Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaalquote:
Heb je haast gijs? Moet je ergens heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Je neemt je tijd ervoor zegt maar
WILLLLLIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Je neemt je tijd ervoor zegt maar
Mail ze maar... ik zet ze wel onlinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaal
Domme trut die ik ben. Vanmorgen liet hij het even zien vanuit de auto. Ik had ene foto moeten makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Maaaruh, laat die biljartbal van je nu eens zien
Naar huis over 2,5 uur Vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je haast gijs? Moet je ergens heen?
mail maar naar mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaal
die is de enige die dat niet doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zou miranda dan ook altijd zeggen: Het kan altijd stouter
schnaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef mr_Brown het volgende:
WOUUUUUUUUUUUUUTEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
Smoesjes zeg ik jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
schnaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb er geen foto van gijs!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Maaaruh, laat die biljartbal van je nu eens zien
ik hoop dat je een geintje maaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die is de enige die dat niet doetIk ben al zo lang gewend aan magnete dat ik er serieus wel eens over nagedacht heb om mijn naam officieel te laten wijzigen.
negertquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WILLLLLIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nope, ik wordt door meerdere mensen irl ook gewoon magneet genoemd, maar dat zijn dan wel weer de mensen die me die naam gegeven hebben 11 1/2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hoop dat je een geintje maakt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Domme trut die ik ben. Vanmorgen liet hij het even zien vanuit de auto. Ik had ene foto moeten maken![]()
Beetje gamen, en heb net mn dochter een boterham gegeven met chocopasta... dus haar hele gezicht zit onder, haar handen, voeten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef silver-surfer het volgende:
Dussss...
Zeg... waar is ATUNI-EL eigenlijk... ?
Bieren zeker ...
Merlijn zat gisteren onder de spaghetti, nu nog zonder saus maar ik wil de bende wel eens zien MET sausquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje gamen, en heb net mn dochter een boterham gegeven met chocopasta... dus haar hele gezicht zit onder, haar handen, voeten...
Gijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die is de enige die dat niet doetIk ben al zo lang gewend aan magnete dat ik er serieus wel eens over nagedacht heb om mijn naam officieel te laten wijzigen.
Asjebliefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |