abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:00:20 #1
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_40710988
Heb nu een dik jaar televisie via de schotel van Canal Digitaal.
Nu wou ik kort geleden mijn abbonement gaan veranderen naar een goedkoper pakket, maar helaas was ik net een paar dagen te laat met het opzeggen van het oude pakket, waardoor ik nu nogmaals weer een jaar aan het oude pakket vast zit.Je krijgt dus ook geen bericht dat je lidmaatschap bijna is afgelopen, en dus zelf heel goed moet bijhouden wanneer je contract is getekend.Normaal moet je een maand van tevoren opzeggen, en dat is alleen voor het zgn "downgraden" van toepassing.Wil je echter een duurder pakket nemen(upgraden), dan kan dit ten allen tijde, en is dus ook geen opzegtermijn van toepassing.Volgens de callcenter medewerker kon ik een briefje schrijven naar canal digitaal, met het verzoek om toch te mogen downgraden(een zgn coulance regeling).Nou, vergeet het maar, 2x een brief geschreven, en 2x een brief terug met het verhaal dat ze hun gewoon houden aan hun jaar termijn.Had toch meer klantvriendelijkheid van canal digitaal verwacht, en dit gaat hun zo klanten kosten!Als je wil downgraden bij canal digitaal, MINIMAAL een MAAND van tevoren opzeggen, anders ben je de klos!!!
Doe ff normaal
pi_40712897

• nog een jaartje sex op tv
  • pi_40712936
    Bedrijven spelen nogal een smerig spelletje op die manier ja. Het zou een kleine moeite zijn en erg klantvriendelijk zijn, maar dan verdienen ze minder he.
    pi_40716518
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef Dumbert het volgende:
    dit gaat hun zo klanten kosten
    Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.

Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
    You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
    Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
    pi_40717201
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:

[..]

Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
    Ik wou net zeggen. Ik heb nog nooit een brief gehad van welk bedrijf dan ook dan een lidmaatschap op z'n einde loopt en dat als ik er vanaf wil gauw op moet zeggen
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:02:04 #6
    151326 nsfw
    RIP voor de nabestaanden
    pi_40718505
    Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.

Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!

Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!

Bedrijven proberen je vaak van alle kanten te naaien en misleiden!
    pi_40720000
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:

Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!
    Volgens mij is het zo dat initieel de regels gelden die golden op het moment dat je je contract tekende. Wanneer ze deze vervolgens voor alle huidige klanten aanpassen, is jouw contract niet meer van toepassing, dus ook hun beëindigingsvoorwaarden niet en kan je het eenzijdig opzeggen.

Een rechter zal hier echt niet akkoord gaan met het wijzigen van regeltjes nadat je je contract getekend hebt, zonder dat je er vervolgens wat aan kan doen (= contract per direct opzeggen).
    pi_40720104
    Volgens mij mag een bedrijf tegenwoordig een verlopen termijn niet zomaar met meer dan een maand verlengen.
    Ik weet niet of het al officieel een wet is, of dat het nog een voorstel is.
    pi_40720234
    volgens mij was et nog een voorstel
    daarin gaat dacht ik ook staan dat een provider aan moet gaan geven waneer een contract gaat verlopen
    dus verloopt je contract eind van de maand, danhoor je al een bericht te krijgen van je provider
    pies on joe toe
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:05:46 #10
    66250 Dumbert
    pi_40720313
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:

[..]

Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.

Ik zat idd fout wat betreft datum van opzegging.
    Maar ik gaf al aan dat het slechts om een paar dagen over de termijn ging, en zoals een callcenter medewerker van hun al aangaf dat ik misschien voor een coulance regeling in aanmerking kwam.
    Bij Canal Digitaal hebben ze het volste recht om hun te houden aan hun voorwaarden, maar ik had toch gehoopt op een beetje klantvriendelijker opstelling.Het gegeven dat je ten allen tijde WEL kan overstappen op een DUURDER pakket, geeft al aan dat het bij CD ook alleen maar draait om de euro, en niet om de klant... Er zit NIETS moois in de lucht!
    Doe ff normaal
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:08:22 #11
    66250 Dumbert
    pi_40720381
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef bonke het volgende:
    volgens mij was et nog een voorstel
    daarin gaat dacht ik ook staan dat een provider aan moet gaan geven waneer een contract gaat verlopen
    dus verloopt je contract eind van de maand, danhoor je al een bericht te krijgen van je provider
    Dit heb ik ook gehoord ja, maar het moet allemaal nog...
    Als ze ondertussen hun prijzen gaan verhogen is het geloof ik ook zo dat je gelijk kan beeindigen met het abonnement, wat ik dan ook direct ga doen!
    Doe ff normaal
    pi_40720784
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
    Maar ik gaf al aan dat het slechts om een paar dagen over de termijn ging, en zoals een callcenter medewerker van hun al aangaf dat ik misschien voor een coulance regeling in aanmerking kwam.
    Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.
    quote:
    Bij Canal Digitaal hebben ze het volste recht om hun te houden aan hun voorwaarden, maar ik had toch gehoopt op een beetje klantvriendelijker opstelling.
    Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?
    quote:
    Het gegeven dat je ten allen tijde WEL kan overstappen op een DUURDER pakket, geeft al aan dat het bij CD ook alleen maar draait om de euro, en niet om de klant...
    Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.
    You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
    Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
    pi_40720836
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef Pranfeuri het volgende:
    Bedrijven spelen nogal een smerig spelletje op die manier ja.
    Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.
    pi_40731191
    quote:

Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!
    Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.
    Dat doen ze toch beter dan de 5,5 jaar dat ik bij Ben/T-Mobile heb gezeten. Stelletje klootviolen daar
    Da gao nie nou!
    pi_40731278
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef haaahaha het volgende:
    Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.
    Die regels stellen ze alleen maar op in hun eigen belang, de klant komt op de tweede plaats.
    pi_40731530
    quote:

Bedrijven proberen je vaak van alle kanten te naaien en misleiden!
    Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?

Bij mobiele telefonie is het wel goed gereld. Van zowel Kpn als T-mobile kreeg ik een brief thuis dat mijn abonnement bijna was afgelopen en dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken.

edit: Ik lees dat een andere user hier van vodafone een aanbod heeft gekregen. 3 van de 5 doen het dus wel
    pi_40735788
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?

Bij mobiele telefonie is het wel goed gereld. Van zowel Kpn als T-mobile kreeg ik een brief thuis dat mijn abonnement bijna was afgelopen en dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken.

edit: Ik lees dat een andere user hier van vodafone een aanbod heeft gekregen. 3 van de 5 doen het dus wel
    Ik heb nooit geen brief van KPN gehad Misschien vonden ze me niet aardig genoeg
    Ik ben dan ook weggegaan bij KPN.
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:00:05 #18
    151326 nsfw
    RIP voor de nabestaanden
    pi_40738166
    Ik heb ook nooit een brief van T-mobile gehad. Ik moest er zelf achteraan bellen.
    maarja, het kan natuurlijk ook bij mij misgelopen of er tussendoorgeglipt zijn.. zoals wel vaker gebeurt bij bedrijven met de beste bedoelingen
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:12:48 #19
    66250 Dumbert
    pi_40742490
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.
    [..]

Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?
    [..]

Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.
    Jij weet er nogal wat vanaf.
    Misschien medewerker?

Er zijn genoeg bedrijven die wel heel anders om gaan met hun klanten, dus mijn oordeel over een starre houding van CD verandert niet...
    Doe ff normaal
    pi_40742521
    Lees de EULA nog maar eens...

'stilzwijgend verlengd'....

eigen schuld dikke bult.
    JOHNNY HEITINGA
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:41:00 #21
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_40743355
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 00:53 schreef vigier het volgende:

[..]

Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.
    Dat doen ze toch beter dan de 5,5 jaar dat ik bij Ben/T-Mobile heb gezeten. Stelletje klootviolen daar
    Niet altijd. Bij mijn moeder dus bijv. niet.
    Hebben maanden ellende gehad met Vodafone !
    Zijn er pas net vanaf.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_40767031
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
    Jij weet er nogal wat vanaf.
    Misschien medewerker?
    Nee.
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
    Er zijn genoeg bedrijven die wel heel anders om gaan met hun klanten, dus mijn oordeel over een starre houding van CD verandert niet...
    Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.
      zondag 13 augustus 2006 @ 17:43:01 #23
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_40769069
    Het werkt eigenlijk het beste als je ze gewoon keihard verrot scheld.. Gek genoeg krijgen de mensen met de grootste bek het meeste gedaan.
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
      maandag 14 augustus 2006 @ 10:24:29 #24
    66250 Dumbert
    pi_40789883
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee.
    [..]

Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.
    Als ik een bedrijf zou hebben zou ik wel aan klantenbinding doen in ieder geval.
    En deze manier van "klantenbinding" van CD werkt averrechts...
    Maar goed, zal een goede zaak zijn als het voorstel om stilzwijgend een jaarcontract te verlengen te gaan verbieden aangenomen wordt
    Doe ff normaal
      maandag 14 augustus 2006 @ 10:34:23 #25
    66250 Dumbert
    pi_40790122
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 17:43 schreef RedDevil085 het volgende:
    Het werkt eigenlijk het beste als je ze gewoon keihard verrot scheld.. Gek genoeg krijgen de mensen met de grootste bek het meeste gedaan.
    Je hebt gelijk, maar dan moet je niet bij de callcenter medewerkers zijn, want die stellen niet de voorwaarden, en hun verrot schelden bereik je geen ene moer mee...
    Ik ken een meid bij het callcenter van UPC, en weet hoe het er daar aan toe gaat
    Ik laat in ieder geval geen manier onbenut om m'n ongenoegen over CD te uiten, en dat is voor CD ook weer "gratis" reclame.
    Doe ff normaal
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')