quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen die PWNAGE claimen... met een screenshot van MSN ernaastEn een winampje met iets met Hardcore
"GODLIKE", dat was de shit.Even bitch slappen met 30 kills 0 deaths.
haha ja tog => 84.244.130.244:27015, das Ugot. Nederlandse server, zeer releaxed. Ook max 11/12 spelers dus das chill.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:16 schreef Burakius het volgende:
paas ip van je standaard server dan nawien. Kom ik ook ff. Ik ben trouwens semi-noob
damn man.. lang niet gespeeld.. word hardstikke gepwntquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha ja tog => 84.244.130.244:27015, das Ugot. Nederlandse server, zeer releaxed. Ook max 11/12 spelers dus das chill.
Bouwjaar: '89. 17 jaar. én css zuigtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef fvivif het volgende:
Css is pas voor echte mannen
[afbeelding]
WTF heeft leeftijd er mee te maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bouwjaar: '89. 17 jaar. én css zuigt![]()
hahaha, mannen zonder aim jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef fvivif het volgende:
Css is pas voor echte mannen
[afbeelding]
Je kan ze wel serieus nemen, maar mensen zoals ik, die vanaf 1.3 spelen hebben het ultieme nog meegemaakt, noemende de 'bunnyhop' etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahaha, mannen zonder aim ja![]()
Bij Source zijn de hitboxes dermate opgefokt dat het geen kunst is om te spelen. Sproeiers ownen ipv de burstende cser. 1.6 is ook opgefokt, maar is altijd nog beter dan Source. 1.4 was gewoon DE versie
![]()
Yo zargon, ff oefenen en wij gaan ook es ff leeten![]()
Overigens maakt zargon wel een punt hoor Don. Hoe jonger een cser over het algemeen is, hoe verneukter de kijk op cs is. Mensen die er na 1.5 zijn bijgekomen neem ik echt niet serieus. Deze mensen hebben namelijk een hele andere manier van spelen.
Een medestander, goed verwoord ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef nvido het volgende:
[..]
Je kan ze wel serieus nemen, maar mensen zoals ik, die vanaf 1.3 spelen hebben het ultieme nog meegemaakt, noemende de 'bunnyhop' etc.
Verder is ook wallbangen een grote hobby waardoor ik vaak tegen een ban aanloop.
etc. genoeg gelul.
De meesten die na 1.5 zijn begonnen zijn gewoon ontzettend slecht, whinen alles bij elkaar, noemen alles een cheater,wallhacker etc. het is niet fijn.
Voor 1.6 was alles 'prettiger'
Je ging 'normaal met elkaar om' er was weinig tot geen gewhine.
Nu is het een huilfestijn als ik er serieus voor ga zitten.
Nee ik overdreef alleen om mijn punt duidelijk te maken, maar de hitboxes zijn helemaal veranderd (denk doordat het ook een andere engine is). Het speelde echt raar, en ik werd keer op keer genaabtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef nubie het volgende:
Heb op een bootcamp wel eens css gespeeld, alleen maar boom headshot?![]()
En wat voor msn, die versie heeft jesus himself nog gebruiktquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen die PWNAGE claimen... met een screenshot van MSN ernaastEn een winampje met iets met Hardcore
"GODLIKE", dat was de shit.Even bitch slappen met 30 kills 0 deaths.
het is dan anders wel de beste versie van (windows) messenger die er is..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
En wat voor msn, die versie heeft jesus himself nog gebruikt
Euh nee zo zit het niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik speel vrij veel CSSik moet zeggen dat ik het een cool spel vind...
maar ik snap Nawien ook wel... hij ownde 1.4 en ja dan komt 1.6 en CSS en dan own je ineens niet meer.... ipv je aan te passen en beter te worden is hij nu net een oud opaatje die het WK schaatsen kijkt en roept : jaaa als ze nog op noren zouden rijden ipv die klapschaats reed ik ze er allmaal uit....
kortom hij is een hasbeen
ow... lui die zeggen dat ze goed zijn en dan newbies de beschuldigen als ze dood gaan....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh nee zo zit het niet hoor![]()
Het is gewoon kut dat het spel is aangepast op de noobs. Het leuke van CS was juist dat het zo moeilijk was. Met Source is daar nix meer van over, dus wat is de lol er dan nog aan![]()
En zoals ik al zei, aanpassen betekent als een noob spelen. Veel sproeien en hopen dat de bugs in cs je helpen. Zoals de "Ik-sproei-met-een-colt-met-demper-en-de-laatste-kogel-is-altijd-hs bug. Of dat als je op iemands borst schiet dat het een hs is. Nee, het spel is verneukt doordat ze het speelbaar hebben gemaakt voor de meeste mensen, ipv het zo moeilijk te houden![]()
Ik weet nog wel de goede oude tijd toen ik begon met CS. Ik bakte er nix van, maar door mijn doorzettingsvermogen ben ik nu zo goed. En dan komt iemand die 1 dag speelt ff een beetje sprayen en mij killen. Dat is allesbehalve realistisch![]()
Zoals Zargon terecht opmerkt heb ik de Windows messenger. Imho de beste die er is. Maar aangezien ik populair ben, heb ik aan 1 msn niet genoeg en is mijn 2e een breezer msn ja. 7 met al die ellende![]()
Nee ik beschuldig de noobs niet. Zij zijn slechts het werktuig. Source is de reden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow... lui die zeggen dat ze goed zijn en dan newbies de beschuldigen als ze dood gaan....
owja ...realistisch... t is een computerspelletje man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |