quote:
Ahahah toen ik klikte dacht ik van, er is geen beter topic wat ik nog niet heb gelezen, maar wat een verhaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:18 schreef Sabryas het volgende:
Toen om 8 uur 's ochtends mijn wekker ging wist ik het al: Ik had ontzettend veel zin in een kopje perzikthee.
Waarom perzikthee? Ik zou het niet weten.
Vol goede moed liep ik naar beneden, zette een pan water op het vuur (Geen waterkoker, heerlijk primitief), en wilde de pot met theezakjes pakken. Aangezien die bovenop een kast staat, moest ik er een krukje bij pakken.
Natuurlijk vond mijn kat het ontzettend grappig er vlak voor mijn voeten op te springen, en mij daarmee op de grond te laten vallen.
Ik gooide de kat naar buiten, die per direct door het kattenluikje weer naar binnen kwam gehuppeld, en vervolgde mijn zoektocht naar het befaamde theezakje.
Er was een overvloed aan zonnatura-zooi (), lentebloesemthee, waardoor je de hele dag naar bloemetjes stinkt, en hele oude thee met een smaak die ik nog nooit heb kunnen thuisbrengen.
Ik was de wanhoop nabij, keerde de pot om, en begon elk theezakje met mijn deskundige blik te onderzoeken. Het laatste zakje bleek dan toch de langverwachte perzikthee te zijn.
Ik koesterde het zakje, droeg het met zorg en liefde naar het aanrecht, alwaar ik concludeerde dat het water kookte.
Met een gelukgszalige glimlach legde ik het zakje neer, en pakte de pan met water van het vuur, toen mijn kat op het aanrecht sprong. Met een behendige, goed gerichte tik van zijn pootje duwde het beestje mijn enige, waardevolle zakje perzikthee tussen het aanrecht en het gasfornuis, een ruimte waar je hand niet eens tussen past.
Mijn vers gekookte water koelde steeds verder af, naarmate ik langer en langer met een pollepel op de tast mijn theezakje uit de gleuf aan het vissen was. Ik had gezworen dat mijn kat zat te lachen.
Wat een mooi begin van de ochtend.
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar het leest goed weg eikel. Als je het niet goed kan lezen ligt dat meer aan jouw onkunde denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef pooier het volgende:
Wat een lap tekst over een saai verhaal. En dan ook nog intressant proberen te schrijven...
Typisch een weblogger die het nodig vind om zijn/haar slaapverwekkende avonturen te delen op het Internet.
Ik vraag me echt af of die mensen geen sociaal leven hebben waardoor ze alles maar op Internet zetten.
11-08-06 / 08:30
Ik had trek in vruchtenthee maar mijn kat gooide hem zo tussen het aanrecht en het gasfornuis. owowowo
11-08-06 / 11:00
ik heb net mijn tanden gepoetst
11-08-06 / 12:30
weet je wat ik voor een beleg op mijn boterham had?? kaas!
ja kaas van de man bij mij om de hoek, die het nog zelf maakt. bla bl blaaaa
webloggers
Wat heb jij een onhandig weblog zeg, nieuwe berichten onder de oude.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef pooier het volgende:
Wat een lap tekst over een saai verhaal. En dan ook nog intressant proberen te schrijven...
Typisch een weblogger die het nodig vind om zijn/haar slaapverwekkende avonturen te delen op het Internet.
Ik vraag me echt af of die mensen geen sociaal leven hebben waardoor ze alles maar op Internet zetten.
11-08-06 / 08:30
Ik had trek in vruchtenthee maar mijn kat gooide hem zo tussen het aanrecht en het gasfornuis. owowowo
11-08-06 / 11:00
ik heb net mijn tanden gepoetst
11-08-06 / 12:30
weet je wat ik voor een beleg op mijn boterham had?? kaas!
ja kaas van de man bij mij om de hoek, die het nog zelf maakt. bla bl blaaaa
webloggers
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat heb jij een onhandig weblog zeg, nieuwe berichten onder de oude.
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:20 schreef Sabryas het volgende:
Ik weet het, en af en toe is het toch zo fijn daar even over te klagen![]()
Dit is toch klaagbaak?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Sabryas het volgende:
Klopt, da's toch echt mijn grote talent, zeiken over niets.
Reageer dan niet als het je niet boeit![]()
Er staat nergens dat ik het niet goed kon lezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het leest goed weg eikel. Als je het niet goed kan lezen ligt dat meer aan jouw onkunde denk ik
Verkeerde instellingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat heb jij een onhandig weblog zeg, nieuwe berichten onder de oude.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |