FOK!forum / Klaagbaak / Starre houding Canal Digitaal.
Dumbertvrijdag 11 augustus 2006 @ 14:00
Heb nu een dik jaar televisie via de schotel van Canal Digitaal.
Nu wou ik kort geleden mijn abbonement gaan veranderen naar een goedkoper pakket, maar helaas was ik net een paar dagen te laat met het opzeggen van het oude pakket, waardoor ik nu nogmaals weer een jaar aan het oude pakket vast zit.Je krijgt dus ook geen bericht dat je lidmaatschap bijna is afgelopen, en dus zelf heel goed moet bijhouden wanneer je contract is getekend.Normaal moet je een maand van tevoren opzeggen, en dat is alleen voor het zgn "downgraden" van toepassing.Wil je echter een duurder pakket nemen(upgraden), dan kan dit ten allen tijde, en is dus ook geen opzegtermijn van toepassing.Volgens de callcenter medewerker kon ik een briefje schrijven naar canal digitaal, met het verzoek om toch te mogen downgraden(een zgn coulance regeling).Nou, vergeet het maar, 2x een brief geschreven, en 2x een brief terug met het verhaal dat ze hun gewoon houden aan hun jaar termijn.Had toch meer klantvriendelijkheid van canal digitaal verwacht, en dit gaat hun zo klanten kosten!Als je wil downgraden bij canal digitaal, MINIMAAL een MAAND van tevoren opzeggen, anders ben je de klos!!!
fokkieslimvrijdag 11 augustus 2006 @ 14:56

  • nog een jaartje sex op tv
  • Pranfeurivrijdag 11 augustus 2006 @ 14:57
    Bedrijven spelen nogal een smerig spelletje op die manier ja. Het zou een kleine moeite zijn en erg klantvriendelijk zijn, maar dan verdienen ze minder he.
    700MBvrijdag 11 augustus 2006 @ 16:47
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef Dumbert het volgende:
    dit gaat hun zo klanten kosten
    Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.


    Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
    Miracle_Drugvrijdag 11 augustus 2006 @ 17:13
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:

    [..]


    Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
    Ik wou net zeggen. Ik heb nog nooit een brief gehad van welk bedrijf dan ook dan een lidmaatschap op z'n einde loopt en dat als ik er vanaf wil gauw op moet zeggen
    nsfwvrijdag 11 augustus 2006 @ 18:02
    Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.

    Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!

    Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!

    Bedrijven proberen je vaak van alle kanten te naaien en misleiden!
    Fleischmeistervrijdag 11 augustus 2006 @ 18:55
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:


    Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!
    Volgens mij is het zo dat initieel de regels gelden die golden op het moment dat je je contract tekende. Wanneer ze deze vervolgens voor alle huidige klanten aanpassen, is jouw contract niet meer van toepassing, dus ook hun beëindigingsvoorwaarden niet en kan je het eenzijdig opzeggen.

    Een rechter zal hier echt niet akkoord gaan met het wijzigen van regeltjes nadat je je contract getekend hebt, zonder dat je er vervolgens wat aan kan doen (= contract per direct opzeggen).
    Festervrijdag 11 augustus 2006 @ 18:58
    Volgens mij mag een bedrijf tegenwoordig een verlopen termijn niet zomaar met meer dan een maand verlengen.
    Ik weet niet of het al officieel een wet is, of dat het nog een voorstel is.
    bonkevrijdag 11 augustus 2006 @ 19:03
    volgens mij was et nog een voorstel
    daarin gaat dacht ik ook staan dat een provider aan moet gaan geven waneer een contract gaat verlopen
    dus verloopt je contract eind van de maand, danhoor je al een bericht te krijgen van je provider
    Dumbertvrijdag 11 augustus 2006 @ 19:05
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.


    Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
    Ik zat idd fout wat betreft datum van opzegging.
    Maar ik gaf al aan dat het slechts om een paar dagen over de termijn ging, en zoals een callcenter medewerker van hun al aangaf dat ik misschien voor een coulance regeling in aanmerking kwam.
    Bij Canal Digitaal hebben ze het volste recht om hun te houden aan hun voorwaarden, maar ik had toch gehoopt op een beetje klantvriendelijker opstelling.Het gegeven dat je ten allen tijde WEL kan overstappen op een DUURDER pakket, geeft al aan dat het bij CD ook alleen maar draait om de euro, en niet om de klant... Er zit NIETS moois in de lucht!
    Dumbertvrijdag 11 augustus 2006 @ 19:08
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef bonke het volgende:
    volgens mij was et nog een voorstel
    daarin gaat dacht ik ook staan dat een provider aan moet gaan geven waneer een contract gaat verlopen
    dus verloopt je contract eind van de maand, danhoor je al een bericht te krijgen van je provider
    Dit heb ik ook gehoord ja, maar het moet allemaal nog...
    Als ze ondertussen hun prijzen gaan verhogen is het geloof ik ook zo dat je gelijk kan beeindigen met het abonnement, wat ik dan ook direct ga doen!
    700MBvrijdag 11 augustus 2006 @ 19:22
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
    Maar ik gaf al aan dat het slechts om een paar dagen over de termijn ging, en zoals een callcenter medewerker van hun al aangaf dat ik misschien voor een coulance regeling in aanmerking kwam.
    Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
    Bij Canal Digitaal hebben ze het volste recht om hun te houden aan hun voorwaarden, maar ik had toch gehoopt op een beetje klantvriendelijker opstelling.
    Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
    Het gegeven dat je ten allen tijde WEL kan overstappen op een DUURDER pakket, geeft al aan dat het bij CD ook alleen maar draait om de euro, en niet om de klant...
    Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.
    haaahahavrijdag 11 augustus 2006 @ 19:24
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef Pranfeuri het volgende:
    Bedrijven spelen nogal een smerig spelletje op die manier ja.
    Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.
    vigierzaterdag 12 augustus 2006 @ 00:53
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:
    Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.

    Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!
    Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.
    Dat doen ze toch beter dan de 5,5 jaar dat ik bij Ben/T-Mobile heb gezeten. Stelletje klootviolen daar
    Pranfeurizaterdag 12 augustus 2006 @ 00:55
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef haaahaha het volgende:
    Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.
    Die regels stellen ze alleen maar op in hun eigen belang, de klant komt op de tweede plaats.
    Rapaillezaterdag 12 augustus 2006 @ 01:04
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:
    Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.

    Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!

    Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!

    Bedrijven proberen je vaak van alle kanten te naaien en misleiden!
    Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?

    Bij mobiele telefonie is het wel goed gereld. Van zowel Kpn als T-mobile kreeg ik een brief thuis dat mijn abonnement bijna was afgelopen en dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken.

    edit: Ik lees dat een andere user hier van vodafone een aanbod heeft gekregen. 3 van de 5 doen het dus wel
    Miracle_Drugzaterdag 12 augustus 2006 @ 08:56
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?

    Bij mobiele telefonie is het wel goed gereld. Van zowel Kpn als T-mobile kreeg ik een brief thuis dat mijn abonnement bijna was afgelopen en dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken.

    edit: Ik lees dat een andere user hier van vodafone een aanbod heeft gekregen. 3 van de 5 doen het dus wel
    Ik heb nooit geen brief van KPN gehad Misschien vonden ze me niet aardig genoeg
    Ik ben dan ook weggegaan bij KPN.
    nsfwzaterdag 12 augustus 2006 @ 12:00
    Ik heb ook nooit een brief van T-mobile gehad. Ik moest er zelf achteraan bellen.
    maarja, het kan natuurlijk ook bij mij misgelopen of er tussendoorgeglipt zijn.. zoals wel vaker gebeurt bij bedrijven met de beste bedoelingen
    Dumbertzaterdag 12 augustus 2006 @ 18:12
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.
    [..]

    Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?
    [..]

    Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.
    Jij weet er nogal wat vanaf.
    Misschien medewerker?

    Er zijn genoeg bedrijven die wel heel anders om gaan met hun klanten, dus mijn oordeel over een starre houding van CD verandert niet...
    Camplozaterdag 12 augustus 2006 @ 18:14
    Lees de EULA nog maar eens...

    'stilzwijgend verlengd'....

    eigen schuld dikke bult.
    ChipsZak.zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:41
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:53 schreef vigier het volgende:

    [..]

    Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.
    Dat doen ze toch beter dan de 5,5 jaar dat ik bij Ben/T-Mobile heb gezeten. Stelletje klootviolen daar
    Niet altijd. Bij mijn moeder dus bijv. niet.
    Hebben maanden ellende gehad met Vodafone !
    Zijn er pas net vanaf.
    700MBzondag 13 augustus 2006 @ 16:32
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
    Jij weet er nogal wat vanaf.
    Misschien medewerker?
    Nee.
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
    Er zijn genoeg bedrijven die wel heel anders om gaan met hun klanten, dus mijn oordeel over een starre houding van CD verandert niet...
    Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.
    RedDevil085zondag 13 augustus 2006 @ 17:43
    Het werkt eigenlijk het beste als je ze gewoon keihard verrot scheld.. Gek genoeg krijgen de mensen met de grootste bek het meeste gedaan.
    Dumbertmaandag 14 augustus 2006 @ 10:24
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Nee.
    [..]

    Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.
    Als ik een bedrijf zou hebben zou ik wel aan klantenbinding doen in ieder geval.
    En deze manier van "klantenbinding" van CD werkt averrechts...
    Maar goed, zal een goede zaak zijn als het voorstel om stilzwijgend een jaarcontract te verlengen te gaan verbieden aangenomen wordt
    Dumbertmaandag 14 augustus 2006 @ 10:34
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 17:43 schreef RedDevil085 het volgende:
    Het werkt eigenlijk het beste als je ze gewoon keihard verrot scheld.. Gek genoeg krijgen de mensen met de grootste bek het meeste gedaan.
    Je hebt gelijk, maar dan moet je niet bij de callcenter medewerkers zijn, want die stellen niet de voorwaarden, en hun verrot schelden bereik je geen ene moer mee...
    Ik ken een meid bij het callcenter van UPC, en weet hoe het er daar aan toe gaat
    Ik laat in ieder geval geen manier onbenut om m'n ongenoegen over CD te uiten, en dat is voor CD ook weer "gratis" reclame.
    700MBmaandag 14 augustus 2006 @ 16:30
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 10:24 schreef Dumbert het volgende:
    En deze manier van "klantenbinding" van CD werkt averrechts...
    Het gaat er meer om dat jij ineens een gemaakte afspraak niet na wilt komen en je dan stelt dat zij onredelijk zouden zijn.
    Dumbertmaandag 14 augustus 2006 @ 18:39
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Het gaat er meer om dat jij ineens een gemaakte afspraak niet na wilt komen en je dan stelt dat zij onredelijk zouden zijn.
    Ik wil een gemaakte afspraak best nakomen als die tenminste redelijk is!
    Een jaar lang niet kunnen overstappen naar een goedkoper abonnement, maar wel naar een duurder abonnement is niet redelijk.(vindt ik tenminste)
    Bovendien was het niet zo dat ik ergens halverwege het abonnement ging switchen, maar was een paar dagen na afloop van het oude net te laat!
    Ze hebben een coulance regeling bij CD, maar waar ze die dan voor willen uitvoeren is mij een raadsel
    Hoe dan ook worden jij en ik het hier niet eens...
    Ze mogen van mij zo snel mogelijk de regels aanpassen dat providers of wat dan ook, geen contracten voor lange termijn kunnen vastleggen.
    700MBmaandag 14 augustus 2006 @ 23:37
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 18:39 schreef Dumbert het volgende:
    Ik wil een gemaakte afspraak best nakomen als die tenminste redelijk is!
    Je weet voor het aangaan van het contract wat de voorwaarde en dus de afspraak is. Aangezien je er op dat moment mee akkoord bent gegaan vond je het op dat moment een redelijke afspraak. Het feit dat jij hem nu ineens niet meer redelijk vind omdat het jou slecht uitkomt maakt dat jij de onredelijke bent, niet Canal Digital.
    Dumbertdinsdag 15 augustus 2006 @ 12:47
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Je weet voor het aangaan van het contract wat de voorwaarde en dus de afspraak is. Aangezien je er op dat moment mee akkoord bent gegaan vond je het op dat moment een redelijke afspraak. Het feit dat jij hem nu ineens niet meer redelijk vind omdat het jou slecht uitkomt maakt dat jij de onredelijke bent, niet Canal Digital.
    En zo kunnen we nog uren doorgaan...
    Ik mag aannemen dat jij altijd alle regeltjes uitvoerig naleest voordat je tekent.
    Het is en blijft een vreemde overeenkomst dat je wel kan upgraden, maar niet kan downgraden...
    Bij downgraden houden ze ook een(tevreden) klant, beetje minder inkomsten, maar er zijn ook genoeg die willen upgraden, dus lijkt me niet dat ze daar zwaar aan zouden verliezen.
    Een tevreden klant is een klant die blijft, ontevreden klanten gaan ergens anders heen, heb inmiddels opgezegt, dus erg ruim binnen hun (onredelijke) termijn...
    geeveewoensdag 16 augustus 2006 @ 23:13
    Je kan dit oplossen door nu meteen aangetekend te kennen te geven dat je het abonnement met inachtneming van de opzegtermijn (die je nu bekend is) op wenst te zeggen en dat je een eventueel verstrekte machtiging met ingang van die datum intrekt en dat je,je het recht voorbehoud deze opzegging al eerder in te laten gaan in het geval van tariefsverhoging.
    thundericedonderdag 17 augustus 2006 @ 15:19
    Is Playboy TV niet goed genoeg?
    Dumbertvrijdag 18 augustus 2006 @ 20:00
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef geevee het volgende:
    Je kan dit oplossen door nu meteen aangetekend te kennen te geven dat je het abonnement met inachtneming van de opzegtermijn (die je nu bekend is) op wenst te zeggen en dat je een eventueel verstrekte machtiging met ingang van die datum intrekt en dat je,je het recht voorbehoud deze opzegging al eerder in te laten gaan in het geval van tariefsverhoging.
    Goed idee, kan ik aangetekend nog versturen voor het geval...
    In ieder geval al per telefoon gedaan.
    Allan24zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:40
    Ik vind ook niet dat CD zich star opstelt hoor. Jij vindt misschien van wel, maar je wist waar je aan toe was en had dus ook kunnen verwachten dat het bedrijf zich daaraan zou houden. Omdat het jou even slecht uitkomt nu, en je er door een mogelijk lakse of onoplettende houding van jouw kant nog een jaar aan vast zit, valt het onder de categorie 'starre houding'?
    Stikstof-tri-iodidezaterdag 19 augustus 2006 @ 03:16
    Doe normaal hoor, al die bedrijven zijn gewoon de grootste hufters van het ergste soort. Het liefst nemen ze je anaal zodat je nog een jaar vastzit aan hun bagger. Upgraden kan altijd hoor, geen probleem 1 belletje en je bent klaar. Maar downgraden ? Neee joh ben je gek, je zit nog een jaar vast aan je poep abonnement. Het zijn gewoon regelrechte hufterstreken om dan ook nog eens na een jaar geen brief ofzo te sturen met de vraag of je door wil gaan met dit contract.

    Dat zijn gewoon valse streken, ongeacht of het met kleine lettertjes ergens in een contract stond. Het kost ze slechts 1 mailtje / brief om je te informeren over het verlengen van een contract, maarnee .... klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
    Allan24zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:34
    Opt-out heet dat als je een abonnement neemt, moet je het zelf aangeven als je er weer vanaf wilt. Heel logisch, bijna alle bedrijven waar je een abonnement van afneemt werken zo.
    Dumbertzaterdag 19 augustus 2006 @ 18:06
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 02:40 schreef Allan24 het volgende:
    Ik vind ook niet dat CD zich star opstelt hoor. Jij vindt misschien van wel, maar je wist waar je aan toe was en had dus ook kunnen verwachten dat het bedrijf zich daaraan zou houden. Omdat het jou even slecht uitkomt nu, en je er door een mogelijk lakse of onoplettende houding van jouw kant nog een jaar aan vast zit, valt het onder de categorie 'starre houding'?
    Idd blijft het naar mijn gevoel een starre houding.
    Ze hebben een coulance regeling, maar zou niet weten wanneer je daarvoor dan in aanmerking zou kunnen komen...
    Zoals je had kunnen lezen in dit topic was ik enkele dagen te laat met opzeggen, en dat is iets heel anders dan wanneer je na een kwart of half jaar gaat opzeggen...
    Btw is mijn mening dat je ALTIJD net zo makkelijk zou moeten kunnen downgraden dan upgraden.
    Idd teken je voor het contract, maar je weet net zo goed als ik dat je de hele overeenkomst niet letter voor letter gaat omspitten alvorens te tekenen...
    Ik ben en blijf van mening dat het gewoon een starre houding is, klantvriendelijkheid ver te zoeken is, en zoals gewoonlijk weer eens om de centen gaat...

    Allan24zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:44
    Dat is ook precies het doel van een bedrijf: omzet scoren en winst maken Canal Digitaal is geen liefdadigheidsinstelling

    Ik kan me ook wel voorstellen dat je je genaaid voelt, alleen jij legt de schuld daarvoor bij CD terwijl dat onterecht is
    700MBzaterdag 19 augustus 2006 @ 19:54
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef Dumbert het volgende:
    Ze hebben een coulance regeling, maar zou niet weten wanneer je daarvoor dan in aanmerking zou kunnen komen...
    Een coulance regeling is ervoor als het bedrijf zelf wat goed te maken heeft, en dat is hier niet het geval.
    Dumbertzondag 20 augustus 2006 @ 13:12
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 19:54 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Een coulance regeling is ervoor als het bedrijf zelf wat goed te maken heeft, en dat is hier niet het geval.
    Of om eens van de bestaande regeltjes te kunnen afwijken...
    Dumbertzondag 20 augustus 2006 @ 13:19
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 18:44 schreef Allan24 het volgende:
    Dat is ook precies het doel van een bedrijf: omzet scoren en winst maken Canal Digitaal is geen liefdadigheidsinstelling

    Ik kan me ook wel voorstellen dat je je genaaid voelt, alleen jij legt de schuld daarvoor bij CD terwijl dat onterecht is
    Nogmaals, ik weet (nu althans) wat hun algemene voorwaarden zijn, en daar kunnen ze hun altijd op beroepen.
    Ik ben van mening dat CD in bepaalde omstandigheden ook wel eens aan de klant zou mogen denken...
    Ze blijven verdienen aan een klant, ook als die een goedkoper abonnement neemt, maar door dit soort "geintjes" raken ze wel hun klanten kwijt...
    LaCoBozondag 20 augustus 2006 @ 14:40
    Je kunt ook in 't vervolg het volgende doen wanneer je een jaar-abbo op iets neemt. Stuur een week later een opzegbrief en vraag ze een getekende verklaring te sturen dat e.e.a afloopt na 51 weken. 't Leuke is dat ze dan vlak voor 't verstrijken van de termijn ook nog 's ludieke aanbiedingen gaan doen om je over te halen om toch 't abbo te houden. Sla je twee vliegen in 1 klap. Heb ik al 2 keer gedaan, werkt als een trein!
    700MBzondag 20 augustus 2006 @ 16:28
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Dumbert het volgende:
    Of om eens van de bestaande regeltjes te kunnen afwijken...
    Nee.
    700MBzondag 20 augustus 2006 @ 16:29
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef Dumbert het volgende:
    Ik ben van mening dat CD in bepaalde omstandigheden ook wel eens aan de klant zou mogen denken...
    Ja, en daarom ben jij star zoals in dit topic reeds meerdere malen is aangegeven.
    Dumbertmaandag 21 augustus 2006 @ 19:29
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 14:40 schreef LaCoBo het volgende:
    Je kunt ook in 't vervolg het volgende doen wanneer je een jaar-abbo op iets neemt. Stuur een week later een opzegbrief en vraag ze een getekende verklaring te sturen dat e.e.a afloopt na 51 weken. 't Leuke is dat ze dan vlak voor 't verstrijken van de termijn ook nog 's ludieke aanbiedingen gaan doen om je over te halen om toch 't abbo te houden. Sla je twee vliegen in 1 klap. Heb ik al 2 keer gedaan, werkt als een trein!
    Goed idee, maar bij CD ben je dus sowieso een jaar aan hun shit gebonden, tenzij je wil upgraden naar een duurder pakket.
    Dumbertmaandag 21 augustus 2006 @ 19:31
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef 700MB het volgende:

    [..]

    Ja, en daarom ben jij star zoals in dit topic reeds meerdere malen is aangegeven.
    Jou mening weten we nu wel...
    Net zoals de mijne, waar ik ook bij blijf