En playusa.com doet niet aan boeken. Al zou je er een mail aan kunnen wagen. Amazon.co.uk geprobeerd?quote:
Ik kijk in oktober wel even bij ABC in Amsterdam. Daar verkopen ze de Britse versies wel. Misschien is Thud dan ook wel uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is er geen lieve Fokker die het wil bestellen en dan opsturen? Hoewel het dan net zo duur wordt als het in de USA kopen, denk ik.
En wat is Science of Discworld nou precies? Is het een satirische introductie naar echte wetenschap, of is het uitgelegd hoe de discworld werkt?quote:# The Last Continent
# Carpe Jugulum
# Night Watch
# Monstrous Regiment
# Going Postal
# Thud!
Persoonlijk zou ik zeggen Night Watch, tenminste: Thud! heb ik nog niet gelezen, Monstrous Regiment was minder, Going Postal was een leuke breakaway van de standaard verhaallijnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
Welke van deze boeken die ik nog niet gelezen heb is het leukst volgens jullie?
[..]
En wat is Science of Discworld nou precies? Is het een satirische introductie naar echte wetenschap, of is het uitgelegd hoe de discworld werkt?
Going Postal, denk ik, hoewel Monstrous Regiment ook wel aardig is. Een knappe vertaling van Pratchett van WO 1 naar Discworld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:40 schreef speknek het volgende:
Welke van deze boeken die ik nog niet gelezen heb is het leukst volgens jullie?
[..]
En wat is Science of Discworld nou precies? Is het een satirische introductie naar echte wetenschap, of is het uitgelegd hoe de discworld werkt?
Eén voor mij, één voor mijn stiefzoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:30 schreef wonderer het volgende:
Hoezo in tweevoud? Kadootje?
Dat was van de eerste 10 mijn favoriet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef sleepflower het volgende:
Ik ben ze in volgorde aan het lezen, ben nu bezig met Moving Pictures.
Wat is van ze allemaal je favoriet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was van de eerste 10 mijn favoriet.
Moeilijk. Jingo vind ik heel goed, The Fifth Elephant ook, Night Watch is sterk en Going Postal ook. Erg goed vind ik ook The Last Hero, vooral vanwege de illustraties.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:18 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Wat is van ze allemaal je favoriet?
WO I? Dat had ik nog niet eens door.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Going Postal, denk ik, hoewel Monstrous Regiment ook wel aardig is. Een knappe vertaling van Pratchett van WO 1 naar Discworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
last continent okee. Maar wat vind je slecht aan Thief of Time? Of moet ik dan het vorige topic doorlezen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Moeilijk. Jingo vind ik heel goed, The Fifth Elephant ook, Night Watch is sterk en Going Postal ook. Erg goed vind ik ook The Last Hero, vooral vanwege de illustraties.
Ik heb niet echt een uitgesproken favoriet. De slechtste vind ik persoonlijk Thief of Time. En ook The Last Continent heb ik maar één keer gelezen.
Ik vind het een traag verhaal. Te filosofisch ook, naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
last continent okee. Maar wat vind je slecht aan Thief of Time? Of moet ik dan het vorige topic doorlezen?
Ik snapte hem pas de tweede keer. Ik vond dat diepe juist wel aardig. Maar ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het een traag verhaal. Te filosofisch ook, naar mijn smaak.
Ik zit eigenlijk te wachten op een deel met U in de hoofdrol...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:Ik heb sommige delen moeten vervangen. Letterlijk stukgelezen
Die paperbacks gaan niet heel lang mee nee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:Ik heb sommige delen moeten vervangen. Letterlijk stukgelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |