Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef Dumbert het volgende:
dit gaat hun zo klanten kosten
Ik wou net zeggen. Ik heb nog nooit een brief gehad van welk bedrijf dan ook dan een lidmaatschap op z'n einde loopt en dat als ik er vanaf wil gauw op moet zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
Volgens mij is het zo dat initieel de regels gelden die golden op het moment dat je je contract tekende. Wanneer ze deze vervolgens voor alle huidige klanten aanpassen, is jouw contract niet meer van toepassing, dus ook hun beëindigingsvoorwaarden niet en kan je het eenzijdig opzeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:
Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!
Ik zat idd fout wat betreft datum van opzegging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Juist niet, want ze zitten er nu allemaal weer een jaar aan vast.![]()
Maar je kent de betreffende voorwaarden op het moment van aangaan van de overeenkomst, dus je klacht is onterecht.
Dit heb ik ook gehoord ja, maar het moet allemaal nog...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef bonke het volgende:
volgens mij was et nog een voorstel
daarin gaat dacht ik ook staan dat een provider aan moet gaan geven waneer een contract gaat verlopen
dus verloopt je contract eind van de maand, danhoor je al een bericht te krijgen van je provider
Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
Maar ik gaf al aan dat het slechts om een paar dagen over de termijn ging, en zoals een callcenter medewerker van hun al aangaf dat ik misschien voor een coulance regeling in aanmerking kwam.
Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
Bij Canal Digitaal hebben ze het volste recht om hun te houden aan hun voorwaarden, maar ik had toch gehoopt op een beetje klantvriendelijker opstelling.
Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef Dumbert het volgende:
Het gegeven dat je ten allen tijde WEL kan overstappen op een DUURDER pakket, geeft al aan dat het bij CD ook alleen maar draait om de euro, en niet om de klant...
Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef Pranfeuri het volgende:
Bedrijven spelen nogal een smerig spelletje op die manier ja.
Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:
Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.
Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!
Die regels stellen ze alleen maar op in hun eigen belang, de klant komt op de tweede plaats.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef haaahaha het volgende:
Niks smerigs aan, gewoon de voorwaarden goed lezen. Het is lastig, maar je hebt het zelf in de hand. En van een bedrijf uit heb je duidelijke regels naar je klanten nodig anders wordt het een zooitje.
Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:02 schreef nsfw het volgende:
Mobiele Telefoonproviders precies hetzelfde verhaal.
Je hebt volgens je contract allang recht op weer een nieuwe telefoon, maar als je er zelf niet op let dan komen zij er ook niet mee hoor!
Maar het ergste is vaak nog de amateuristische domein-aanbieder. Die verzinnen vaak op het laatste moment vlak voor je een contract gaat opzeggen in ééns nog allemaal regeltjes waardoor je nog een jaar aan je domein vastzit ofzo. Daar moet je dus ook nooit intrappen!
Bedrijven proberen je vaak van alle kanten te naaien en misleiden!
Ik heb nooit geen brief van KPN gehadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dan zeg je toch nu al op voor volgend jaar?
Bij mobiele telefonie is het wel goed gereld. Van zowel Kpn als T-mobile kreeg ik een brief thuis dat mijn abonnement bijna was afgelopen en dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken.
edit: Ik lees dat een andere user hier van vodafone een aanbod heeft gekregen. 3 van de 5 doen het dus wel![]()
![]()
Jij weet er nogal wat vanaf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat kom je helemaal niet, maar dat is gewoon haar manier om van je af te komen omdat je zeurde.
[..]
Waarom zouden ze? En of dat nu wel of niet klantvriendelijk is, Canal Digital daarom star noemen is in ieder geval de grootst mogelijke flauwekul, alleen maar omdat jij je zin niet krijgt?
[..]
Uiteraard gaat het een commercieel bedrijf om het maken van zoveel mogelijk winst, het is geen liefdadige instelling.
Niet altijd. Bij mijn moeder dus bijv. niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:53 schreef vigier het volgende:
[..]
Behalve Vodafone dan! Die waren er al ruim meer dan 2 maanden voordat mijn abo verliep bij om mij een nieuw aanbod te doen.... En dat terwijl ik nog maar 1 jaar Vodafone had.
Dat doen ze toch beter dan de 5,5 jaar dat ik bij Ben/T-Mobile heb gezeten. Stelletje klootviolen daar![]()
Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
Jij weet er nogal wat vanaf.
Misschien medewerker?![]()
Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Dumbert het volgende:
Er zijn genoeg bedrijven die wel heel anders om gaan met hun klanten, dus mijn oordeel over een starre houding van CD verandert niet...
Als ik een bedrijf zou hebben zou ik wel aan klantenbinding doen in ieder geval.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij verwacht dat zij van hun voorwaarden afwijken, en als ze dat niet doen vind jij ze onredelijk. Dan ben jij eerder degene die star is, niet zij.
Je hebt gelijk, maar dan moet je niet bij de callcenter medewerkers zijn, want die stellen niet de voorwaarden, en hun verrot schelden bereik je geen ene moer mee...quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Het werkt eigenlijk het beste als je ze gewoon keihard verrot scheld.. Gek genoeg krijgen de mensen met de grootste bek het meeste gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |