Je bent een dier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef XiChico het volgende:
Gister, de stoepen leken net kleine riviertjes. Heel mijn poten nat, ja en nu mijn schoenen dus.
ik 12quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef ivetje het volgende:
Ik woon toch op 5 hoog...moet het nog stevig doorregenen wil ik verdrinken
Daar heb ik ze ook wel vaker zien verdrinken trouwensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Had je maar in Limburg moeten wonen, jong vuilak. Hier schijnt de zon.![]()
Assen? hoge noorden??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het letterlijk hoge noorden ontstpringt de dans![]()
Ligt eraan waar je woontquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik 12JIJ VERZUIPT LEKKER EEERDEEEHEEER
Assen ligt in Drenthe, Drenthe hoort bij de 3 noordelijke provincies, en het ligt heel wat meters boven N.A.P het letterlijke hoge noorden dusquote:
zijn de skiliften al open?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Assen ligt in Drenthe, Drenthe hoort bij de 3 noordelijke provincies, en het ligt heel wat meters boven N.A.P het letterlijke hoge noorden dus![]()
quote:
Tof! Alleen die drentse skileraren, wat arrogante paupers zijn datquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de touwen hangen je kunt naar boven.
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof! Alleen die drentse skileraren, wat arrogante paupers zijn dat
Euh, jullie komen nog aan de beurt, rustig wachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het letterlijk hoge noorden ontstpringt de dans![]()
thxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft. Zwembandjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |