Hoewel het boek hier in de kast ligt, laat ik me meenemen in het verhaal door Stephen Briggs... Hij heeft het audioboek ingesproken en op een werkelijk geweldige manier...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef stinkie het volgende:
Net Winthersmith uit. Wel grappig. Maar toch he, maar toch.....
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoewel het boek hier in de kast ligt, laat ik me meenemen in het verhaal door Steven Briggs... (audioboek, dus)... Het blijft toch heerlijk om in bed te liggen terwijl iemand je een verhaaltje vertelt...
Daar ben ik nu in bezig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb er ook een aantal gelezen, geweldige reeks
Pyramids is denk ik wel een van mijn favorieten
Dat is dan ook een vrij onrealistische verwachting...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:35 schreef Napalm het volgende:
Net ff een klein stukje gezien en men heeft hun best gedaan maar het haalt het absoluut niet bij de boeken..
*klik*quote:Op zondag 17 december 2006 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
nou ja... even de bittorrent-trackers in de gaten houden, denk ik...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:25 schreef Dagonet het volgende:
Pyramids, één van de eerste die ik las.
Net uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Pyramids is denk ik wel een van mijn favorieten
Toch wel de limited edition, hoop ik?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb deze week 'Hogfather' (de film) besteld bij Play.com
Dat was dan deel 2. De latere delen zijn nog beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:10 schreef morgane het volgende:
Tvp! Ik heb tot nu toe helaas pas 1deel uit de schijfwereld gelezen, maar die was erg tof. Ik weet niet meer welk deel het was, maar het ging over een klein dik ventje en een schildpadje en iets met een boot ofzo.
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Toch wel de limited edition, hoop ik?
Dat is toch deel 3? Eerste 2 gaan toch over Rincewind (Colour of Magic en Light Fantastic)quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was dan deel 2. De latere delen zijn nog beter.
Tsk, tsk. Kleine man met bril (Twoflower), schildpad (A Tuin), boot (de Over the Rim-dinges). Is dus CoM of LF.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat is toch deel 3? Eerste 2 gaan toch over Rincewind (Colour of Magic en Light Fantastic)
Hij zegt niet 'met bril' en er is een verschil tussen 'schildpadje' en de schildpad die de wereld draagtquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tsk, tsk. Kleine man met bril (Twoflower), schildpad (A Tuin), boot (de Over the Rim-dinges). Is dus CoM of LF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |