Ja, er hingen in mijn thermometer gewoon 4 balletjes bovenin!! Normaal is dat 2...dus verwarming aan ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Verwarming?? Doe normaal joh. Het is 15 graden en de Nederlanders doen de verwarming alweer aan![]()
Hier is de hitte er inmiddels al lang uitgewaaid hoor. Ramen hebben open gestaan etc.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Gripper het volgende:
Aanstellers. Allemaal! Mijn huis is nog steeds warm van de hittegolf, er zit nog voldoende warmte opgeslagen in het beton. 22 graden in de kamer, zonder kachel aan.
Nee, ik ben niet gek...heb het gewoon koudquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef nozem het volgende:
De verwarming? Ben je gek geworden ofzo?![]()
Het is hier binnen 21 graden. Perfecte temperatuur.
Jogging pak en kamerjas...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef Equinix het volgende:
* Equinix meld zich
Ben vreselijk verkouden en loop rond in een jogging pak met daarover heen mijn kamerjas. ( klote weer grrr)
Tis dat je zo schattig praat anders had ik je echt afgezekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef ivetje het volgende:
2 weken geleden lag iedereen nog te puffen op het strand of aan het zwembad en nu...nu moet g*dverdomme de verwarming alweer aan!!!![]()
Gisteren ook al de verwarming aan moeten zetten hier...wat is dit voor een pokkeland zeg. Vreselijk heet en ineens weer ijskoud. Het is augustus hoor!!
Nog meer mensen die het ook zo lekker koud hebben samen met mij?? Misschien kunnen we elkaar dan warm gaan houden hier op fok
* ivetje pakt alvast dekentje...
en vanavond ook nog naar het voetbal in utrecht...ga winterjas maar vast zoeken![]()
Wat ben ik toch een gelukkig mens vandaagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tis dat je zo schattig praat anders had ik je echt afgezeken![]()
behalve dan dat je het koud hebtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een gelukkig mens vandaag
Ja idd...die regen!! En ik moet nog zaagsel halen voor de cavia eigenlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:30 schreef Emu het volgende:
ja beetje te koud toch welen dan die KLOTEREGEN nog ook
![]()
da's alleen als ik het koud heb hoor...dan doe ik extra lief. Misschien dat iemand me dan warm komt houden hierquote:
Heb je mij horen zeiken over dt het te warm is dan?? Van mij mag het zo weer 30 graden worden hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef piere het volgende:
Zeikerd! zeiken dat het te warm was en nu weer te koud....
Van mij mag het het hele jaar 35 graden zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef piere het volgende:
Zeikerd! zeiken dat het te warm was en nu weer te koud....
Hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Na het checken van je FoBo heb ik het ook ijskoud.
Ik heb wel mijn rijbewijs,maar nog even geen autoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef ivetje het volgende:
Die regen is idd ook echt vreselijk. Heb zelf geen rijbewijs en geen auto dus moet alles op de fiets doen. En met 3 pakken zaagsel op de fiets door deze regen zie ik echt niet zitten
* ivetje blijft hele dag lekker binnen op de bank zitten...
Toch niet ziek door het kloteweer mag ik hopen hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn rijbewijs,maar nog even geen autoEn ja blijf ook wel lekker binnen op een klein huisbezoekje aan de huisarts na ...maar dat ritje er na toe, wel lekker met mijn mams der auto
![]()
Nee dat nog niet eens..mijn maag kwam beetje in opstandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Toch niet ziek door het kloteweer mag ik hopen he
Met autorijden kun je nu ook niemand een plezier doen hoor. Moet straks ook weer 3 kwartier achterlichtjes volgen :Squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef ivetje het volgende:
Die regen is idd ook echt vreselijk. Heb zelf geen rijbewijs en geen auto dus moet alles op de fiets doen. En met 3 pakken zaagsel op de fiets door deze regen zie ik echt niet zitten
* ivetje blijft hele dag lekker binnen op de bank zitten...
Nee ok, maar dan zit je iig wel droog en da's wel zo lekker met zulk weerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Met autorijden kun je nu ook niemand een plezier doen hoor. Moet straks ook weer 3 kwartier achterlichtjes volgen :S
Ik ken het, laatst met rijles hetzelfde probleem. Berg water over de auto bij het inhalen etc. Was wel een goed leermoment iigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja, ik zou die 50 km ook niet willen fietsenMaar toch :S Leuk is anders. Ook met al die vrachtwagens om je heen :S
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
Ik heb dit honderd keer liever dan die hittegolven.
Niks mis met wat regen en koelte, we zijn in Nederland hoor.
Haha, ja! Zit echt te zuchten en te lachen van opluchting als ik door een tunnel moetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ken het, laatst met rijles hetzelfde probleem. Berg water over de auto bij het inhalen etc. Was wel een goed leermoment iig
Dit weer is vele malen normaler in de zomer dan het exorbitant hete weer van juli. In Nederland hoort het nu eenmaal niet heel de zomer mediterraan weer te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga onder de douche wonen dan
![]()
Echt vreselijk, het hoort nu toch zomer te zijn...maar neeeee..midden in de nacht wakker worden van gedonder en klote regenbuien![]()
En dan is t winter en denk je yess..is t tenminste echt koud en krijgen we wat sneeuw...maar neeeee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |