Vertrouwen gedaalt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar we zullen het zien.
Nog altijd meer dan Rosenbergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 433 spits is.
Agh altijd leuk om te winnen, als je verliest boeit het idd niet heel veel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
Wat zal mij die Fruitschaal trouwens boeien. Leuk als je wint, jammer als je verliest. Ik zie 't meer als laatste wedstrijd om de laatste dingen te proberen voor de start van de eredivisie.
Stoer johquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
Ik kan me voorstellen dat je genoten hebtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Hier is nog maar een keer het bewijs dat stiekem iedereen Ajacied isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Tuurlijk is het leuk bij Ajax. Eigenlijk ben je wel een Ajacied.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
2-6 geworden en het was leuk.
Nou kan het me voorstellen.
Maar jij komt er voor uit dat je Ajacied bent. feyenoorders zitten in de ontkennigsfase. Met Dirk-Kuijt gaat het al steeds beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om bij jong Feyenoord te gaan kijken![]()
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jah bij Jong Ajax durf je het wel ehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:36 schreef Badabingea het volgende:
Niet reageren. Vind die alleen maar leuk!
Sinds wanneer spelen er 10 jarige bij jong ajax?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...jammer dat ik er niet was...had je niet bij mij motte doen namelijk.... had ik je ff op je muil gestompt...
quote:Erwin Koeman: "Het wordt een zwaar seizoen".
quote:Henk ten Cate: "Een club als Ajax moet élk jaar kampioen worden"
Dat moet jij zeggenquote:
Als ie maar niet geblesseerd raakt, of Sneijder. Ik hou m'n hart vast...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar mee met oranje eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |