Ieeeh, hou op hou opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:10 schreef Kiegie het volgende:
Pas goed op.
Straks zit er nog een in je haar, die er dan vannacht uitkruipt en in je mond of oor een nieuw nestje begint.
![]()
Ik ga voor de zekerheid douchenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:10 schreef Kiegie het volgende:
Pas goed op.
Straks zit er nog een in je haar, die er dan vannacht uitkruipt en in je mond of oor een nieuw nestje begint.
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:26 schreef dfens het volgende:
Er kruipen er nog wat door de tuin, klootzakken. Even kokend water erover.
wat moet ik dan met die zooiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fucking smeerlappen dat jullie zijn.
Je weet toch dat je geen rauw vlees in een gewone plastic zak moet gooien. Krijg je sowieso maaien. Viezerikken
Niet alleen met rauw vlees hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fucking smeerlappen dat jullie zijn.
Je weet toch dat je geen rauw vlees in een gewone plastic zak moet gooien. Krijg je sowieso maaien. Viezerikken
Vragen in F&F of iemand ze wil hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef dfens het volgende:
wat moet ik dan met die zooi
Zijn het nou maden of vliegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:03 schreef dfens het volgende:
De vuilniszak zat een beetje vast; en er lag al een tijdje vlees in, iig trek ik hard aan die zak; die vliegt open, en tientallen maden vliegen over mij heen![]()
Heb nog nooit zo hard geschreeuwd en gevloekt![]()
Nu zijn ze allemaal van me af (lang leve de tuinslang) en zijn ze in de maden hel (lang leven gasbrander).
Maden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |