepstengel. Kortom: een entiteit zonder betekenis.
Ja, lekker relax hoor. Leven met een zak hooi in je hoofd, constant onder invloed en niet weten waarom je achterwerk werkt zoals deze werkt. Lijkt mij niet relaxed, maar ja, ignorance is a bliss, nietwaar? Van werken is nog nooit iemand slechter geworden en misschien is dat wel het hele probleem bij deze truttige kut.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als zij daar blij van word, wat maakt het dan uit.
Ze hoeft iig niet te werken
Weetje hoe relax
welke neub wil er nu volle zalen trekkenquote:
= VIRUSquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef S-Two het volgende:
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maarre: http://www.entensity.net/parisexposed/parisexposed.php
Die ga ik wel aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Denk het niet
Bekend worden met geld dat niet van jouw is en leven van feesten aandacht.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef Seneca het volgende:
Paris heeft nog nooit iets 'bereikt'. Wat ze heeft, heeft ze gekregen van haar pappie. Het enige waar ze verder goed in is, is bekend zijn.
Goed in bed is ze ook al niet, als ik de beelden moet geloven.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Bekend worden met geld dat niet van jouw is en leven van feesten aandacht.
Dit kind is nog te dom voor het vmbo![]()
Ze is meer van het type goed in bed maar verder moet je er niet mee praten
Alsof iemand op Fok! haar mee wil krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |