Lul niet jongen, domme frikandellenboerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
Oh eerst over fok zeiken op GoT en nu topics openen hmm vreemd.
Watercolorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef Nawien het volgende:
Beste internetvrinden,
Vandaag ging ik chilling ff csen. Ik stond 11-0 in een losing team, wat ik vrij goed vond van mezelf. Maar toen he, net voor de mapchange, ging ik dood. Dat was echt een smetje op mijn ownage
![]()
ter verduidelijk voor degene die bij de letters CS je aangapen![]()
Sorry verder voor de rare layout, maar mijn 2e monitor stond aan.
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06325/naamloos.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nee, incidentele cser die na ownage zwaar in de back wordt gestabbedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:53 schreef vaudej het volgende:
gamer.
moet je maar niet cheatenquote:
Die stopt bij de lagere school waar je leert lezen..... hup snel aan boord jijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:10 schreef TrenTs het volgende:
En over welk station gaat het hier, knul?
Per jouw definitie wel ja.... gelukkig is dat ook maar een mening.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
11-0 zo stoer is dat niet
31-1 in hl2dm
.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Per jouw definitie wel ja.... gelukkig is dat ook maar een mening.
Gezien het grote aantal users online
LE-ZEN ik had 11-1 !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef BereNDD het volgende:
En nu ben je geweldig ofzo met 11-0 in zo'n team? Niet echt een overwinning ofzo
Sourcequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
1.6.
Ik was bij het lezen van de TT bang dat het hier om Source ging.
Het spijt me, maar 'kansloos' en 'nerds' kan ik niet lezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die stopt bij de lagere school waar je leert lezen..... hup snel aan boord jij
Het verhaal staat er anders wel in het Nederlands, brutale vlegel !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het spijt me, maar 'kansloos' en 'nerds' kan ik niet lezen.
Je maakt een garpjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:10 schreef TrenTs het volgende:
En over welk station gaat het hier, knul?
Dat is niet het enigequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Correct, zo hoort het ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
Ik glock je jongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Fokkedup het volgende:
kutnewb :/
quote:
Dan is er juist minder om te killen he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef weasel85 het volgende:
ja 11 - 8 ? zo kan ik t ook wel hehe
Geen idee welke server dat was, heb het ook al 3 maanden niet meer gespeeld ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
wel netjes maar kijk dat terror team
![]()
Wel een grappige nick btw![]()
En wat is ip van die server? Ik heb er niet meer zoveel.
vreemd het zijn ook niet totaal verschillende spellen ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef odysseynet het volgende:
Op 1 of andere manier is CS bij mij niet aangeslagen ik speel liever een potje DFLW of SWAT 4
Hey kweenie, maarre, je kaapt mijn topic een beetje, niet erg beleefd !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Whaha, deze dan.
OMG FLASHBUG WTF N0000BS.
geef ip danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Wie komt er even cs'en nu dan?
ip?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Wie komt er even cs'en nu dan?
137.224.240.17:27035quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef weasel85 het volgende:
nou... kom op met die ip, heb zin je aars eraf te knallen =p
Het forum wel, maar dit topic is van mij !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef odysseynet het volgende:
gaap het forum is toch voor iedereen, chill man komt goed
Ok, ik joinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
137.224.240.17:27035
Zullen we zien
ff een aim mapje![]()
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Whaha, deze dan.
OMG FLASHBUG WTF N0000BS.
Oh dat zou best kunnen, maar ik heb meerder nicks. Ik speel ook graag onder Ston3r. maarre ik kon het wel goed hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef teh_m0nkey het volgende:
@ Chris, kijk eens naar je ratio, 5 kills per death is niets bijzonders... Had net zogoed 5 - 1 kunnen zijn.. + je speelt tegen wel erg zwakke tegenstanders.![]()
@ Nawien, volgens mij heb ik wel eens tegen je gespeeld.. Aan de andere kant zijn er noemt de helft van de game community zich aap, aapje, aapjah (in jouw geval), m0nkey (ik), m0nkey of death, shadow monkey etc.Ik heb een nieuwe originelere nick nodig
Source is trouwens moeilijker, zit een relay qua alles in..
Ja, ik heb 3 maanden niet gespeeld, en aimmaps zijn kut, lag, cheats, rates enzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen, maar ik heb meerder nicks. Ik speel ook graag onder Ston3r. maarre ik kon het wel goed he12-1 ofzo. Chrizz kon zijn woorden helaas niet waar maken. Beetje jammer
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Slurf het volgende:
Aim maps zij stom en saai.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik heb 3 maanden niet gespeeld, en aimmaps zijn kut, lag, cheats, rates enzo.
Nep-NERDquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef Slurf het volgende:
Ik heb geen serial voor css, maar daar pwn ik vast keihard de h4x0rn00b pan uit!!!!111111
Ja wie was datquote:
Cu @ lanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja wie was dat![]()
Het was wel duidelijk dat ik Nawien! was he, degene die zo goed speelde !![]()
oh johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mij ook, maar dat zeggen ze altijd tegen mij.
oei, dan ben je te laat om mijn ownage mee te makenquote:
Dies coolquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef fallrite het volgende:
BOOOM headshot!!!
Die is al weer een beetje oud denk ik
Klopt, dat is omdat ik een professionele incidentele cser ben.quote:
Ja is goed ! Maar ik moet eerst ff leren voor me MCDST. Het is maandag alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
Zijn hier nog pwners die willen ownen?
Laster.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef Robinho90 het volgende:
Chriz2k heeft wallhack, maar laatste maanden niet en hij bakte er dan ook weinig van, evenals ik uiteraard
quote:
Zomaar heb je mij geflashed Donquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen die PWNAGE claimen... met een screenshot van MSN ernaastEn een winampje met iets met Hardcore
"GODLIKE", dat was de shit.Even bitch slappen met 30 kills 0 deaths.
haha ja tog => 84.244.130.244:27015, das Ugot. Nederlandse server, zeer releaxed. Ook max 11/12 spelers dus das chill.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:16 schreef Burakius het volgende:
paas ip van je standaard server dan nawien. Kom ik ook ff. Ik ben trouwens semi-noob
damn man.. lang niet gespeeld.. word hardstikke gepwntquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha ja tog => 84.244.130.244:27015, das Ugot. Nederlandse server, zeer releaxed. Ook max 11/12 spelers dus das chill.
Bouwjaar: '89. 17 jaar. én css zuigtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef fvivif het volgende:
Css is pas voor echte mannen
[afbeelding]
WTF heeft leeftijd er mee te maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bouwjaar: '89. 17 jaar. én css zuigt![]()
hahaha, mannen zonder aim jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef fvivif het volgende:
Css is pas voor echte mannen
[afbeelding]
Je kan ze wel serieus nemen, maar mensen zoals ik, die vanaf 1.3 spelen hebben het ultieme nog meegemaakt, noemende de 'bunnyhop' etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahaha, mannen zonder aim ja![]()
Bij Source zijn de hitboxes dermate opgefokt dat het geen kunst is om te spelen. Sproeiers ownen ipv de burstende cser. 1.6 is ook opgefokt, maar is altijd nog beter dan Source. 1.4 was gewoon DE versie
![]()
Yo zargon, ff oefenen en wij gaan ook es ff leeten![]()
Overigens maakt zargon wel een punt hoor Don. Hoe jonger een cser over het algemeen is, hoe verneukter de kijk op cs is. Mensen die er na 1.5 zijn bijgekomen neem ik echt niet serieus. Deze mensen hebben namelijk een hele andere manier van spelen.
Een medestander, goed verwoord ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef nvido het volgende:
[..]
Je kan ze wel serieus nemen, maar mensen zoals ik, die vanaf 1.3 spelen hebben het ultieme nog meegemaakt, noemende de 'bunnyhop' etc.
Verder is ook wallbangen een grote hobby waardoor ik vaak tegen een ban aanloop.
etc. genoeg gelul.
De meesten die na 1.5 zijn begonnen zijn gewoon ontzettend slecht, whinen alles bij elkaar, noemen alles een cheater,wallhacker etc. het is niet fijn.
Voor 1.6 was alles 'prettiger'
Je ging 'normaal met elkaar om' er was weinig tot geen gewhine.
Nu is het een huilfestijn als ik er serieus voor ga zitten.
Nee ik overdreef alleen om mijn punt duidelijk te maken, maar de hitboxes zijn helemaal veranderd (denk doordat het ook een andere engine is). Het speelde echt raar, en ik werd keer op keer genaabtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef nubie het volgende:
Heb op een bootcamp wel eens css gespeeld, alleen maar boom headshot?![]()
En wat voor msn, die versie heeft jesus himself nog gebruiktquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef Nexxennium het volgende:
Mensen die PWNAGE claimen... met een screenshot van MSN ernaastEn een winampje met iets met Hardcore
"GODLIKE", dat was de shit.Even bitch slappen met 30 kills 0 deaths.
het is dan anders wel de beste versie van (windows) messenger die er is..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
En wat voor msn, die versie heeft jesus himself nog gebruikt
Euh nee zo zit het niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik speel vrij veel CSSik moet zeggen dat ik het een cool spel vind...
maar ik snap Nawien ook wel... hij ownde 1.4 en ja dan komt 1.6 en CSS en dan own je ineens niet meer.... ipv je aan te passen en beter te worden is hij nu net een oud opaatje die het WK schaatsen kijkt en roept : jaaa als ze nog op noren zouden rijden ipv die klapschaats reed ik ze er allmaal uit....
kortom hij is een hasbeen
ow... lui die zeggen dat ze goed zijn en dan newbies de beschuldigen als ze dood gaan....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh nee zo zit het niet hoor![]()
Het is gewoon kut dat het spel is aangepast op de noobs. Het leuke van CS was juist dat het zo moeilijk was. Met Source is daar nix meer van over, dus wat is de lol er dan nog aan![]()
En zoals ik al zei, aanpassen betekent als een noob spelen. Veel sproeien en hopen dat de bugs in cs je helpen. Zoals de "Ik-sproei-met-een-colt-met-demper-en-de-laatste-kogel-is-altijd-hs bug. Of dat als je op iemands borst schiet dat het een hs is. Nee, het spel is verneukt doordat ze het speelbaar hebben gemaakt voor de meeste mensen, ipv het zo moeilijk te houden![]()
Ik weet nog wel de goede oude tijd toen ik begon met CS. Ik bakte er nix van, maar door mijn doorzettingsvermogen ben ik nu zo goed. En dan komt iemand die 1 dag speelt ff een beetje sprayen en mij killen. Dat is allesbehalve realistisch![]()
Zoals Zargon terecht opmerkt heb ik de Windows messenger. Imho de beste die er is. Maar aangezien ik populair ben, heb ik aan 1 msn niet genoeg en is mijn 2e een breezer msn ja. 7 met al die ellende![]()
Nee ik beschuldig de noobs niet. Zij zijn slechts het werktuig. Source is de reden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow... lui die zeggen dat ze goed zijn en dan newbies de beschuldigen als ze dood gaan....
owja ...realistisch... t is een computerspelletje man
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee ik beschuldig de noobs niet. Zij zijn slechts het werktuig. Source is de reden.
En realistisch? Je weet zeker niet dat CS een ultieme mix is van realisme en speelbaarheid?
Laat me raden, jij csed niet zo lang. Die pikkies haal je er zo uit![]()
Ok dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas 3.5 jaar.... ik zoog vond de stap van 1.4 naar 1.6 naar CSS ook kut.. maar mij hoor je er niet over huilen...je moet met de tijd meegaan... anders ben je nu net zon hippie die alleen maar LP's koop omdat CD's iets missen
![]()
Verschil met deze mensne is alleen dat ik wel own, en de meeste het alleen maar beweren, of heb je de screenies over heeft hoofd gezienquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:53 schreef crossover het volgende:
Iedereen zegt over CS dat hij iedereen ownt.
Echt triest![]()
Een kknoob? Geen leven? Ik me als een poot gedragen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:56 schreef Sjibble het volgende:
Wat een kknoobZoek een leven
Je als een poot gedragen om een score van 11-1
Wat heeft cs nou met joden te maken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:05 schreef BereNDD het volgende:
never mind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |