Ja, maar dat kost je ook al gauw 10 of 20 euro, een facial bij dit soort wijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef Kresj het volgende:
Volgende keer vol in het gezicht spugen en zeggen dat wit je lievelingskleur is. Dan zegt ze waarschijnlijk niks meer tegen je.
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef Tjabbo het volgende:
Reageer niet zo verzuurd man!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:55 schreef Roquefort het volgende:
..
Ik zo: WTF!![]()
![]()
Dat is toch doodnormale beleefdheid om je tas even weg te halen, wat is dat voor een achterlijke opmerking zeg?!
..
Sorry, het is tegen de policy om dat uit te leggen helaas.quote:
Dat bedoel ik dus precies.quote:
Pff, ik had d'r roze strippenkaart (als het ze uitkomt willen ze ineens weer wél graag ouder voorkomen dan ze zijn) in d'r bruine verfpot moeten douwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus precies.
En,
je moet respect hebben voor ouderen. het is tenslotte hun bank en als jij denkt dat je zomaar het recht hebt om dat tasje weg te zetten dan heb je het mis. Dat zijn verworven rechten en die worden weer ingetrokken.
Dat had je moeten doen toen je de kans had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Pff, ik had d'r roze strippenkaart (als het ze uitkomt willen ze ineens weer wél graag ouder voorkomen dan ze zijn) in d'r bruine verfpot moeten douwen.![]()
nee dit gaat over een oud kutwijf op een bankiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Is dit weer zo'n verkapt Fok! Conspiracy-theory topic?
Nee, het zit gewoon in de vrouwen-aard. Het is niet eens afgesproken werk, puur een DNA-kwestie. Als ze mannelijke feromonen ruiken doen ze de gekste dingen. Heeft schijnbaar een evolutionair voordeel betekend, het zaaien van verwarring bij de andere sekse.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Is dit weer zo'n verkapt Fok! Conspiracy-theory topic?
Wat heeft Danny-vrijwilliger-etc gezeik ermee te maken dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nee, het zit gewoon in de vrouwen-aard. Het is niet eens afgesproken werk, puur een DNA-kwestie. Als ze mannelijke feromonen ruiken doen ze de gekste dingen. Heeft schijnbaar een evolutionair voordeel betekend, het zaaien van verwarring bij de andere sekse.
Waar was JIJ toen ik je nodig had!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat had je moeten doen toen je de kans had.
Nu bent je te laat ondanks je goede intenties en neem de oudere je zomaar je plekje op de bank af die je zo onzelfzuchting vrijgemaakt had.
Ik lag in bed met een vriendin van die oude taart die zo onbeleefd deed tegen jou op het bankje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:42 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waar was JIJ toen ik je nodig had!![]()
Dat was een vergelijking, die illustreert hoe ik me voelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wat heeft Danny-vrijwilliger-etc gezeik ermee te maken dan?![]()
ik had trouwens wel liever een kut dan een harde Danny...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dat was een vergelijking, die illustreert hoe ik me voelde.
Als ik had gezeg vanneh: "dus ik voelde me echt kut weetjewel, door die opmerking", had je me dan gevraag wat die kut ermee te maken had? Of probeer je nu mijn topic te kapen met een Danny-vrijwilligergezeik-discussie? Je bent de enige die hem voert!
Hou dus alsjeblieft op mijn topic te NiGeLaToRen en blijf gewoon ontopic!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef Kresj het volgende:
Volgende keer vol in het gezicht spugen spuiten en zeggen dat wit je lievelingskleur is. Dan zegt ze waarschijnlijk niks meer tegen je.
![]()
ook zo'n oude kut?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik had trouwens wel liever een kut dan een harde Danny...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |